Dzisiaj jest 24 lis 2024, 9:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: rs 125 problem
Post: 29 maja 2010, 16:13 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Elo, ma problem z rską jest ona z 2003roku, i czasem nie chce odpalić a gdy odpali to sie nie wkręca powyzej 5tyś i strzela powietrzem z wydechu, na innym forum pisali ze może być zatarta. Zdjąłem cylinder i okazało się ze niema uszczelki pod nim ;o był sam silkon.. Cylinder ma pare rysek które czuć przy dotyku.. niżej wstawiam foto cylka:
http://img198.imageshack.us/gal.php?g=22807838.jpg

Jak myślicie pojeżdżę jeszcze na nim? czy szlif? I czy brak uszczelki pod cylekiem mogło sprawiać takie problemy?


Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 16:17 przez TeDeX, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 18:49 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Może po prostu zmień świece na nową Po co wynajdywać sobie problemy? Cylinder trochę sfatygowany ale to nie jest przyczyna twoich problemów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
to nie wina cylka .. zmień świece tak jak powiedział yasiek, ... albo masz źle wyregulowany gaźnik ..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 19:34 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Świeca była zmieniana 3-4 razy. Na forum 125.pl napisali ze cylek do śmietnika.. teraz to już nie wiem kogo sluchać..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 9:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
a regulacja gaźnika ??




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 11:14 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
uszczelke pod cylindrem załoz bo moglo lewe powietrze brac , cylek widac juz troche zuzyty przydal by sie szlif ale jeszcze powinna na nim jezdzic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 14:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Cylinder jest zbyt wyjechany.
Zrób szlif + tłok, zobacz w jakim stanie jest korba, wał i simmeringi.
Cytuj:
uszczelke pod cylindrem załoz bo moglo lewe powietrze brac

Jeżeli była na silikonie to na pewno nie było lewego powietrza.




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 17:42 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Obejrzałem cylek jest to aluminum.. więc tulejowanie albo nowy.. Tłok nie jest w takim złym stanie, korba ma luz ;/ Niby cylek na zdjęciach wygląda źle ale czuć tylko 2 ryski.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 8:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Nie zakładaj nawet tego. Dorwij nowy cylek jak masz kase a jak nie wsadz tuleje zeliwna 300zł -400zł + tłok wossner 350 pokryty teflonem. Nie polecam motor -techa. Albo powanie z kolesiem porozmawiaj zeby cylindra Ci nie dali innego bo łopatki od zaworu wydechowego moga nie podejsc.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam.

Uszczelka pod głowice jeżeli w ogóle jest tam przewidziana, lub po prostu splanować powierzchnie co zapobiegnie nieszczelnością. Sprawdzenie sprężania. Jeżeli nie spadło poniżej minimum nic nie rób z cylindrem. Szkoda kasy. Jeżeli spadło --> średnicówka pomiar cylka, tłoka, pierścieni. Co poza limitem wymieniasz.
O tulejowaniu zapomnij szkoda kasy.
Świeca nowa i regulacja-regeneracja systemu zasilania i będzie śmigał.

Pozdro.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Świeca nowa i regulacja-regeneracja systemu zasilania i będzie śmigał. ???

I Ty prowadzisz serwis.... Gratuluję .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy