Dzisiaj jest 01 gru 2024, 10:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 gru 2009, 12:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Hej.Tydzień temu założyłem przedłużki amortyzatora (chyba 6cm powierciłem dziury).Po tej wymianie skuter o wiele lepiej wchodził na gume , niestety po tygodniu , a nawet mniej jeżdżenia skuter znowu chodzi tak jak wcześniej i już nie jeździ się tak łatwo bo znowu trzeba się namęczyć żeby skuter podnieść.Co może być przyczyną takiego czegoś?




_________________

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 9:22 przez Francesso, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
no wchodzi lepiej bo zmiejsza się rozstaw osi :) jaki masz skuter? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 12:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
To co w podpisie.Mi nie chodzi żebyś ty mi wytłumaczył jak to sie dzieje tylko dlaczego skuter po tygodniu powrócił do starego zachowania, to znaczy trzeba się znowu namęczyć żeby podnieść go.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
nie ma raczej czegoś takiego. Coś może z regulacją Ci się poprzestawiało albo pasek jest zużyty, albo twoje mięśnie słabną ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 13:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
ehh nie wiem , z kolegą gadałem to mówił że może skuter się przyzwyczaił i dlatego tak , bo pasek to nie możliwe że się w 3 dni zdarł jak mało jeździłem.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Bo miałeś różnice w podrywaniu, bo najpierw ciężko ci było, potem łżej, a teraz sie przyzwyczaiłeś.




TEMAT IDIOTYCZNY!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 16:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Niestety ale to nie zależy ode mnie bo podrywam go czasami nawet jeszcze mocniej niż kiedyś.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 17:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Może amor osiadł? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Mass95 ma rację, może amorek już pada, jest słabszy a co za tym idzie nie jest tak wysoki jak świeżo po nałożeniu przedłużki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 23:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Jak miałem yaroxa i jeździłem bez przedłużki było ok. Później bo 2k km przejechanych z przedłużką i sciagnięciu jej skuter osiadł nieźle :D więc raczej amor ci się wyrobił albo się po prostu przyzwyczaiłeś ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 9:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Amor na bank padł bo na początku po założeniu przedłużek był ekstra twardy , a teraz jest niżej i miękki jest.

Mam taki dylemat bo założył bym rurki zamiast amortyzatorów ale czy będzie to trwałe? wiele ludzi lata na rurkach ale zero kontaktu z nimi.Chodzi mi o to że ja bym je założył na stałe zamiast amorów , wtdy bym nie maił problemów i bym cały czas śmigał bez słabnięcia . Co wy na to? Liczę na każdą subiektywną wypowiedź.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
ale bedziesz miał twardy wszystkie dzury bedziesz czół i nie na polskie drogi. Na jakies wyscgi




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 10:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Wiem wiem , zawsze bym go jeszcze trochę zestroił powietrzem w oponie , ale pomijając to , opłaca się czy nie do stuntu , bo według mnie bardzo pomocne.
Proszę o jeszcze wypowiedzi.




_________________

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 12:28 przez Francesso, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 14:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Rozwalisz sobie skuter takim czymś...




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
dokładnie :D szkoda skutera ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 18:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
A jeśli już to co zrobić żeby było jak kiedyś?? W grę na pewno nie wchodzą tuningowe amory bo to chińczyk i jest na 2 amory i jeden jest bardzo blisko tarczy hamulcowej i tuningowe nie wchodzą w grę.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
czyli masz dwie przedłużki?? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 14:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Tak bo to dwu amortyzatorowy i było potrzebne założenie dwóch przedłużek.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 17:30 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
To trochę przerypane, jak masz możliwości to przetnij przedłużkę na pół i dospawaj jakąś rurkę pomiędzy jedną a drugą część i będzie wyżej, a amor już więcej nie osiądzie.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 8:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Rozkminiłem że zrobię tak: Poprzykręcam do mocowań amortyzatorów płaskowniki żeby amortyzatory się nie ruszały , a jak nie to założę rurki ale najprawdopodobniej założę rurki.
(Zdjęcie można powiększyć)

Obrazek



Sory za offtop ale macie może pomysły jak odkręcić sprzęgło i wariator w silniku 1PE40QMB które są zakręcone seryjnie na 4 stopień pneumatem?? Próbowałem wszystkiego , a nic nie działa.




_________________

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 gru 2009, 8:42 przez Francesso, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy