Dzisiaj jest 28 lis 2024, 2:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Gpr ma silnik taki jak w Tzr.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 20:48
Posty: 164
Lokalizacja: P-ce /Kraków
Pojazd:
Z tym się niezgodzę bo najnowsze GPR mają taki sam silnik jak w Najnowszej aprilli rs50 chyba ze chodzi ci o te starsze to moze... Ale jezeli o te najnowsze to nieprawda




_________________

Zapraszam do mojej YAMAHY YZF-R125

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2010, 20:51 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Nie mam pojęcia co siedzi w 50ccm, mówimy o 125-tkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Ja bym stawial na NSR-ke tylko ze nie da sie opisac co jest lepsze przy uzywanych bo to zalezy od tego jak tym jezdzili wczesniejsi wlascicele a rejestracja sprowadzonego to chyba ok 800zl jesli dobrze pamietam. pozdro




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Nsr bardzo dobry motor sam myśle kupić osiągi są spoko drogi też sie dobrze trzyma.Cbr odradzam 4t w 125 to jest za słabe ale + taki że jest to bardzo ekonomiczne w porównaniu z NSR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ludzie....! Przeczytajcie temat od początku 0 informacji , danych o motorkach , jakiś testów nic... Walicie teksty które przeczytacie na forum lol-x .... W niczym nie pomagacie chłopakowi , a z tego co ja widzę tylko nabijacie posty... i g*** wiecie...

Tu jest gg Pana który sprowadza motory z Niemiec - są to motory zadbane, oryginalne np:malowanie, serwisowane i z dokumentami .
Koszt rejestracji u tego Pana to ok 300zł pomaga w rejestracji... Znam co najmniej 6 osób które od niego kupiło sprzęt i są w 100% zadowoleni . o to gg 5013307
To nie jest żadna reklama . Chcę dobrze doradzić. Bo czytajac wypowiedzi to kazdy z tych motorkow na youtubie chyba ogladał .... Każdy jest inny , ale jeśli jest zadbany w niczym nie przeszkadza czy NSR czy mito . tu silnik szybko pada , tu wytrzymalszy , zalezy od stanu ...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 10:07
Posty: 90
Lokalizacja: Włodawa / Lubelskie
Pojazd:
Witam, moge conieco powiedziec o 3 tych motorkach.

Mito:
najbardziej wysilony silnik, mało czesci zamiennych, na dodatek drogie jak nie wiem co. pozycja za kierownica niewygodna, nogi dretwieją. 7 biegów..
W mito lubia padac pierdółki, to tu cos nie łaczy to tam. Napewno wymaga troche wiekszej troski niz np nsr czy rs.

rs :
wersja zwykła i wersja gs , gs kilka koni wiecej.
Moto mniej awaryjne niz mito, lecz troche bardziej niż nsr.
pozycja za kierownica ujdzie. czesci jest dosc duzo, jednak tez nie sa najtansze.
Jak bedziesz dbał raczej nic sie nie pójdzie .. .

nsr:
najtansze, najsłabsze, dzwiek przyjemny dla ucha, pozycja wygodna ,łaczone siedzenie jak w turystykach.
Chyba najmniejsze spalanie. Dużo czesci zamiennych.
Moto najtansze w eksploatacji ale tez najwolniejsze z tych 3.


podsumowując:
jesli zalezy Ci na osiagach bierz mito badz rs (ja bardziejs stawiam na rs)
jesli na bezproblemowej jezdzie do 150-155km/h bierz nsr.

Nsr bedzie palic w granicach 5-6l
Rs bedzie palic 6-8l
Mito potrafi łyknac czasem wiecej jak 8

Biorac pod uwage stylistyke,wyglad i silnik dla mnie wygrywa Gs
Ty zdecyduj sam , mam nadzieje ze troche pomogłem ;)


Dziękuje,pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 16:20 przez czarox66, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 16:39 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
8l, to pali nsr a nie mito, mito wciągnie bez problemu 12.
To właśnie w rs padają pierdółki: linki, przełączniki, itp.
7 biegów tylko w starych egzemplarzach mito chyba do 92-94r-nie jestem pewny, w nowych 6. Pozycja nie wygodna, to prawda, ale nogi to raczej nie drętwieją tylko nadgarstki.
Rs:
gs tylko do 96-97r., części bardzo dużo niektóre droższe niektóre wcale nie, czyli nie bierz tego pod uwagę, wygodniejsza niż nsr, przynajmniej dla mnie.

Należy dodać, że nsr ma najsłabszy zawias i silnik, z tej trójki.
W trasie nie ma szans na utrzymanie 150km/h. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 22:16 
**

Rejestracja: 01 mar 2010, 17:15
Posty: 270
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
no tak nsr ja odradzam bo miałem :) mito pali więcej niż dobry samochówiem wiem bo kumpel ma ja to mi mówi ze nawet lubi wypić więcej niz 12. Nsr słabe i pali mniej niz ta reszta ale najlepiej brać sr bo można kupić w dobrym stanie i w dobrym roku za tanie pieniadze i są bardzo dobre moim zdaniem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 19:04 
*

Rejestracja: 09 gru 2009, 19:13
Posty: 5
Lokalizacja: cieszyn
Pojazd:
Za taką kase to bym pomyślał poważnie o mito lub planet lub raport,bo tak jak koledzy wcześniej koledzy napisali szybka i zrywna,lecz zachodzi jeszcze jedno pytanie czy chcesz 2t czy 4t , na twoim miejscu brał bym mito lu raport , lecz to tylko sugestie :wink:




_________________

w polanach coś szybkiego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 7:29 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 10:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: TGB 101S
Jak byś zastanawiał się dalej na co zwracac uwage przy zakupie biegówki to tu masz link gdzie jest to dobrze opisane http://www.cbr125-forum.yoyo.pl/viewtopic.php?f=5&t=38

A co do kupna motoru to polecam CBR może i jest to nie za duże 4T ale osiągi są w niej zadowalające ma ładny dźwięk silnika i nie jest to udawany ścigacz jak w przypadku tych modeli które wymieniliście jest bardzo oszczędne, silniki w nich wytrzymują bardzo dużo km bez remontu nie będziesz się martwił o remonty po każdym sezonie jak w przypadku tak wysilonych NSR czy Cagivy.
Podsumując :
UDAWANY SCIGACZ 125=Dobre osiągi / duże wydatki / Trudnosc w sprzedaży
CBRa albo inny 4T 125=W miare dobre osiągi / Bardzo małe wydatki / Łatwośc sprzedaży w przypadku chęci zmiany motocykla


Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 7:32 przez Bleedx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 8:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 20:48
Posty: 164
Lokalizacja: P-ce /Kraków
Pojazd:
Był ostatnio test CBRki w TVN TurbO program Motocyklicznie. Niestety nie ogladałęm tego testu ale myśle że będą powtórki jakieś. No może i jest to jakiś tam oszczędny ścigacz . Tylko ona jest rzeczywiście strasznie mała. A co do tego że nie trzeba się martwić o remonty tak jak w wysilonych NSR czy Cagivy i tu się nie zgodzę bo podobno dobre NSR nie wysilone potrafią dużo wytrzymać ktoś tak pisał tu chyba...




_________________

Zapraszam do mojej YAMAHY YZF-R125

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 8:28 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 10:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: TGB 101S
Tylko znajdz taka z blokadami albo bez nie katowaną przez małolatów z ADHD...


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 10:30 przez Bleedx, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 13:39 
*

Rejestracja: 04 maja 2010, 20:03
Posty: 3
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Powiem tak .. z własnego doświadczenia ..
Jezeli chodzi i o 125 na której można sie wyszaleć to najlepsza jest Aprilia RS .. bardzo dobre osiągi, bardzo zrywna .. łatwo dostać części .. nie pali aż tak dużo .. komfort jazdy jest ok .. dźwięk jak najbardziej na + :mrgreen:
Jeżeli jednak chodzi ci o komfort jazdy, bezawaryjność i nie koniecznie o osiągi to Honda CBR .. tania- za małe pieniądze kupisz z małym przebiegiem i młodym rocznikiem .. bardzo małe spalanie .. 4 suw więc dźwięk o wiele lepszy już u RS .. komfort jazdy lepszy ponieważ jeździsz bardziej wyprostowany jak na szosówce..

jeżeli chodzi ci jednak o coś pomiędzy RS a CBR ... to tylko i wyłącznie NSR :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 14:58 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Rs w tej pośredniej budzie (okrągła) jest jak dla mnie brzydka więc albo wersja GS albo nowa buda RS. Starej bym nie brał, bo stary rok, na nową mnie nie stać więc wybrałbym NSR, jest ładna no i HONDA ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 11:55
Posty: 61
Lokalizacja: Władyslawowo
Pojazd:
Ja bym brał RS-ke, chociaż zależy czy jeździsz w dłuższe trasy czy tylko do szaleństw.




_________________

Za duże zdjęcie.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 11:50 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A moze YZF 125?? Dobra firma bo Yamaha, z częsciami nie malbys problemu... NIech sie ktoś wypowie




_________________

Pozdro Kujda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 14:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Hyosung GT125, V2 w czterosuwie dźwięk piękny, spalanie nie wielkie, osiągi na miasto / krótką traskę wystarczające.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 18:03 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 12:21
Posty: 111
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
r 125 yamaha :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 19:48 
*

Rejestracja: 26 kwie 2010, 10:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: TGB 101S
Te Yamahy są piękne jak na 125 ale ich ceny są kosmiczne jak na razie bo to nowe motory i dostęp do części jest słaby. A ten Hyosung GT125 może i ładnie brzmi ale to chińskie gówno...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy