Dzisiaj jest 16 lis 2024, 8:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2010, 21:16 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
Hej, tak jak w temacie kapie mi paliwo i to dość konkretnie z komory pływakowej przez wężyk. Oprócz tego dodatkowo zaczęło kapać z filtra. Co może być przyczyną? Czy iglica ma na to wpływ?
Gaźnik jest wyczyszczony, kranik paliwa jest ok, pływak i zaworek iglicowy też sprawiają wrażenie sprawnych. Odpala normalnie, świeca jest delikatnie wilgotna, taka jaka powinna być. Zawór membranowy ok.
Jest coś o czym zapomniałem?




_________________

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 1:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 gru 2009, 19:12
Posty: 8
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
może masz plywak z blaszką taką i tam sie ustawia dokąd ma benzyna sie uzupelniac i odcina doplyw do komory, i ty moze masz ustawione ze nalewa sie za duzo i wylewa sie wacha przez taki przewód przelewowy. jak tak masz to ustaw na plywaku zeby wczesniej zaworek dociskał. Niech sie wypowiedzą inni ja myśle ze w tym tkwi problem.




_________________

Yamaha Aerox 2005 Racing
SetUP
- Cylek Stage6 Racing LC nówka
-Wariator POLINI SUPER SPEED
-Wydech narazie brak :D będzie yasuni c20
-gaźnik DellOrto PHBG 19mm
-Dzwon Malossi
- sprzegło nowe :D Malossi Fly
-kruciec stage6 i zawór stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 8:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Dokręć tą śrube od komory pływakowej i będzie dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 9:43 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
Tą śrubę, która trzyma pływak? Teraz jest nieoryginalna więc może przez to leci tej beny więcej ale jak była oryginalna to przykręciłem ją bardzo mocno tak, że w końcu się ułamała. Nawet jak była b. mocno dokręcona to i tak kapało - mniej ale wciąż kapało.

W moim pływaku nie ma żadnych blaszek, które można by było wyginać. Jest tylko poprzeczna metalowa rurka i zaworek iglicowy. Całość jest właśnie dociskana przez śrubkę.

Gaźnik mam gurtner 12mm, tą śrubkę można gdzieś samą kupić?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:35
Posty: 102
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Pływak może Ci sie zaciął..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 9:54 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
Nie, sprawdzałem kilka razy i za każdym razem się lało. Czy jakbym kupił sobie zestaw naprawczy od dellorto to by mi spasowało? Bo do gurtnera jest ciężko cokolwiek kupić, a jak rozumiem problem tkwi w pływaku i elementach z komory pływakowej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Zaworek iglicowy, przerabiałem kilka miesięcy temu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:45 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
No na pewno wymianię ten zaworek. Zrobiłem tak: kiedy odczepiłem wężyk paliwa to co zrozumiałe nie kapało ale kiedy podłączyłem zaczęło lecieć nawet bez uruchamiania silnika, dziwne czy normalne dla tego typu usterki?
Druga sprawa: paliwo dochodzi bo cieknie, skuter jezdzi całkiem ok, silnik ładnie pracuje, a mimo to skuter za cholere nie chce zapalić. Szczególnie po nocy, w dzień po 40 min jest w stanie zapalić.
Świeca jest wilgotna ale nie zalana więc skut powinien odpalić, a on nic nawet na odkręconej manetce. Jak wstrzykne paliwo do cylka to odpala... O co chodzi bo ja już naprawdę zgłupiałem. Prosze pomóżcie!




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 1:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
sprawdź pływak , możę jest dziurawy




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 9:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Mam to samo w innym skuterze. Zaworek w nim właśnie wymieniłem i po dłuzszym postoju nie moze zapalić. Cały czas się z tym męcze i nie moge tego rozwiązać :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 10:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Sprawdź pływak bo mógł się zaciąć lub może być dziurawy...




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 10:20 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
A jak mam sprawdzić czy jest dziurawy?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
będzie w nim paliwo




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 10:45 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
To nie, pływak jest sprawny na 100 %, membranki też. A świeca powinna być sucha czy delikatnie wilgotna?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 11:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
sucha powinna byc




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 12:20 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
A mógłby mi ktoś wyjaśnić jak się podnosi iglice? Bo u mnie jest tylko coś takiego że regluje się wolne obroty poprzez odkrecanie i dokrecanie linki gazu. Czy to o to chodzi?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 12:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Obroty regulujesz jedną śrubką przy gaźniku, linką tez mozna ale z doświadczenia wiem ze lepiej przy gaźniku. Poszukaj w dziale zrób to sam, jest tam kilka dobrych poradników o regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 12:57 
*

Rejestracja: 20 maja 2009, 15:58
Posty: 142
Pojazd:
Patrzyłem na te poradniki i w żadnym nie ma nic o podnoszeniu iglicy, jak to zrobić?
Reguluję według tego poradnika http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=41456&start=0
Odpaliłem zimny skuter na maksymalnie odkręconej śrubce przepustnicy tak jak jest tam napisane. Jednak problem zaczyna się w momencie gdy dokręcam ją i mam wyrównać obroty za pomocą tej drugiej śrubki. Skuter w ogóle na nią nie reaguję! Co z tym fantem zrobić?

Jak wykorzystałem linkę gazu do regulacji to mam tak o ok. 0,6cm ją odkręconą, śrubkę od przepustnicy wykręconą na 5 obrotów, a jałową na 1 obrót i skuter jeździ kozacko.
Problem w tym, że wtedy nie odpala na zimnym. Jak jest ciepły to należy delikatnie podnieś manetkę i wtedy załapie i normalnie pracuje na wolnych.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 13:16 przez voldi22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 13:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
wyciągasz przepustnice z gaźnika, ściagasz ją z linki i widzisz :
przepustnice , iglice, i taki biały plasticzek to blokada przepustnicy
na przepustnicy jest 5 rowków , na którymś z nich będziesz miał taką zawleczke,więc jesli chcesz niżej iglice to zawleczke dajesz wyżej i na odwrót




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
A kranik działa?? Jakoś nie doczytałem tutaj o nim nic. Jak zdejmujesz przewód paliwowy z gaźnika do ciągle leci?? Jak tak to do wymiany kranik.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy