Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 4:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2010, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Witam wszystkich fachowców!

Mam do wydania wolną ręką 1600zł (no może 2000zł) na tuning mechaniczny mojego cacuszka: TGB Akros bodajże z 2003 roku.

Zacznę od początku by było łatwiej mi pomóc...
(Jego v-max to... 60km/h, odblokowany (co do modułu nie jestem pewien)).
___________________

Liczy się dla mnie V-max (marzy mi się 100km/h ahhh....) oraz wytrzymałość (tak żeby przejechał na częściach te 10tyś km....) przyśpieszenie to sprawa... <śmiech> trzeciorzędna.

Jedyne co mam na razie to nowy pasek kevlarowy... wybór całej reszty należy do was ;)


PS. Czym się różni Kit Airsal Sport 70cc za 260zł od np. Kit Polini For Race 70cc za 800zł?


Czekam na wasze zestawienia...


Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 18:04 przez TonyM, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:53
Posty: 192
Lokalizacja: Okolice Katowic
Pojazd:
LeoVince ZX
Polini SC
Gaźnik 17.5
No i Polini For Race 70ccm :)




_________________

Obrazek
Obrazek
http://www.facebook.com/ParkingPyrzowiceLIKEPrzy rezerwacji, jeśli dopiszecie, że jesteście z forum"Mieloch"RABAT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 19:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
DAMIAN_TGB pisze:
LeoVince ZX
Polini SC
Gaźnik 17.5
No i Polini For Race 70ccm :)


Oj radzę nie słuchać się Twoich rad jeśli skuter ma jeździć...

Wszytko ok ale gdzie tak mocny cylinder na seryjny wał? Tym bardziej do TGB, które mają słabe wały, nie oszukujmy się.

Ja proponuję

Laser x-pro(600zł)
Wał top racing std(300zł)
Cylinder malossi sport(500zł)
Łożyska i uszczelniacze(100zł)
Dysza, pierdoły do regulacji, chyba że wyrzeźbisz pieniądze na gaźnik 17,5. (100-250zł)

I ogień :wink: niemiłosierny


TonyM pisze:
PS. Czym się różni Kit Airsal Sport 70cc za 260zł od np. Kit Polini For Race 70cc za 800zł


No to oczywiście różni się budową np. kanałami płuczącymi, ogółem budowy nadającej cylindrom odpowiednią moc. Jednak najważniejszą różnicą jest to że airsal to alu a polini żeliwniak.


Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 19:39 przez psikus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 19:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
hmmm odblokowany 60 km/h??

zacznijmy więc od tego że przełożenia do wymiany

policz ile obrotów wykona dzwon sprzęgła w czasie 1 obrotu koła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Właśnie myślę, że coś z przekładnią jest nie tak... bo powinien spokojnie iść 80km/h (mam zamontowany aktualnie jakiś chiński cylinder 65cc).


do psikus'a
Co myślisz o kupowaniu części na tym forum (nowych bądź lekko używanych)?

Laserek ew. Next R/ZX nie kosztowałby 600 lecz 300zł ;)
Z cylindrem to samo... za 3 stówy by się coś znalazło...

I już by się znalazła kaska na wariator i gaźnik 17.5/19...

Co o tym sądzisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 20:42 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Na początek wymień sobie przekładnie. Polecam wtórne Polini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
A więc tak...

Mam przełożenie 15/1, więc postanawiam wydać 300zł na przekładnie polini (12/1).

Jak czytam, każdy poleca inne wydechy... myślę, że powinien wybrać między Next R a ZX.

- Dlaczego? Ponieważ są łatwiejsze w regulacji i troszkę tańsze. Wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę ;)

- Kolejna sprawa to cylinder... Malossi, Polini, Stage6 może jeszcze jakiś inny... aluminiowy czy żeliwny... 70cc czy 80cc? Może znacie jakieś strony z jakimiś "wykresami" i "porównaniami".

- Gaźnik? Z nim raczej nie ma problemu... Dell'orto 17.5mm

- Z wariatorem to jak z wibratorem wybór wielki, a ja nie mam pojęcia czym one się w ogóle różnią.

Proszę o odniesienie się do mojego laikowskiego zdania

PS. Cytat z mielocha:
"Cylinder Kit Sport 70cc hiszpańskiego producenta Airsal. Doskonała cena równa cylindrom żeliwnym, przy lepszych osiągach i znacznie lepszej wytrzymałości."


Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 21:34 przez TonyM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
TonyM sebek_TGB, ma na sprzedaż prełożenia na 100 pasuja do Akrosa.
Ja polecam ci wariator polini speed control jest to dobry wariator i cylek malossi ponieważ s6 jest dobry ale nie wytrzymuje za dlugo polini troche słaby malossi jest po średni powinien ci długo służyc . To jest moje zdanie .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
szymonkopa, rozmawiałem z sebek_TGB, i nic się nie chwalił ze ma do sprzedania przekładnie... ;P

Co do wariatora to chyba Polini SC będzie dobrym wyborem... :)

Co do cylindra to jakoś nie jestem w stanie wydać 5-6 stów (mentalnie) poszukam, na forum może ktoś ma do sprzedania :)

Ale co w chcecie od tego Airsala Sport 70cc, jakoś tak nie jesteście przekonani? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
Najlepiej za tą kasę kupi silnik od Minarelli i wsadź wydech i 70ccm i nic więcej nie trzeba. :)




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 7:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Silnik minarelli to szereg różnych zmian, montowanie chłodnicy chociażby i zabawa z elektryką no ale satysfakcja mogła by być również duża co po tuningu silnika TGB.

Wydech używany, jak najbardziej za byle był w dobrym stanie. Airsal sport 70cc jest bez głowicy, takie budżetowe rozwiązanie ja wolałbym dopłacić do malossiego(tańszy od polini a bardzo porównywalny, na tym nie ma co oszczędzać. Z wariatorów dużego wyboru nie masz - polini lub hebo. Ja miałem ten 2. i nie narzekałem, jakie rolki nie wsadziłem to raczej przyspieszał bez mułów, polecam ng.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 8:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
TonyM,u sebek_TGB, jest napisane je chce sprzedac przekładnie SPRZEDAM CZĘŚCI ITALJET, TGB
-przekładnie 12,5/1 gruby frez(100zł)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 9:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
psikus pisze:
Silnik minarelli to szereg różnych zmian, montowanie chłodnicy chociażby i zabawa z elektryką no ale satysfakcja mogła by być również duża co po tuningu silnika TGB.

Wydech używany, jak najbardziej za byle był w dobrym stanie. Airsal sport 70cc jest bez głowicy, takie budżetowe rozwiązanie ja wolałbym dopłacić do malossiego(tańszy od polini a bardzo porównywalny, na tym nie ma co oszczędzać. Z wariatorów dużego wyboru nie masz - polini lub hebo. Ja miałem ten 2. i nie narzekałem, jakie rolki nie wsadziłem to raczej przyspieszał bez mułów, polecam ng.


Nie mam za dużego wyboru wariatorów? Jesteś pewien? W a'la testach najlepszy jest Multivar od Malossiego... Ale na rolkach tej samej gramatury lepszy v-max ma Polini SC...

______________________________

Dziele tuning na 2 części:

Part 1...
- Pasek Dayco
- Wariator Polini SC + rolki (dosyć ciężkie) + sprężyna centralna +15%
- Przekładnia wtórna Polini (15/1 -> 12/1)
- Wydech (może być do tego zestawu Yasuni Z?)
- Sprężynki sprzęgła +30%

- Cylinder aktualnie mam chiński 65cc bo seryjny miał juz 14k km...
Mój ojciec mi wmawia, że dużej różnicy w mocy oraz bezpośrednio w v-max nie ma między chińskim cylindrem a cylindrem typu sport. Różnica na pewno będzie w wytrzymałości, wiec myślę po tych daj Boże 3-4 tys. km. przejść do kolejnego kroku tuningowego: Cylek sport 70cc, wał, gaźnik i inne pierdółki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Znajdź mi multivara przystosowanego do TGB to ci wyślę kratę browara.

Co do cylindra i rad ojca - nie ma dużej różnicy między 65cc chińskim a 70cc sport markowym = :D :D :D :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
to samo myślę co i ty... poszukuje jeszcze jakiegoś wydeszku w chromie za przyzwoitą cenę? Ma ktoś na forum?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 11:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Weź nie tuninguj morini . Lepiej jakiegoś swapa zrobić lepiej się na tym wyjdzie niż tuningować morini wiem co mówie . A jeśli już będziesz tuningował to żebyś się nie zdziwił, że wydasz 1600 a osiągi pójdą może o 20km/h w tym lepsza przyspiecha i nic wiecej .
Co do waria malossi mutivar jest bardzo dobry lepszy od polini sc . Dużo osób ma malossiego i sobie chwala łatwo wyregulować bo lubi ciężkie rolki .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 11:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Ludzie co wy gadacie.Nie macie pojęcia o Morini, a tak poniżacie tę markę aż szkoda słów.Dla mnie bardzo dobry silnik.
TonyM, Nie wiem co już kupiłeś, a co nie, ale ja bym radził:
-Wał TopRacing STD
-gaźnik(jakiś już sobie wybrałeś)
-Przełożenie
-wario Polini SC
-sprzęgło S6
-cylek S6 lub Malossi sport 70cc
-wydech:Laser X Pro jak znajdziesz tańszy jesli nie to Leo ZX
-no i pierdółki do regulacji




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 13:57 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
jarek337, v-max podejdzie może o 20km/h, ale na seryjnych przełożeniach. Jeśli odpowiednio dobierzesz to zyskasz v-max jak i świetne przyspieszenie. Mi na 70cc śmiga kapitalnie i nie narzekam na brak mocy :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ale morini jest nie podatny na tuning . Sam w swoim miałem wszystko nowe nawet przełożenia top racinga i co ledwo i do 100 realne . PRzy tym samym tunie w minarelli lc miałbym gdzieś około 115 realne . Morini są nie podatne na tun i tyle i tu nie ma co nabijać postów bartek4334, z tym smiesznym podpisem schowaj się bo widać , że nie masz na swym koncie jakoś szczególnie ztuningowanego skutera . A ja miałem i sie go pozbyłem mam tera minarelke i jestem happy :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 18:49 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
jarek337 pisze:
Ale morini jest nie podatny na tuning . Sam w swoim miałem wszystko nowe nawet przełożenia top racinga i co ledwo i do 100 realne . PRzy tym samym tunie w minarelli lc miałbym gdzieś około 115 realne . Morini są nie podatne na tun i tyle i tu nie ma co nabijać postów bartek4334, z tym smiesznym podpisem schowaj się bo widać , że nie masz na swym koncie jakoś szczególnie ztuningowanego skutera . A ja miałem i sie go pozbyłem mam tera minarelke i jestem happy :P

Mam Morini w Katanie i? No właśnie - ubolewam tylko nad dwoma rzeczami. Brakiem wariatora klasy evo - Polini Super Speed, Malossi MHR czy Hebo Racing, oraz na tym, że nie ma dostępnego sportowego dzwonu sprzęgła. Wszystko co niedostępne do Katany mogę zasięgnąć od Minarelli - cylinder, wydech, gaźnik, zawór membranowy, króciec, sprzęgło. To stwarza mi bardzo duże możliwości tuningu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy