Dzisiaj jest 02 gru 2024, 11:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Poszukaj to się dowiesz :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mass95, On właśnie szuka na forum mistrzu.
Może byś mu łaskawie napisał jeśli wiesz o czym mówisz.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:43 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
No znalazłem artykuł na ten temat, ale nie bardzo wiem po co mam sprawdzać ten squish?? Przecież do tego cylindra są dodawane uszczelki. I chyba są one dobre ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Squish to dystans między tłokiem a komorą spalania. Musi być odpowiedni aby była dobra kompresja.

edit

Ten dystans to bardzo mała wielkość.. każda konstrukcja silnika jest inna i squish może nie być odpowiedni.
Rozumisz o co mi chodzi ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 12:48 przez slawek5t, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Jeśli dobrze pamiętam 1mm




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:47 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
No rozumiem, ale czemu ma być zły jeśli jest to nowy cylek i mam do niego oryginalne uszczelki ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie musi być zły, poprostu warto dokonać pomiaru.

edit

squish
AC - 0,80mm
LC - 0,65mm




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 12:57 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Bo przy składaniu trzeba to mierzyć i różne grubości pod cylek się daje, czy przy mierzeniu kompresji masz gaz dodany na maksa




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:29 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Ok kompresja mierzona na rozgrzanym silniku i z gazem na ful wynosi nadal 5,5. To co z tym squishem ?? Przecież do tego cylka chyba były odpowiednie uszczelki ?? To ten cylek http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 96a25de2bd Jak widać na zdjęciu w zestawie są uszczelki o jednej grubości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Ktoś na forum miał taki sam problem. Po prostu uszczelki były za grube i już. Sprawdź i ew. wymień lub planowanie głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
No to jest problem, ale proponuje jeszcze troszku pojeździć,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
pomiar wykonany bez dodania gazu jest zanizony czy zawyzony?




_________________

Przegrywasz, boisz się i zwyciężasz tylko dlatego, że tak chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
zaniżony,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
nowy silnik (lub po remoncie) ile powinien miec?


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 14:09 przez piotras006, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:46 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
A może mi ktoś powiedzieć jak zmierzyć ten squish ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Tłok ustawiamy w gmp dajemy na tłoka(przyklejamy) kawałek pręta o średnicy 1mm najlepiej cyna, i zakręcamy głowicę, delikatnie kręcimy wałem 2obr, ściągamy głowicę i patrzymy czy cyna nie jest zgnieciona,jak jest zgnieciona to znaczy że jest za cienka uszczelka, a jak nic się nie stało to zakładamy ciut grubszy pręt(cyny) i powtarzamy czynność




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 16:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Kolego a masz głowicę od Tego cylindra ? ?
jeśli tak to Twój problem leży tylko i wyłącznie w tym dystansie.
Jest zbyt duży przez co jest małe sprężanie.

Ja miałem Airsala racinga 70cc, nie dostałem orginalnej głowicy i skuter był bardzo słaby.
pod górkę jechał 10 kmh a na prostej 35 kmh.

Dopiero potem sprawdziłem dystans i wyszło ok 2,5mm :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 16:12 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 16:36 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
slawek5t, Nie głowicy nie dostałem. Głowicę mam oryginalną. A wiesz może czy kupno głowicy do tego cylindra pomoże ?? http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 96a25de2bd Jest to ta głowica .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Według mnie powinno pomóc. O ile całą reszte masz dobrze złożoną




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 17:06 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 10:03
Posty: 25
Pojazd:
Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział że to nie ma aż takiego znaczenia bo i tak kompresję powinien mieć większą. A mam jeszcze pytanie jak sprawdzić czy przez simmeringi nie ucieka ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy