Dzisiaj jest 30 lis 2024, 1:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 wrz 2017, 14:39 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ten cyl nie jest jakoś wysilony, myślę że nie zaszkodzi mu to. Ja po 50km już czasami na 10k wkręcałem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 wrz 2017, 21:05 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Problem z gaśnięciem na postoju dalej trwa. Podniosłem iglice o oczko przestał całkowicie przerywać. Ale nie utrzymasz go na postoju bez ruszania manetką nawet po trasie 10 km. Zeby odpalić go po nocy musiałem wkręcić śrubkę od mieszanki do końca. Nie wiem co się dzieje, jeździ normalnie, podczas jazdy jak dam manetkę do końca kręci. Kolor świecy dalej jasny, schodzi z obrotu dalej powoli. Śrubka obecnie od mieszanki jest wykręcona o 1 obrót. Przykręciłem do końca próbuje gasnąć to mu szybko odkręciłęm o cały obrót, gwałtownie skoczyły i znowu spadek obrotów dopóki nie zgaśnie.

Nachyliłem się pod wydech i zobaczyłem takie coś:
Nie wiem dokładnie skąd ten wyciek ale chyba z pod cylindra.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 21:42 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Podobnie mam usyfione, tle że na kolanku replicy bo projektanci srejcza6 tak zrobili mocowanie wydechu do flanszy, że cieknie jak z kranu, zamiast na stałe dać, lub jakiś oring jak w roost albo r/t.
No wygląda jak spod cylka....umyłbym to ekstrakcyjną, przejechał z 10km i zobaczył dokładnie skąd cieknie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 21:46 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Na ostatnim zdjęciu widać cienką białą kreskę. Jest to uszczelka która odstaje wraz cylindrem. Mogłem ją odgiąć i dogiąć płaskim śrubokrętem :/




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 22:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Umyj, tam za dużo brudu żeby stwierdzić czy z wydechu, czy spod cyla...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 22:20 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
No i [cenzura]... Odkręciłem głowice chciałem od nowa przykręcić i ukręciłem szpilkę, praktycznie nie wkładając w to siły :/

Wymieniać od razu wszystkie 4 czy jedna wystarczy ?




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2017, 22:11 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz
Słowa niecenzuralne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 22:30 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Czyli szpilka padła...wymień jedną, sqter dość nowy więc nie potrzeba nie wiadomo ile...gorzej jakby 20 lat miał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2017, 9:10 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Zamówiłęm 4x RMS, wysyłka na jedną by się nie opłacała a zawsze się mogą przydąć , nie daj boże druga pójdzie przy dokręcaniu :D

A więc kolego scoot, gdzie szukać przyczyny w pobieraniu za dużej ilości powietrza, na wolnych obrotach nie ma opcji go przytrzymać odrazu gaśnie a zimny chodzi tylko dotąd dopóki się nie wyłączy ssanie. Dodam gazu, wkręca się na obroty spada do niższych trzyma trzyma i schodzi do niestabilnych aż gaśnie. Dysza za mała ?

-- 28 wrz 2017, 8:25 --

Pod wydechem Yasuni R, nie mam żadnej uszczelki tak ma być ? dokręcając go za mocną mogłem odchylić cylinder jak na powyższym obrazku w poprzednim poście ?

-- 07 paź 2017, 10:10 --

Panowie szybkie pytanko trafia Mi się wariator Hebo NG nówka do P/G. Jest sens iwenstować i zmieniać zamiast stage6 ?

Przeciwtalerz hebo też znalazłem :D wszystko jeszcze mają na zagranicznych stronach.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2017, 10:27 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Bierz sam talerz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2017, 11:19 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
scoot pisze:
Bierz sam talerz :D



A jak się mają kąty nachylenia do Stage6 ? nie powinien być ten sam przeciwtalerz co Wariator ?

Podobno

Cytując wypowiedz forumowicza.

"Sam przeciwtalerz bez dedykowanego do niego waria, wpłynie na osiągi negatywnie, gdyż pasek będzie z jednej strony "mocniej ściśnięty"... Kąt nachylenia na obu kołach pasowych przekładni wariacyjnej powinien być ten sam. Inaczej pasek będzie się zużywał nie równomiernie, i w przypadku pasków kevlarowych, będzie zzużywać się wariator..."




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2017, 11:34 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Raczej te same kąty równe serii, ja nie mam z tym problemu, nie wiem co złego miałoby to zdziałać, ktoś chce to niech ładuje takie same, nie zwiększy to mocy ani osiągów. Ktoś na suchej teorii oparł swe rozważania. W napędach r/t to co innego bo byle jaki talerz nie może być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2017, 14:00 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Zastanowie sie jeszcze nad wyborem na pewno wrzuce foty :D
Udalo mi sie kupic w fajnej cenie gaznik 21 dellorto black edition ze stozkiem polini. Wszystko ładnie pięknie zabieram sie za montaż a tam zonk. Linka za krótka. Wyjąłem ja z tego metalowego końca i bez tego pasuje dobrze tylko na lince jest taka osłonka która wygina linkę pod kontem 90 stopni. Jakieś wskazówki ? Jak to zrobić jakoś z sensem?

-- 09 paź 2017, 15:00 --

Coś ktoś podpowie ? nikt nie montował do P/G gażnika 21 be ?




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2017, 17:28 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie bo nie ma takiej potrzeby, chyba że to racing mk1 / motoforce midrace / sport pro po porcie. Cofnij na 17,5mm bo większy gaźnik ci osłabi tylko reakcję na gaz + większe spalanie i trudności w regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2017, 18:49 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
scoot pisze:
Nie bo nie ma takiej potrzeby, chyba że to racing mk1 / motoforce midrace / sport pro po porcie. Cofnij na 17,5mm bo większy gaźnik ci osłabi tylko reakcję na gaz + większe spalanie i trudności w regulacji.



Tak też zrobie, na stożku nie da się jeździć pierdzi i wyje - hałas niesamowity i nie do zniesienia, podziwiam ludzi którzy korzystają. Wracam do 17,5 gdyż jest problem - na seryjnym filtrze blokuje się dostęp do regulacji ( śrubek ). No cóż człowiek się uczy na błędach nie sprawdzisz to się nie nauczysz a doświadczenia przybywa.

Posłuchałem się kolegi scoot, i został zakupiony przeciwtalerz Hebo, powinien być na dniach :)




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2017, 19:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Git, jak przyjdzie to możesz zważyć serię i hebo, różnica jest ponad dwukrotna :cool: Do tego ten kozacki czerwony kolor :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2017, 18:53 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Wróciłem do starego gaźnika. Ustawiłem iglice na drugi ząbek od dołu, dysze dałem na 85 ( dla sprawdzenia ). Wreście skuter odpala od kopa gdzie na Iglicy opuszczonej na sam dół ( ząbek na ostatnim od góry) nawet nie zaskakiwał ale za to strasznie przerywa w średnim zakresie obrotów 2/4 manetki jak nie dasz mu więcej na manetce to prawie nie ruszysz. Zmiany między dyszą 80 a 85 nie odczułem jeździ tak samo. Na śrubkę od mieszanki nie reaguje praktycznie w ogóle może o pół obrotu i to tyle.

Dzisiaj zrobiłem 10 km już będzie 120 km na nowym cylku. Pocisnołem go troche i zonk v-max 80 licznikowe przy 70 praktycznie stop trzeba się chylać jak na starej 50cc.

PS: strasznie ciężko chodzi przepustnica nie ma takiego "chlup" jak na gaźniku 21. Tylko trzeba ją dobrze dopchnąć. Przycina się na samym środku, patrzyłem też bez iglicy i jest to samo. Ciężko było mi ją nawet wyjąc.

Zdjęcia świecy:

Obrazek

Obrazek




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 11:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Trochę przyciemna ta świeca, cofnij na 80tkę, dysza nie ma nic do odpalania, regulacja śrubką się kłania :cool:
Nie dziwne, że v-max zbytnio nie wzrósł, w końcu rpm te same +-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 13:57 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
scoot pisze:
Trochę przyciemna ta świeca, cofnij na 80tkę, dysza nie ma nic do odpalania, regulacja śrubką się kłania :cool:
Nie dziwne, że v-max zbytnio nie wzrósł, w końcu rpm te same +-



Właśnie zbytnio nie reaguje na śrubkę od mieszanki, obrót i koniec regulacji obroty spadają.

Czyżby przez tą zacinającą się przepustnice ? oznaczenie na niej jest 30, gdzie na mielochu przy gaźnikach dellorto są oznaczenia 40, dysza wolnych obrotów mam 32, na sklepie jest 34.
Ssanie Auto też wywalam wsadzam ręczne bo po odpięciu kostki skuter pracuje tak samo bez zmian. Może cały czas chodzić i przez to mogą być komplikacje. Lewego nie łapie bo gaśnie jak zatkam otworek od filtra.

Może zainwestować w 19 ? czy to nadal nie ma sensu pchać się w większy. Głównie mi chodzi o to że zmiania przepustnicy, kupno ssania ręcznego praktycznie daje mi tyle co kupno gaźnika 19 be ( trafia się okazja w wdobrej cenie ) ale jeśłi ma być to samo co na 21 czyli mus wciśnięcia stożka to lipa.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 14:20 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
19mm można by dać chociaż zbytnio nic nie da, jak już to PWK ładować :twisted:
Przepustnica nie powinna się zacinać, 0,05-0,1mm luzu powinna mieć, wartość 32 to kąt ścięcia, nie wpływa na to, przejedź ją papierem 1500 i zobacz czy się poprawi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 14:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Trzeba się przejechać, bo tak nie zauważysz czy regulacja śrubką coś dała. Czasami 1/4 obrotu mieszanką robi kolosalną różnicę.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy