Dzisiaj jest 30 lis 2024, 5:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2010, 12:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
witam, piszę odnośnie tego tematu

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ff9#459123

robię to właśnie w swoim runnerze lecz niestety mam problem, otóż wygląda to tak

Obrazek

odłączyłem wężyki od podciśnienia i paliwa z kranika i w miejsce wężyka od paliwa z baku dałem wężyk od paliwa ze strzykawki 20ml a podciśnienie jest nadal odłączone, niestety mam pewien problem bo kurcze na nie odpalonym skucie paliwo mi gdzieś cały czas leci do gaźnika i nie mogę zacząć regulować pompki oleju, co jest tego problemem jeśli połączenie wężyka od strzykawki do gaźnika jest szczelne :| :?:


Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, 12:47 przez endriu1987, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 13:50 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 9:39
Posty: 15
Pojazd:
Jeżeli dobrze zrozumiałem Twój problem to prawdopodobnie zawiesza Ci się pływak i nie zamyka zaworku gdy poziom paliwa w komorze osiągnie właściwy poziom - krótko mówiąc zalewa Ci gaźnik - Przy podłączonym kraniku tego nie zauważasz bo otwiera kranik dopiero w momencie uruchomienia silnika i zamyka jak przestaje pracować a paliwo odbierane jest odrazu przez cylinder


Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, 13:51 przez cucek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
czyli sądzisz że mam z nim po prostu coś nie tak, i żeby to sprawdzić skoro ciągle mi spada stan paliwa w strzykawce z paliwem :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 18:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wyjmij gaźnik ze skutera, weź go do ręki nalej paliwa do strzykawki i popatrz którędy się leje :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 18:52 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 9:39
Posty: 15
Pojazd:
endriu1987 pisze:
czyli sądzisz że mam z nim po prostu coś nie tak, i żeby to sprawdzić skoro ciągle mi spada stan paliwa w strzykawce z paliwem :?:

Myślę że tak, normalnie działajacy pływak i zawór powinien ci zamknac dopływ i paliwo osiagało by okreslony stan w wężyku czy strzykawce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
niestety co do zaworu to nie jest on idealny, może to być także jego wina jeśli silnik nie jest odpalony że to on puszcza paliwo do silnika, bo ja kurcze nie wiem jak ten przepływ wygląda już tam dalej dlatego pytam co może być przyczyną zmieniania się stanu paliwa w strzykawce :roll: :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ja robiłem ta metodą ze strzykawką, na zgaszonym silniku spokojnie lałem paliwo i dopiero po odpaleniu uchodziło, więc jedynym winowajcą może być tu zaworek iglicowy. Rozbierz gaźnik, przeczyść ten zaworek, może się osadziło coś w tym kanale, sprawdź ośkę pływaka, gdzieś tu leży problem. :/




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Banakil a czasem nie cofa się paliwo do gaźnika przez to że są ustawione wolne obroty a co za tym idzie iglica jest wyżej i może przesz to paliwo ciągle leci, opisz jak ty to dokładnie robiłeś :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 12:08 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 9:39
Posty: 15
Pojazd:
Kolego sprawdź najpierw ten zawór iglicowy i będziesz wiedział - to PODSTAWA w tej sprawie. Jeżeli jest sprawny to nic ci nie będzie wylatywać możesz mieć nawet wyjęty gaźnik, podpięty wężyk ze strzykawką i poziom paliwa w strzykawce będzie stały. Sprawdź najpierw ten zaworek.
Najprościej tak: wymontuj gaźnik podłącz wężyk pod wejście paliwa i przy normalnej pozycji gaźnika powinieneś móc w niego dmuchnąć, zacznij odwracać gaźnik do "góry nogami" i w pewnym momencie przy prawie całkowicie odwróconym już nie będziesz mógł dmuchnąć bo właśnie zaworek się zamknie. Chyba ze jest walnięty to wtedy na odwróconym gaźniku będziesz mógł dmuchnąć przez dopływ paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 12:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
rozumiem, czyli że niby sztuczne napełnienie się komory :D tak też zrobię i zobaczę czy to on puszcza skoro piszesz że to nie chodzi o iglicę :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy