Dzisiaj jest 01 lis 2024, 21:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2010, 9:29 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 9:12
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam. Posiadam Peugeot XPS z 2007 r. Na poczatku jak go kupilem rok temu smigal okolo 80 km/h . teraz to on juz jedzie z 50 ;/ .. nie wiem co jest przyczyna.. jeden problem jak daje manetke na maxa to przerywa strasznie i nie chce jechac.. i musze go powoli rospedzac.. a nie moge manetki jak wskuterze na maxa. 2 to strasznie dymy a jeszcze bardziej halasuje.. wszystkie czesci sa seryjne... teraz mam do wykorzystania 500 zl.. moze mi doradzicie co kupic zeby lepiej szedł.. moze zembatki...

oto ten dym.. czy to normalne??

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 10:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Ile masz przebiegu?,mogła się przytrzeć i trzeba zrobić remont,ale zobacz też gaźnik




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 10:47 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 9:12
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przebiegu mam 5000 km.. a jeżeli chodzi o remont to pierścienie i tłok starczy??


Ostatnio zmieniony 07 cze 2010, 10:55 przez pawlusek105, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
I szlif cylindra jak ma rysy.




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:05 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 9:12
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A powiedz mi szlif to jaki to jest koszt.. bo raczej sam tego nie zrobię ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Brat dał za szlif Yamaha Dt 125 60zł z przesyłką + dobry tłok 150 w 220 sie raczej zmieścisz.




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:14 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 9:12
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
dzieki.. albo tez rozwazam .. zeby zmienic cylek ;0 na 70 albo 80.. jestem z Poznania to do mielocha mam blisko.. tylko jak bym wymienial cylek to do tego co bym musial jeszcze wymienic? zeby wszystko ze soba dobrze gralo... i ewentualne koszty.. bo cylek najtanszy jest za 550 zl ale wole ten

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... df1032eb69

i co do tego bym musial jeszcze kupic??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Wzmacniany wał




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 11:33 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 9:12
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A powiedz mi .. .bo tam napisali :

Doskonałe rezultaty w połączeniu z gaźnikiem 21-28mm

jaka jest różnica miedzy 21 a 28 a np moim seryjnym ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 12:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Różnica jest taka że gaźnik ten daje więcej mieszanki i spala z 4 razy więcej taki 28. Czyściłeś filtr i gaźnik ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 14:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Robisz sam mieszanke czy dozownik tobie sam dozuje ??. :cool:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 14:48 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
ale nie powinien az tak dymić jeślij jest słaby i tak dymi to według mnie mugł puść simering,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 16:22 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 9:12
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
sam dozuje... do oleju jest osobny zbiorniczek.. nie wiem co jest help me...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:06 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
czyli sam robisz mieszanke ? jak tak to jaka , jaka masz dysze i czy regulowany gaznik ? i jak ci sie to stalo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Skoro silnik sam sobie dozuje to jak masz ustawiony dozownik ?? Mógł się przestawić czy coś i dostaje więcej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
pawlusek105 pisze:
sam dozuje

Ty sam dozujesz olej mieszając z benzyną czy dozownik sam sobie pobiera olej. Daj jasną odpowiedź.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 22:39 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
Wszystko wskazuje na 1 rzecz... Wyreguluj i wyczyść porządnie gaźnik chłopie! :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 23:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Ty sam dozujesz olej mieszając z benzyną czy dozownik sam sobie pobiera olej. Daj jasną odpowiedź.


Pewnie jedno i drugie a potem się dziwić że kopci :D :D

Możliwe jest też uszkodzenie uszczelki między karterami przez co może dostawać się olej ze skrzyni.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 7:40 
*

Rejestracja: 07 cze 2010, 9:12
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Źle mnie zrozumieliście motor sam dozuje ;) .. jest osobny zbiorniczek ;)... no to proszę wytłumaczcie mi jak wyczyścić gaźnik... ja za bardzo się nie znam..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 14:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Wyjmujesz filt powierza tzn.się ściągasz go z gaźnika,potem bierzesz najlepiej pędzelek i czyścisz gaźnik,ale ostrożnię,żeby nic do niego nie wpadło,bo się może cylinder uszkodzić,potem odłączasz po wyczyszeniu gaźnika pędzlem wszystkie Wężyki paliwa oleju i podciśnienia tylko zapamietaj je gdzie mają potem być,potem luzujesz płaskim śrubokrętem uszczęlkę trzymającą gaźnik z tym takim plastikowym i rozkręcasz dolną kompułkę i dmuchasz w każdy otworek,żeby przez niego było widać słońcę;p




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy