Dzisiaj jest 01 lis 2024, 15:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
O to ci chodzi ???

Obrazek




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 13:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
tak o to. co to daje i ja powinno byc ustawione.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 14:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Morrogh, Zawsze motor ma mniejszą kompresje po remoncię dopiero po dotarciu otrzymasz 10-12 barów,wiem ponieważ brat robił remont w Dt 125 i ma tak samo;) również wiem to od mechanika:p


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 14:34 przez Kali15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 16:18 
*

Rejestracja: 10 sty 2008, 18:19
Posty: 7
Lokalizacja: Olesno
Pojazd:
Kompresja w dotartym AM6 powinna być koło 11.
Przy 7 powinno się już tłoka wymieniać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 19:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
misiek092 pisze:
Kompresja w dotartym AM6 powinna być koło 11.


Tylko ze ja sprawdzałem całkiem na zimnym silniku , na ciepłym jeszcze więcej by miał ;]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
obyscie sie koledzy nie mylili ;D tak btw ile km musze zrobic?? 600-700km wystarczy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
500km




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Jak cchesz dobrze dotrzec i zeby ci dluzej sluzył to 1000km i jezdzic 40-45km/h czasem mozna przygazowac po 500km do 55-60km/h ;) ale nie zaczęsto gazować ;p




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 21:39 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Docierka nie polega na stale ustalonym nie przekraczaniu prędkości bo to nie ma większego znaczenie:) głównie to chodzi o obroty, aby mu nie dawac od razu po 7, 8 tys rpm tylko jeździc spokojnie bo pierwsze 100 km jest najważniejsze. I co równie ważne należy jeździć na zmiennych obrotach




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 9:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
ja do 60-70km jezdzilem w miare spokojnie do 6, a teraz mam 225km i jezdze na 7tys czasami do 8 dojde. U mnie jest taka sprawa ze on jezdzi dopiero od 6 jakos bo ponizej tych obrotow nie ma mocy za bardzo i starcza to na 3 biegi. zauwazylem ze moment zaczyna rosnac wlasnieod 6tys. I jak patrzyłem do 8 nadal rosnie, a dalej go juz nie piłowałem bo szkoda. Ale jak narazie jestem zadowolony jak chodzi. wymienilem akusa i pali teraz na pol obrotu walem ;p pali wrecz na dotyk sek wystarczy zeby zapalił ;D Dymi teraz troche mocno bo dalem za duzo oleju do baku
prawie 20ml/l plus dozownik prawie na maxa odkrecony ;p No ale nic jezdzi, jest dobrze ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 9:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
No to zdecydowanie za duzo oleju :D. Ja na 10 l beny do baku dolałem około80-100ml oleju i do tego jeszcze dochodzi dozownik i moto nic sie nie stało. chodzi jak głupie, bo w końcu to polega na docieraniu tam jakimś więc nie może być dużo oleju




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 11:49 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
Sory, że sie wcinam do tematu, ale czy jest coś takiego jak regulacja dozownika w Am6 ? Chodzi mi o to, że na koncówce wydechu zostaje mi kilka kropel oleju z dozownika nie przepalonego. Moze za dużo go wlałem albo coś? W baku mialem wsumie ze 2l. jak wlewalem olej a zapaliła mi sie kontrolka, że go juz troche brakuje to dolałem do bólu, aż po sam korek :),może to dlatego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 13:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
Jeżeli jest to nowka olej (prosto z butelki) to faktyznie jest to wina tego ze za duzo wlales. ale jezeli jest czarny to znaczy ze wydmuchany przez silnik. Chodzi mi o to ze poprostu za duzo oleju bylo zmieszane z benzyna. Ogolnie 2T maja to do siebie ze nie spalają całej mieszanki i zwlaszcza przy wyższych obrotach "pluja" w tłumik. Jezeli chodzi o regulacje podawania oleju do gaznika to jest owszem. po prawej stronie silnika zaraz przy dozowniku na lince. Wkrecasz albo wykrecasz taka jakby srubke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 15:07 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
Hym, no jest czarne na koncówce wydechu tak jakby byl nie przepalony. Pozniej to wszystko mam na spodniach :evil: Musze zobaczyc ale nie widzialem tam zadnej linki wsumie co idzie od dozownika mam tylko przewod co idzie do gaznika i kabel co idzie do licznika (dozownik po lewej stronie).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy