Dzisiaj jest 28 lip 2025, 12:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2010, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2010, 12:36
Posty: 72
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Czy taki wiatraczek coś w ogóle daje??

Link 1 Link 2




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.
Obrazek

http://www.takeagift.pl/polecam:32935


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 22:28 przez tomas37711, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 23:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Taki wiatraczek sam sobą bardziej ogranicza przepływ powietrza niż jest w stanie wytworzyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 23:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Wcale nie, na pewno coś pomaga.
Ale jeśli już to lepiej jakiś większy i wysokoobrotowy :)




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 23:23 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 23:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Już lepiej doinwestować w chłodnicę przepływową Hebo i pompę SSP lub jak kiedyś się dowiadywałem zaopatrzyć się w nagrzewnicę.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 10:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jeżeli jest to wiatraczek dedykowany do danego modelu chłodnicy, kręci się w dobrą stronę, odpalany jest tylko przy określonej temperaturze (gdy skuter zaczyna się przegrzewać) i odpowiednio szybko - to coś da, jeżeli to jest zwykły komputerowy - tylko pogorszy przepływ. Lepiej kup sobie drugą chłodnice i mocniejszą pompe wody - o ile to Ci się przegrzewa.




_________________

Hondziałke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 10:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jeżeli wiesz, kiedy otwiera Ci się termostat. Masz elektroniczny wskaźnik temperatury, będziesz wiedział kiedy go włączać. To możesz taki sobie założyć, najlepsze efekty uzyskasz stojąc w mieście na światłach itp. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 10:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ja taki wiatraczek mam zamiar założyć tylko w SR z przodu miejsca nie ma:( i trzeba go z drugiej strony chłodnicy założyć.

Jak dla mnie ten wiatrak jest za mały, ja będę kupował większy i wysokoobrotowy (2000obr/min).

Zrobię oddzielny włącznik i będę go włączał kiedy będę chciał np: w korku, czy w ciężkim terenie:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 15:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Racing, co ci da to ze bedzie z drugiej strony? Oto wlasnie chodzi aby byl od przodu aby powietrze jak najszybcjej oplywalo pomiedzy zeberkami chlodnicy co ma poprawic odprowadzanie ciepla.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Given, a w furach jest przecież z tyłu chłodnicy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 16:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
W furach sa z tylu glownie ze wzgledow konstrukcyjnych i estetycznych. Bodajze w ładach starych byly z przodu. Teraz poprostu sie tam nie mieszcza. Teraz maja za zadanie odprowadzac cieplo z okolic chlodnic tylko :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Bez różnicy z której strony.
Jak dasz z przodu to wentylator będzie dmuchał w stronę chłodnicy a jak z tyłu to będzie przez chłodnicę zasysał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Given pisze:
Teraz maja za zadanie odprowadzac cieplo z okolic chlodnic tylko :)

Ale głupoty wypisujesz.
Lepiej jest zamontować wiatraczek z tyłu ponieważ nie ogranicza przepływu powietrza a daje praktycznie taki sam efekt jak gdyby był z przodu. Musisz go tylko dobrze ustawić, żeby przeciągał powietrze przez chłodnicę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
http://allegro.pl/item934721831_aab_coo ... _13db.html x2 na tył za chłodnicę i podłączyć bezpośrednio pod stacyjkę. Dałyby radę przy np. wolniejszej jeździe w gorące dni?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:20 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Nie lepiej większą chłodnicę z wiatrakiem od Majesty ?

http://www.allegro.pl/item913199842_yam ... lator.html

Ps. Kiedyś był podobny temat- szukaj :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
mass95 pisze:
http://allegro.pl/item934...dajny_13db.html x2

Akurat to co znalazłeś to jest mało wydajne, ciche dziadostwo :wink:
Lepiej kupić w lokalnym komputerowym, już te od 5zł całkiem się nadają.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 13:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 13:50
Posty: 83
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Podepne pytanie do tego tematu..

..chodzi mi o podłączenie wentylatora komputerowego.
Czy ktoś moze mi wyjaśnić czemu nie chodzi po przyłożeniu kabelków do styków akumulatora?

tomas37711 masz moze jakiś artykuł do tych zdjęć z aeroxem z wentyl. na chłodnicy ?




_________________

Yamaha Slider
Malossi Sport 70
Yasuni R
dello.. 17.5
malossi multivar
itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2010, 12:36
Posty: 72
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Zdjęcia są z tego artykułu : http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.
Obrazek

http://www.takeagift.pl/polecam:32935




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Witam.
Widzę że was zaciekawił ten wiatraczek u mnie na chłodnicy ; D Nie ma sensu zakładać takiego małego wentylatora, co prawda na światłach, korkach zbijał ok 5st ale lepiej kupić jakiś większy np 14x14, dać go z tyłu chłodnicy i wywiercić jakieś dziury albo wyciąć wzorki w plastiku za chłodnicą, wtedy to będzie działało podobnie jak w samochodach lub komputerach że odprowadza ciepłe powietrze na zewnątrz.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:40 
*

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:05
Posty: 192
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd:
A jakieś sposoby na obniżenie temperatury w AC są? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Tak, chwytak powietrza i jakiś dobry wentylator (na magnecie) i na pewno będzie ciężko przegrzać ; D




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy