Dzisiaj jest 30 lis 2024, 22:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 21:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
cross2900, Przecież nikt Ci tego nie powie na oko.
Cylinder trzeba zaprojektować z głową i mieć pojęcie o tym co się robi.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2008, 14:43
Posty: 192
Pojazd:
No właśnie o to mi chodzi robił ktoś cos z cylkiem od minarelli horizontal ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 16:28 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Ja dowierciłem koledze 2 kanały wydechowe (po nadspawaniu boków kanału wydechowego) motorek zyskał nawet sporo na mocy niestety fotek nie mam, bo skuter sprzedany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 16:44 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
M4CZ3K pisze:
pisałem do adrian1217, :P

spox :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2008, 14:43
Posty: 192
Pojazd:
Dajcie jakies fotki takich rozwierconych okien wydechowych które poprawnie działają :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Przed - widać charakterystyczny ząbek na oknie wydechowym i przewężenie w kanale, kąt otwarcia tej częsci okna ponizej ząbka 165 stopni
Obrazek
Po - przewężenie w kanale zlikwidowane, kąt otwarcia okna 180 stopni (ząbek zniknął), całosc lekko poszerzona
Obrazek
Obrazek




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 6:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2008, 14:43
Posty: 192
Pojazd:
Jak ktoś fobił taki zabieg w imanrelli horizontal niech też podzieli sie fotkami !
O ile mam te okno powiekszyć powiekszac bardziej w góre czy w dół czy po całości jaki kaształt tego kona uzyskać czy okna nie powiekszać tylko przelot w cylindrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Ja robiłem taki zabieg w minarelli horizontal w moim przypadku Aerox.
w Roxie siedzi wariator malossi multivar, leo vince rr, gas box reszta seria.
Cylinder seryjny, z nadmiarem materiału w kanale wydechowym.

było tak:


Obrazek


Po zabiegu tak:

Obrazek

Obrazek


Wnioski:

Jak najbardziej polecam, mam o wiele lepszy start i rox kręci wyższe oborty, spalanie raczej takie same - nie odczuwalne. Najlepiej zdjąć cylinder. Jeśli nie masz narzędzi - nie ruszaj tego, jak masz to rób to ostrożnie żeby nie ruszyć gładzi. Lepiej posiedzieć 2 h i sie pospuszczać niż mieć cylinder w plecy. Ja to robiłem sam podobną maszyną jak autor tematu. Po zebraniu nadmiaru materiału przeleciałem papierami 200, 400, 600, 800 i pastą polerską autosol.


Panowie pamiętajcie, że za bardzo nie można tego rozwiarcać bo przedostaniecie się do obiegu płynu chłodniczego w cylindrze.




_________________

Ha.wbie


Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, 11:57 przez howbiee, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
howbiee pisze:
Panowie pamiętajcie, że za bardzo nie można tego rozwiarcać bo przedostaniecie się do obiegu płynu chłodniczego w cylindrze.

Wiem coś o tym :roll: Chciałem zrobić okrągły otwór i się narobiłem. (dziurka w cylku :mrgreen: )




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 18:07 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Bo należy nadspawać "mięsko" w chińskich cylkach to się fajnie robi :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 1:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2010, 23:36
Posty: 65
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Posiadacze AC nie mają z tym problemu.. :)




_________________

Custom Malaguti F10/F12! Zobacz!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=375963#375963
http://bikepics.com/members/krzysrax/
Cytuj:
co to jest to okno wydechowe?

Work in progress.. DR evo, Dellorto 17,5, polini 2G evo II, malossi multivar, komin arrow etc. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 11:34 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
I LC z chin :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 16:04 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 9:22
Posty: 3
Pojazd:
Trzeba zmienić też pierścionek na tłoku ,czy tylko same uszczelki cylka i głowicy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 22:07 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
To ja mam minarelli horizontal, serie, i z tego co wyczytałem to siedzi w moim skucie żeliwny cylek. Mam AC. Chciałbym rozwiercić sobie to okno wylotowe i mam pytanie. Skro mam AC, to mogę spokojnie na okrągło wyszlifować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 7:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:14
Posty: 11
Lokalizacja: Opoczno [EOP]
Pojazd:
A po tym szlifowaniu można te opiłki wydmuchać powietrzem o dużym ciśnieniu czy trzeba umyć benzyną?




_________________

*Leovince TT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 8:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
wszystko mozna zeby sie pozbyć opiłków bo wlecą na tłoczek i ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 10:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Ściągnij cylinder i nie będzie problemu. Później wydmuchaj i będzie ok.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:14
Posty: 11
Lokalizacja: Opoczno [EOP]
Pojazd:
Dzięki za odpowiedz. Już zamówiłem komplet uszczelek i jak mi przyślą to biorę się do roboty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Możecie mi napisać jakie dokładnie potrzebuje uszczelki? Dremel taki mam, zdolności manualne też. Czy muszę coś jeszcze rozwiercać oprócz kanału wydechowego?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 18:11 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 1:27
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sory że zawracam dupe.. ale można taki zabieg wykonac papierem ściernym lub pilnikiem, bez użycia szlifierki innych tego typu rzurządzeń i później przejechac to papierkiem 800 wodnym i tyle???- vertical ac 50 żeliwny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy