Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 19:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2010, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jakie sa objawy zuzytej membrany?




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 1:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Najłatwiej to sprawdzić, zdejmując filtr powietrza i przytykając rękę do wlotu (gaźnika lub przepustnicy) na otwartej przepustnicy - jeżeli będzie wydmuchiwać powietrze na zewnątrz to zawór jest do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 11:30 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Możesz też wyjąć membranę i zobaczyć czy listki wystają, jeśli wystają to są do wymiany.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 13:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
stem pisze:
na otwartej przepustnicy - jeżeli będzie wydmuchiwać powietrze na zewnątrz to zawór jest do wymiany.


mi cieknie olej z wlotu :shock:




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 15:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2010, 7:37
Posty: 78
Pojazd:
Jeżeli membrana jest zużyta to listki są poszarpane.




_________________

...:::Malaga F12 Custom:::...
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35769
GOLD PEARL + BLUE PEARL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Dołaczam się do tematu
Kupiłem niedawno listki membrany karbonowe malossi do oryginalnego zaworu i gdy założyłem je to strasznie odstają i co z tym zrobić ?

Zawór nie jest krzywy bo mam już dwa i na każdym oryginalne metalowe dobrze przylegają

doradźcie coś bo niewiem co z tym zrobić

nie chcę zakładać metalowych ponieważ w tamtym sezonie kawałek blaszki się urwał i rozwalił mi cylek (seryjny)

a podobno karbonowa jak się urwie to nie przerysuje cylka tylko się normalnie zgniecie i silnik poprostu zgaśnie

Proszę o pomoc




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 2:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Rico95, pokombinuj z tą blaszką łączącą listki z zaworem. Czasem zbyt mocne jej dokręcenie powoduje naprężenia listków i ich odstawanie.
Natomiast jeżeli Twój zawór ma już dwa lata to pewnie metalowe części są już skorodowane i mógłbyś kupić nowy (np. RMS - ok 40zł)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 9:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
oto chodzi że kupiłem jakiś miesiąc temu zamiennik oryginału z mielocha i po kilmu minutach pracy silnika powyginało blaszki w drugą stronę i dałem za niego 50zł !!!

Teraz kupiłem membranki malossi ale jak dokręcę to zaczenają odstawać a nie może być nie dokręcone bo śrubki się odkręcą i wpadną do silnika

Nie wiem które mam założyć bo w zestawie były trzy twardości

miękkie
średnie
twarde

więc które założyć ?
i co zrobić żeby nie odstawały ? spotkał się ktoś z takim czymś że nowy zawór nowe membranki i odstają




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 10:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Mi też nie pasowały płytki kupione osobno, tak samo mojemu kumplowi. Byliśmy zmuszeni do kupna całych zaworów nowych. Niektórym pasuje, niektórym nie, także wg. mnie lepiej już cały zawór kupić i się nie martwić, że nie będzie pasował. Of kors zależy czy masz flote :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 17:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
a czy jeśli pluje mi z gaźnika taką mżawką mieszanki/benzyny to czy to też jest oznaka słabych membranek?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Marcin194 pisze:
a czy jeśli pluje mi z gaźnika taką mżawką mieszanki/benzyny to czy to też jest oznaka słabych membranek?


Nie, to jest oznaka źle wyregulowanego gaźnika. Zawór membranowy można podejrzewać jeśli nie może odpalać, jeżeli silnik dziwnie, nie równo pracuje itp. Najlepiej je wyjąć i zobaczyć. Nawet minimalne odchylenie jednego z listków powinno oznaczać to, że trzeba je zmienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 16:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
klikszen pisze:
Marcin194 pisze:
a czy jeśli pluje mi z gaźnika taką mżawką mieszanki/benzyny to czy to też jest oznaka słabych membranek?


Nie, to jest oznaka źle wyregulowanego gaźnika. Zawór membranowy można podejrzewać jeśli nie może odpalać, jeżeli silnik dziwnie, nie równo pracuje itp. Najlepiej je wyjąć i zobaczyć. Nawet minimalne odchylenie jednego z listków powinno oznaczać to, że trzeba je zmienić.

Sory za odkop, nie bd zakładał nowego tematu :D ale gaźnik jest ustawiony idealnie według nawet serwisanta w pobliskiej miejscowo, świeca kawa z mlekiem tylko pluje delikatną mżawka nie ważne jak go ustawie... może to być pływak?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 16:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zależy jak bardzo tam pluje, taka mała mżawka to norma, jeśli by tyle, leciało, że aż by było w filtrze to wtedy do regulacji :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 15:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Odkopuje;p

stem pisze:
Najłatwiej to sprawdzić, zdejmując filtr powietrza i przytykając rękę do wlotu (gaźnika lub przepustnicy) na otwartej przepustnicy - jeżeli będzie wydmuchiwać powietrze na zewnątrz to zawór jest do wymiany.


To sprawdzic na odpalonym silniku ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
eeee, no na zgaszonym raczej nie będzie wydmuchiwał :lol: :lol: :lol:

Zapal i sprawdź :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 16:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ok. Dzięki




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 7:32 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 7:27
Posty: 20
Lokalizacja: RLA
Pojazd:
jeśli pluje benzyną z wyjścia na filtr powietrza to napewno membranki, mi się tak samo działo wymieniłem membranki i chula




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2013, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 14:25
Posty: 60
Pojazd:
Mi sie zatarł cylinder bylem pewny ze to wina tego ze cos sie dostalo kiedy wkrecalem swiece w warunkach "polowych" wiec kupilem nowy Malossi sport ale nie odpalal, dodam ze na tloku byly kawalki blaszki. Nie wymienialem membran na dolaczone Malossi i nie chcial odpalic. Kupilem nowa swieceodpalil ale jak dodalem gazu gals. Jednak po zdjeciu krocca moim oczom ukazala sie peknieta membranka ktora byla wykonana z blachy. Wstawilem membrany malossi skuter pochaodzil ale strasznie plul z wydechu, okazalo sie ze membrany malossi odstaja ;/ a dopiero co byly wyjete z opakowania. a objawy zepsutych membran byly u mnie takie ze jak zdjalem filtr io go odpalalem to gaznik zachowywal sie jak "bongos" lecial z niego dym, plul mieszanka, a jak odpalil to strzelal z wydechu.
Pozdrawiam




_________________

http://forum.mieloch.pl/aprilia-sr-www-custom-t373464.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 21:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:26
Posty: 1259
Lokalizacja: Międzychód
Pojazd: Aprilia SR by DopiXxX
Odkop xD

A co jeśli bd jeździł na lekko odstającej membrance??




_________________

:P Aprilia SR by DopiXxX: post2384681.html#p2384681 komentujcie


Części do SR: http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Lset/


Zapraszam również do mojego projektu ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy