Dzisiaj jest 02 gru 2024, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2010, 17:53 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
To tak kupiłem cylek i przez 100 km nie przekraczałem 50 później po przejechaniu 150 jeździłem 3/4 manetki temp cylka cały czas sprawdzana żeby nie przegrzać i jak teraz mam przejechane 400km to jest słabszy wcześniej jechał 120 a teraz do 90 dochodzi i strasznie słabszy jest czy jak wymienię pierścienie i będę docierał przez 150 km do max 50 i na początku 20 to będzie wszystko dobrze olej lałem syntetyk od castrola i czy kupić 2 pierścienie chromowane czy tylko górny???




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2009, 19:10
Posty: 221
Pojazd:
po 1 dociera się na oleju pół syntetycznym :)
po 2 cylinder się nie dociera do prędkości tylko do obrotów.. nie możesz np. dawać full manetki do 50km/h a później zwalniać, kręć manetką ale na niskich obrotach tak aby cylinder był dobrze dotarty na każdych obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 23:39 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
no tak do 100 km rozpendzałem sie powolutku i te 100 km zrobiłem na mineralnym




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 10:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
SeeA,
po 1 dociera się na oleju pół syntetycznym


(to jak docierałem na full syntetyku to co zle dotarty?




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 11:32 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
czyli jak mamy nowy cyl to trzeba smigac na polsyntetyk i wlewac go do dozownika czy do baku. bo ja jeszcze nie zmienialem cyla a wlasnie chche zmienic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 11:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2009, 19:10
Posty: 221
Pojazd:
nie źle dotarty ale trzeba długooo docierać cylinder :) poczytaj sobie trochu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 11:38 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Czyli na pol syntetyku dociera sie szybciej tak??




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 11:51 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
kur..wa to wrescie co mam zrobic bo stracił mi mocy i nie wiem czy tak musi byc czy cos wymienic




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 12:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
rozkręć i sprawdź jak tam gładź wygląda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 18:54 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
czyli nowy cyl docieramy na polsyntetyku i mam pytanie czy wlewamy go do dozownika czy do baku mieszanka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
tu i tu wlewasz do dozownika i do baku nakretke!!!!!!!!!!!!!!


a gładz jest dobra ale niewiem jak sprawdzic pierscienie i jak dam 2 chromy to nie zatrze sie??




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2010, 10:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
djdrivt pisze:
To tak kupiłem cylek i przez 100 km nie przekraczałem 50 później po przejechaniu 150 jeździłem 3/4 manetki temp cylka cały czas sprawdzana żeby nie przegrzać i jak teraz mam przejechane 400km to jest słabszy wcześniej jechał 120 a teraz do 90 dochodzi i strasznie słabszy jest czy jak wymienię pierścienie i będę docierał przez 150 km do max 50 i na początku 20 to będzie wszystko dobrze olej lałem syntetyk od castrola i czy kupić 2 pierścienie chromowane czy tylko górny???



zmierz kompresje zrób próbe olejową dowiesz się czy pierścienie trzymaja czy nie
mierzy sie tym :
http://www.allegro.pl/item1022302140_te ... we_fv.html

ma byc około 10-11bar
taniej chcesz to mozesz rozebrac cylek zdjąc pierścienie i włożyc do cylindra jak szczenia wieksza od 0,4mm do wymiany

oleju lej 1:40 ja jezdziłem na samym doowniku i po 3tys km polini sport 70 tak sie przytrał ze był słabszy od seryjnej 50tki ...




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 10:12 przez raper, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 10:35 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
A czemu trzeba docierać na pół syntetycznym ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 10:48 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
mam pytanie odnośnie do oleju czyli jak mamy nowy cyl to wlewamy 1l do dozownika a ile do baku ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
wojtek5151, bo takie dziecko na forum tak powiedziało i reszta za nim powtarza dociera się na oleju jakim chcesz syntetyk, półsyntetyk, fullsyntetyk żeby tylko było smarowanie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:27 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mi sie wydaje ze lepiej na full syntetyku docierac bo ma lepsze wlasciwosci niz pol ;/??
Jezeli sie myle niech mnie ktos poprawi i da konkretna odpowiedz dlaczego taki ma byc lany a nie inny...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Dante182, Na pełnym syntetyku będzie przecież mniejsze tarcie. Jak docierasz cylinder,to lepiej żeby było te lekkie tarcie,bo przecież musi się "dotrzeć",nie? ;)
Jak docierasz cyla,to lej pół-syntetyka,bo wtedy będziesz miał większe tarcie.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak jeździłes na mineralnym na tak mocnym cylku to mógł się on przytrzeć.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Mateuszek pisze:
Dante182, Na pełnym syntetyku będzie przecież mniejsze tarcie. Jak docierasz cylinder,to lepiej żeby było te lekkie tarcie,bo przecież musi się "dotrzeć",nie? ;)
Jak docierasz cyla,to lej pół-syntetyka,bo wtedy będziesz miał większe tarcie.



Było kiedyś w prasie pisane o tym docieraniu najlepiej na pół syntetycznym docierać po dotarciu full syntetyk ale przy docieraniu najlepiej w ogóle pompke odłączyć i lac olej do baku a jesli jest juz pompka to dolewać 50ml na bak




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 16:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 18:55
Posty: 105
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
możesz dać 2 pierścienie czarne, lub 1 czarny, a drugi chrom.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51697 Runner Sp full sport by mate




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy