Dzisiaj jest 25 lis 2024, 19:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2010, 21:36 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
Witam zakupiłem 3 lata temu piaggio typhoon 50cm3 . Zaraz po zakupie lecial ponad 80 km/h terazleci ledwo 70 a rok temu robiłem szlif cylindra . powiem do tego że seryjny tłumnik jest bardzo ciężki . co sie mogło stać że go coś tak zpowolniło jak to poprawić ? za pomoc z góry dziekuję :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:46 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
zobacz rolki, może się wytarły :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Pasek, rolki ,świeca , przeczyść gaźnik / filtr pow.
Jak nie pomoże to sprawdź kompresje.
Co do tłumika , który masz rok tph? Jak ten starszy to seryjne tłumiki miały zwężone kolanko i trzeba kupić odblokowane, albo kupić od razu sportowy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:26 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
98 rok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 8:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
Równie dobrze mogłeś go źle dotrzeć... Jak jeździłes po szlifie?? Na pełnym gazie czy spokojnie??




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 15:01 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
A jak myslisz ??nie jestem łomem żeby w palnik mu dawać na dotarciu !!rolki 4 lata nie wymieniałem może dlatego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 15:55 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No to wymień te rolki i sprawdź czy pomogło...




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 17:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
kmietol pisze:
No to wymień te rolki i sprawdź czy pomogło...

Nie wymień, tylko sprawdź w jakim są stanie, a wymienić możesz jak są mocno starte albo kwadratowe. Zmierz szerokość paska-powinno być 17,5mm.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 18:32 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
wojtek1582, No niby nie dawać w palinik ale kumpel jezdził jak stara babcia i go tak zamulił że nie może sobie z nim dać rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 19:23 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
A po co zmierzyć szrokosć paska ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 19:44 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ponieważ od m.in. szerokości paska zależy v-max i dynamiczność skutera :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 20:18 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
acha no to zmieże jutro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 20:06 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 19:13
Posty: 165
Lokalizacja: Ciechomin/Warszawa
Pojazd:
Pasek napewno do wymiany i w wawiatorze rolki były wysmarowane smarem powinno tak byc ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 20:37 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Oryginalne wariatory P/g przynajmniej przed 97r były smarowane... Jeżeli wymieniasz rolki to kupujesz też z mielocha smar do wariatora taki jak ten: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 64392ccb9c albo dajesz zwykłego, ale ten będzie lepszy i kupujesz nowe zwyczajne rolki 16x13 przed 97, a po 19x15,5 i tyle :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 22:31 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
kmietol, Ten smar jest do smarowania waria w miejscu gdzie chodzi po tulejce.wojtek1582, Rolki nie powinny być wysmarowane tawotem .Choć w kulku skuterkach się spotkałem ale tylko dla tego że szły na sprzedaż i miały wytarte rolki lub czasami ustawiały się w poprzek do bieżni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 22:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No ja właśnie miałem smarowane wario. Tzn w środku było pełno smaru i taka uszczelka... Koleś z servisu powiedział, że właśnie w piaggio wariatory były smarowane.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 22:40 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Wario może ale nie rolki wysmarowane tawotem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 16:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cyngiel pisze:
Ten smar jest do smarowania waria w miejscu gdzie chodzi po tulejce.
Pierwsze słyszę.
Kiedyś był poruszany ten temat na forum i wyszło chyba na to, że podobno rolki wolniej się zużywają.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 16:06 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Tak to jeżeli pisze że jest także do korektora momentu obrotowego to co nim wysmarujesz pasek ??Chyba raczej się smaruje w miejscach tarcia (oporu)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 17:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cyngiel pisze:
jest także do korektora momentu obrotowego to co nim wysmarujesz pasek

Łożysko korektora.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy