Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 5:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
sebek_TGB pisze:
Czy zęby mają skos czy nie, nie wpływa na osiągi i jakość. Po tym nie ocenia się jakości, liczy się materiał i dokładność wykonania.


Na wytrzymałość i głośność pracy, owszem, mają wpływ ;)
Jak się wybierzesz na studia, na kierunek inżynierii mechanicznej, to będziesz miał kilka wykładów o kołach zębatych... tam się tego dowiesz... ;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 20:26 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Nie wybieram się na studia. A co chodzi Ci głośniej?? Ja tego nie odczułem, ale jak ktoś ma czuły słuch to trudno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 14:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Co myślicie o tym cylku Racing'owym Airsala za lekko ponad 300zł (bez głowicy, aluminium)...

Kod:
http://www.skutercentrum.pl/product_info.php?manufacturers_id=68&products_id=3624


Niby można wyciągnąć z niego 12KM... ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 14:44 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
z 8 wyciśniesz z niego na sport wydechu ale raczej nie więcej ;) niektóre 125cc motory mają 12 KM a tu tylko 75 ;d i za taką cenę ;d dziwne ?;]




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 15:05 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
TonyM pisze:
Niby można wyciągnąć z niego 12KM... ;]


Tyle to można z niego wycisnąć w wersji LC i tylko w Minarelli, bo na 99% na tym silniku testuje większość cylindrów. Oprócz tego muszą być idealnie dobrane części. W TGB wyciśniesz z niego ok8-10KM w zależnoiści od setupu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 10:54 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:

Kod:
http://www.skutercentrum.pl/product_info.php?manufacturers_id=68&products_id=3624


Niby można wyciągnąć z niego 12KM... ;]

W praktyce nie więcej niż 10KM.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Chciałem się raczej dowiedzieć dlaczego ten cylek jest taki tani?...
Czyżby głowica jest tak cenna? :P A może aluminium w tym cylku jest "nieciekawej" jakości?

_____

Edit:
Tak jak obliczałem... przekładnia dała ~20km/h... V-max 60 -> 80...


Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 14:53 przez TonyM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 15:05 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Dokładnie. Airsal jest dość słabej jakości. Z nim jest trochę jak z totolotkiem :P Czasami trafisz na taki, że będzie długo służył, a czasem padnie bardzo szybko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
starałem się o cylindrach airsala dowiedzieć jak najwięcej... jest to podobno "jedna z najlepszych, jeżeli nie najlepsza firma produkująca cylindry"...

Myślę, że jeżeli fundusze na to pozwolą to w nieodległej przyszłości skuszę się na to dzieło sztuki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 16:16 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
starałem się o cylindrach airsala dowiedzieć jak najwięcej... jest to podobno "jedna z najlepszych, jeżeli nie najlepsza firma produkująca cylindry"...

Nie jest to prawdą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Van Holden pisze:
TonyM pisze:
starałem się o cylindrach airsala dowiedzieć jak najwięcej... jest to podobno "jedna z najlepszych, jeżeli nie najlepsza firma produkująca cylindry"...

Nie jest to prawdą.


A co prawdą jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jeśli masz już kupować alu to kup Italkita 70cmm . Sama firma mówi za siebie 400 zł jak za taki cylek (bez głowicy ) wydaje mi się , że cena nie jest zbyt wygórowana .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 11:16 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
Van Holden pisze:
TonyM pisze:
starałem się o cylindrach airsala dowiedzieć jak najwięcej... jest to podobno "jedna z najlepszych, jeżeli nie najlepsza firma produkująca cylindry"...

Nie jest to prawdą.


A co prawdą jest?

Że to przeciętna firma produkująca cylindry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Uważasz, że cylki Malossi czy Polini, tj. firm, które nie zajmują się jedynie produkcją samych cylindrów, lecz wielu podzespołów do tuningu są lepsze od producenta, który, żyje jedynie z kitów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 19:17 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
Uważasz, że cylki Malossi czy Polini, tj. firm, które nie zajmują się jedynie produkcją samych cylindrów, lecz wielu podzespołów do tuningu są lepsze od producenta, który, żyje jedynie z kitów?

Tak, a co w tym dziwnego?

To tak jakbyś uważał, że Ducati (które robi tylko i wyłącznie moto) robi lepsze motocykle od Yamahy (wszechstronny koncern).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
First: Ja nic nie uważam... ja tylko się pytam czy ty tak uważasz...

A samo porównanie jest z dupy wzięte... gdyż Yamaha to gigantyczny koncern który zatrudnia ponad 20 tyś ludzi... a i tak stawia głównie na produkcję motocykli ;) Ducatti to mikrus...

W przypadku airasl, polini, malossi różnic tak wielkich nie ma...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 21:02 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
TonyM, uwierz, że są. Nie miałeś cylka żadnej z tych firm i dlaczego mówisz, że wielkich różnic nie ma??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
źle mnie zrozumiałeś... chodziło mi o wielkość...

Jeżeli chodzi o jakość i precyzje wykonania cylindrów jakichkolwiek producentów, to na te tematy zarówno ja, jaki i naprawdę wielu z WAS nie powinno się wyrażać...


Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 21:23 przez TonyM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 10:36 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
TonyM pisze:
First: Ja nic nie uważam... ja tylko się pytam czy ty tak uważasz...

A samo porównanie jest z dupy wzięte... gdyż Yamaha to gigantyczny koncern który zatrudnia ponad 20 tyś ludzi... a i tak stawia głównie na produkcję motocykli ;) Ducatti to mikrus...

W przypadku airasl, polini, malossi różnic tak wielkich nie ma...

TonyM pisze:
źle mnie zrozumiałeś... chodziło mi o wielkość...

Jeżeli chodzi o jakość i precyzje wykonania cylindrów jakichkolwiek producentów, to na te tematy zarówno ja, jaki i naprawdę wielu z WAS nie powinno się wyrażać...


Więc po co to robisz (udzielasz się)?

Nie wszystko jest takie czarno-białe, jak Ci się wydaje. Naprawdę nie chce mi się męczyć klawiatury, żeby Ci to tłumaczyć i uświadamiać. Widzę, że mając zerowe doświadczenia, jeśli chodzi o tuning, na siłę starasz się produkować na forum. Wypisujesz takie farmazony, że głowa boli.

Polini to Yamaha (z naszego porównania) - zatrudnia setki ludzi, produkuję niemal wszystkie podzespoły. Airsal to (Ducati) - mała firma, produkuje tylko cylindry (i seria wału Extreme tak, żeby była jasność). Więc Ducatii (Airsal) robi lepsze motocykle (cylindry) od Yamahy (Polini)? I co, złe porównanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
uuuu, zdenerwowałeś się... bez potrzeby... ale czytać, ze zrozumieniem to już nie dałeś rady... smutne...

Ja, chciałem się jedynie dowiedzieć prawdy o firmach, od osób, które naprawdę są obeznane i w tym siedzą, a nie bawią się w...? porównania?...

Mając 16/17 lat nie masz (bo nie możesz mieć) nawet podstawowej wiedzy...

Spoko, spoko... dam ci jeszcze jedną szanse:
Na czym opierasz swój pogląd, mówiący o tym, że polini i malossi robi lepsze cylindry od airsala, chyba, że nadal kurczowo trzymamy się porównania: mała firma robi chłam?


Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 15:33 przez TonyM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy