Dzisiaj jest 25 lis 2024, 4:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2017, 10:08 
*

Rejestracja: 22 wrz 2016, 8:37
Posty: 8
Lokalizacja: WWL
Pojazd: Derbi GP1 RACING
DERBI GP1 RACING


CECHY

Aluminiowa rama grzbietowa,
Hamulce tarczowe z promieniowymi zaciskami,
Koła 14',
Centralnie umieszczony silnik,
Rozkład masy 50/50
Napęd przenoszony na koło za pomocą łańcucha
Aluminiowy wahacz tylny,
Centralnie umieszczony amortyzator tylny
Przedni widelec upside-down
Silnik chłodzony cieczą



GALERIA ZDJĘĆ


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
.

PARAMETRY
ROK: 2005
SILNIK: Piaggio LC
POJEMNOŚĆ: 70
CYLINDER/GŁOWICA: Parmakit sport
GAŹNIK: Dellorto 17,5
TŁUMIK: Ninja


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2018, 8:39 przez Ivanow, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 paź 2017, 11:44 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dziwnie wygląda silnik p/g z zębatką z tyłu :O :O :O

Jakby jakiś custom to był, w końcu skuter z napędem na łańcuch :D
Jest dość ciężki, więc na fajne osiągi nie ma co liczyć, myślę że 80km/h realne jest do osiągnięcia na mniejszej zębatce.
Fajny sqt, nigdy nie widziałem takiego na żywo, powodzenia w modach :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 12:31 
*

Rejestracja: 22 wrz 2016, 8:37
Posty: 8
Lokalizacja: WWL
Pojazd: Derbi GP1 RACING
Przed wymianą cylindra na 70 pojemności wyciągał 85km/h(mierzone GPS). Musiałem rozciąć i pospawać trochę kolanko za cylindrem bo na nowym cylindrze przesunął się trochę cały wydech. Niestety nie jestem specjalistą w spawaniu i prawdopodobnie mój spaw zaburza trochę przepływ spalin(działa tak jak blokady fabryczne na wydechach). Przez to nie wkręca się na takie obroty jak wcześniej i wyciąga 75km/h.
Muszę namierzyć w mazowieckim jakiegoś speca od spawania wydechów 2t i zrobić coś na zamówienie.
Niestety gotowych wydechów nie ma do mojej wersji.

Znacie może jakąś firmę wartą polecenia w mazowieckim która robi wydechy na zamówienie do silników 2t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 15:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
Ivanow, Bardzo ciekawy sprzęt nie typowy,zawsze chciałem,żeby trafił w moje ręce. :mrgreen: Co do wydechu to nie ma w mazowieckim chyba nikogo takiego (bynajmniej ja o nim nie wiem). Ale możesz napisać do Platka i on Ci zrobi wydech na zamówienie tyle,że będziesz musiał pewnie silnik wysłać.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2017, 18:36 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 138
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Ivanow pisze:
Przed wymianą cylindra na 70 pojemności wyciągał 85km/h(mierzone GPS). Musiałem rozciąć i pospawać trochę kolanko za cylindrem bo na nowym cylindrze przesunął się trochę cały wydech. Niestety nie jestem specjalistą w spawaniu i prawdopodobnie mój spaw zaburza trochę przepływ spalin(działa tak jak blokady fabryczne na wydechach). Przez to nie wkręca się na takie obroty jak wcześniej i wyciąga 75km/h.
Muszę namierzyć w mazowieckim jakiegoś speca od spawania wydechów 2t i zrobić coś na zamówienie.
Niestety gotowych wydechów nie ma do mojej wersji.

Znacie może jakąś firmę wartą polecenia w mazowieckim która robi wydechy na zamówienie do silników 2t?




Tak jak kolega Dawid pisał pisz do Platka mi robił spawak pod TDRke i naprawdę było wszystko na najwyższym poziomie a za wydech dałem 500zł z wszystkim !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2017, 21:50 
*

Rejestracja: 22 wrz 2016, 8:37
Posty: 8
Lokalizacja: WWL
Pojazd: Derbi GP1 RACING
Dzięki za namiary.
Zaraz do niego napiszę ale podejrzewam, że potrzebny mu będzie skuter żeby wiedzieć jak będzie szedł przy głowicy obok sanek silnika, przy mocowaniu owiewki dolnej podstopnicy i jak ma wychodzić do tłumika końcowego który chcę mieć docelowo bliżej osi tylnego koła.
Kurde, jak sobie myślę ile się namęczyłem ostatnio żeby wydostać z niego silnik to chyba wolę wrzucić go w całości na przyczepkę i dowieźć na miejsce. :mrgreen:
...zaraz do niego napiszę i zapytam gdzie mieszka.

Jeszcze raz dziękuwka za pomoc.

Daw_id012
Tak jak piszesz, nietypowy. Tu nawet żeby zrobić tak prostą rzecz jak regulacja gaźnika to trzeba się nieźle namęczyć...przypomina to trochę robienie operacji na człowieku przez dziurkę od klucza :angry:
Ale na ulicy faktycznie rzuca się w oczy przechodniów i wzbudza ciekawość. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2017, 23:06 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
Platek albo zadzwon do Jack Motors. Ci ludzie naprawdę wiedzą co robią i maja w [cenzura] potrzebnego sprzetu. Wiec nawet jak nie mozesz czegos znalezc, do napewno Ci to dorobią :) Moto ogolnie kosa, mi sie strasznie podoba, przez wzgledu na gabaryty. Widzialbym go w czarnych kolorach...ale ja wszystko widze w czarnych kolorach, wiec to zadna rewelacja :D


Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, 6:34 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt. 10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2017, 12:24 
*

Rejestracja: 22 wrz 2016, 8:37
Posty: 8
Lokalizacja: WWL
Pojazd: Derbi GP1 RACING
CallMeMate

Dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2017, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2016, 16:52
Posty: 135
Pojazd:
Derbi zajefajne. Jeden z najciekawszych skuterów jakie powstały.
Widywałem je w dwóch wersjach jedna z normalnym silnikiem a druga na łańcuch.
Zrób kilka fotek jak rama wygląda w środku jak to jest mocowane wszystko zawsze mnie ciekawiło to :P
Co do zembatki to darój sobie. Szkoda pakować w to puki co. Lepiej wymień napęd w silniku (wariator, pasek, sprzęgło) i wykożystaj przełożenia z łańcucha.
Vmax 75 to słabo jak na taki sprzęt :< 80 to conajmniej na seri. A tu taki cylek masz. Koniecznie kup jakiś wydech z dyfuzorem. :wink:




_________________

Obrazek
Gilera DNA

Obrazek
Romet 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2017, 14:18 
*

Rejestracja: 22 wrz 2016, 8:37
Posty: 8
Lokalizacja: WWL
Pojazd: Derbi GP1 RACING
Pisałem do Platka w sprawie wydechu. Nie mają nic gotowego.
Muszę dostarczyć Derbiaka do nich i zrobią coś fajnego pod moje wymagania, koszt około 600PLN...dobrze, że niedługo gwiazdka, napiszę list do Mikołaja i jak zatwierdzi tą inwestycję to na następny sezon wyjadę na ulice z podwyższoną mocą :P

Na tą chwilę kontynuuję prace nad zębatką, przy okazji wymienię klocki hamulcowe z tyłu i przefrezuję powierzchnię tarczy.

Dodatkowo przyszedł mi z Azji obrotomierz, będzie trochę zabawy z podłączeniem w długie zimowe wieczory.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2017, 4:07 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
Jak długo czekałeś na licznik? Mógłbyś napisac, skad zamowiles i jak zamontujesz, moze nagraj cos jak to dziala i jaka jest jakos tego...strasznie jestem ciekaw bo ja w Mito nie mam licznika i chcialbym cos zamontowac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2017, 14:28 
*

Rejestracja: 22 wrz 2016, 8:37
Posty: 8
Lokalizacja: WWL
Pojazd: Derbi GP1 RACING
Obecnie siedzi u mnie nieoryginalny licznik z jakiegoś Peugeota, cos takiego:
Obrazek

nie ma on obrotomierza, nie działa też prędkościomierz(prawdopodobnie ślimak przy kole nawalił...standardowa awaria w Derbiakach)

Nowy licznik zamówiłem na Aliexpress, od tego sprzedawcy:
https://pl.aliexpress.com/item/2016-12000-RMP-kmh-mph-Universal-LCD-Digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Gear-indicator-Motorcycle-Scooter-Golf/32712681152.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.O1Vobr

Koszt niecałe 100PLN i darmowa wysyłka. Czekałem około 3 tygodnie. Licznik wygląda na prawdę solidnie. Jest dość duży(średnica 9cm). Miał dobre opinie w internecie więc się na niego zdecydowałem mimo to, że nie wiem czy uda się sprawić żeby poprawnie pokazywał obroty. Będę próbował zbierać impulsy z przewodu idącego bezpośrednio na świecę, owinę kabelek z licznika na przewodzie świecy i popróbuję różne ustawienia cylindrów w liczniku, zobaczymy co z tego wyjdzie. Na pewno opiszę proces instalacji.

Jeśli chodzi o prędkościomierz to jest on w tym liczniku instalowany bardzo łatwo, podobnie jak rowerowe liczniki. Przyklejasz malutki magnesik na felgę koła lub na tarczę hamulcową a odbiornik sygnału z magnesika montujesz np. na widelcu tak, aby magnesik przy obracaniu kołem zbliżał się do odbiornika...coś takiego jak na tym foto:
Obrazek
Później wystarczy tylko odpowiednią średnicę ustawić w ustawieniach licznika i powinno działać. Dla mnie bomba bo jak już pisałem padł mi ślimak przy kole a koszt nowego przekracza dwukrotnie koszt licznika.

Podłączenie kontrolek będzie też proste, miernik w ręku i uruchamiamy po kolei kierunki, światła rezerwa i sprawdzamy na którym kabelku pojawia sie napięcie a następnie podłączamy do licznika zgodnie z załączonym przez sprzedawcę opisem przewodów.

Sam licznik na kierownicy zamontuję chyba na jakiejś obejmie albo udam się do pobliskiego tokarza, żeby mi na frezarce dorobił jakiś ładny blacik z otworem na licznik z aluminium mocowany do kierownicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy