Dzisiaj jest 26 lis 2024, 3:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2010, 20:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Witam;) Jestem tu nowy;) i mam pytanie;) Posiadam skuter piaggio Nrg mc3 z 2001 roku;) I ostatnio u kumpla zmierzyłem kompresje i wyszło mi że ma 5,2...Skuter przy tej kompresji spokojnie leci 90 kmh (licznikowe) 85 realne...Przebieg ma 22 tyś...I mam pytanie czy musiał bym już robić remąt czy jeszcze pośmigam??/
_________________
Kocham Motocykle!!!




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a mierzyłeś kompresje na zimnym silniku czy na ciepłym i czy z rozrusznika czy z kopniaka ogólnie kompresja powinna być 7-8 jak sie boisz to odkręć głowice jak gładź cylindra jest ok to możesz wymienić tylko pierścienie dotrzeć i śmigać dalej




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 22:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Mierzyłem na takiej średniej temperaturze...Troszke pojeździłem i skuter 20 min postał i zaraz zmierzyłem...I mierzyłem z rozrusznika...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
Proste pytanie; czy skuter pali Ci z rozrusznika czy tylko z kopa? Jeśli pali z rozrusznika to znaczy ze komprecha jest jeszcze w miare. Jak przestanie palić z rozrusznika zanczy ze jest juz słabo i długo nie pojeździ bez remontu.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 22:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Skuter na zimnym silniku z kopki pali czasami za 1 razem a czasami za 2...Z rozrusznika pali też na zimnym za pierwszym razem tyllko troszke dłuzej pokręcić czeba... A na ciepłym silniku pali dobrze, zawsze za pierwszym razem...Z kopki moge go zapalić nawet ręką...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Było już tysiące tematów o kompresji. Jak dobrze chodzi i łatwo pali to nie widze przyczyny robienia szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 22:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Teraz mu sie już coś poprawiło ale kiedyś jak go odpalałem na zimnym to zapalił za pierwszym razem miał wolne obroty i jak dałem gazu to zaczeło go dusić i gasł...A potem musiałem z 5 razy kopać zeby znów odpalił...wiecie czego to mogło być przyczyną?? :?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 14:31 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
też tak mam :) To są za niskie obr. ustawione. Ja sobie żeby odpalić zawsze podkręcam obroty śrubką i pale.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 18:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A jeszcze mam takie pytanie...Wymieniłem teraz w skuterze rolki...Ponieważ skuter na starych rolkach które miały wage 3.5 grama wkręcał sie na 10tyś obrotów,strasznie wył a słabo przyśpieszał a dopiero od 40 kmh obroty spadły do 9 tyś i skuter zaczoł nawet fajnie przyśpieszać..Włożyłem mu rolki teraz 5,2 gram za które zapłaciłem 55zl :shock: :shock: I skuter na tych rolkach ma fajne przyśpieszenie do 30 kmh i ma do tych 30 kmh obroty 8,5 tyś lecz już od 30kmh obroty znacznie mu spadają na 7,2 tyś :( I skuter nie zbyt fajnie ciągnie na tych mały obrotach...I postanowiłem wsadzić jeszcze inne rolki...Jaką wage mi polecacie?Aby ciągle ciągnoł tak na 8,5 tyś...>?? :<




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
ja bym spręzyne dociskową polecał zmienić.... inaczej zawsze w którymś momencie bedzie łapał muła albo za wyskoko sie wkrecał.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 20:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
hmm no to zabacze...Jutro bede miał rolki 4,3 grama i zobacze jak bedzie na tych szedł :wink:
Aaa i pytałem sie dzisiaj mechanika i powiedział mi że nowy skuter ma 13 kompresji...I ze jak ja mam 5,2 kompresji to nie możliwe ze ten mój skuter na takiej kompresji nawet odpala :/




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja w w swoim nrg mam wszystko seryjne i rolki mam 7,5 grama i do 80 mam super przyśpieszanie i obroty na 8 tys około po 80 km/h obroty już zaczynają rosnąc




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 20:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No a ja mam wlaśnie coś nie tak...Do 30 obroty 8,5 od 30 spadają na 7,2 i jak mam v-maxa to ma 8 tys




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 21:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Właśnie to jest skutek niskiej kompresji. Na obroty Ci się będzie wkręcał. Ale v-max niski będziesz miał. Chodzi o to, że jak się rozbujasz do granic możliwości to obroty będą niższe niż przy przyśpieszaniu. :<




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 21:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No a jak dam mu rolki 4,3 to bedzie coś lepiej na obrotach..?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Co do kompresji to zmierz na rozgrzanym silniku za pomocą kopki (kopnij kilka razy). Rzeczywiście gdyby tyle miał to by nie jeździł;)




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Banakil, Ale po zmianie napisał że coś się zmieniło ;]. Jeżeli NRG seria to poszukaj tabeli z wagami rolek i wrzuc takie jak seryjne! nic nie zmieniaj! a co do tego gaśnięcia po odpaleniu może być wina zapchanego chwilowo gaźnika. Zmierz ponownie kompresje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 22:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Gaźnik czyściłem nie dawno:) NO ale przez ten czas mogło sie coś przytkać :) Aa i zapmniałem dodać że mam wydech YASUNI Z




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 19:44 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
a poza tym wszystko seria??Jak tak to daj mu rolki 4,3 te co kupiłeś i lżejszą dociskową i zobacz czy to coś dało.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 20:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Tak po za tym wszystko seria ;) A jeszcze mam takie pytanie...byłem zamówić te rolki i pokazałem starą rolke kolesiowi na wzór i koleś powiedział ze jak mam taką rolke to mam sportowy wariator...A ta rolka wygląda tak że jest taka duża z tą dużą dziurką ...taka jak tutaj... http://motor.kqs.pl/allegro/images/czes ... olki_2.jpg

A kolo mówi że orginały to są takie...... http://www.skutercentrum.pl/images/img_ ... 56G.jpg....

Więc czy ja mam ten wario sportowy??




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy