Dzisiaj jest 04 sie 2025, 12:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 21:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Z jakich na jakie wymieniłeś bo się gubię. Może ktoś Ci wcisnął te od mofy? Powinieneś dobrać odblokowane do Twojego modelu, gdyż masz inny rozmiar koła.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Miałem przełożenia od mofy(na 100% bo pytałem sie w piaggio i podawałem numer silnika)

wymieniając na przełożenia od runnera zauwazyłem ze miałem na kazdym kole zebatym od 3-5 zabków róznicy.

Moje miały mniej tych ząbków.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Czy to nie jest tak,że im więcej ząbków tym większe przyśpieszenie?




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 8:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Przełożenia mam dobre bo sprawdzałem na 1 obrót koła przypada 13 obrotów dzwonu.
Słyszałem ze tak jest dobrze i u kolegi jest identycznie.

Rolki 5g troche za lekkie ale czekam na wydech LV RS.

V-max na seryjnym wydechu(mofa) nadal 50km/h




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
No nie przeginaj,że 50 km/h :mrgreen: Ja zipkiem 60km/h leciałem.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 17:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Odnawiam:

Wymieniłem:

-Cylinder Metrakit 50

-Przełożenia

-Kruciec

-Rolki 5g

-Dysza 72

-Wydech Leovince RS

Skuter po wymianie wydechu od 15km/h ma niezłego kopa przy 40 spadają obroty delikatnie i rozpędza sie do 65-70km/h.

Przy v-max-ie skuter ma takie obroty aż słychac pulsowanie wału bądz cos takiego.


Co to moze być 70km/h to niezawiele na wydech LV RS i Cyl MK 50.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
LeoVince RS to praktycznie seryjny tłumik. A słabe osiągi moim zdaniem przez złe dotarcie albo regulacja. Wrzuć twardsze sprężynki na sprzęło i docisk.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wątpie ze RS to prawie seria bo na seryjnym by tak nie chodził bo od tych 15km/h bardzo ładnie sie wkręca.
Cyl wmiare dobrze dotarty.
Regulacja :
Rolki 5g
A reszta nie wiem.
Co do Spręzynek Sprzegła to wiem trzeba twardsze.

Co bys proponował jak wyregulować 5g rolki to chyba spoko teraz reszta jak myslisz co włożyc?




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 18:11 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:49
Posty: 74
Pojazd:
rolki 5gr, sprezyna czarna hebo +50 i oryginalne sprezynki sprzegla z piaggio takie jakie byly, niebieske chyba i ma chodzic




_________________

NRG MC2 LC ll Polini Sport 70ccm ll Dellorto 17,5mm ll Hebo Next Generation ll Polini 2G Evolution ll Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 18:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Co wy gadacie, przy centralce hebo 50% i rolkach 6g piaggio wyje a nie jedzie. V/max w takiej regulacji miałem 65km/h. Czyli im twardsza centralka tym Cięższe rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Momos1, Spręzynki szprzegła polini niebieskie? Bo te moje orginalne to lipa juz sa nawet nie wiem czy to orginalne.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 19:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
sprawdź cewko moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
ale obroty ma duze az jak mowiłe tak jakby słychac czegoś pulsowanie w przekładni




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 21:39 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:49
Posty: 74
Pojazd:
Nie wiem czy polini, ja mialem jakies niebieskie przy oryginalnym sprzegle i na 50cc, przy takim ustawieniu jak pisalem szedł równiutko od 0 do 100 licznikowych




_________________

NRG MC2 LC ll Polini Sport 70ccm ll Dellorto 17,5mm ll Hebo Next Generation ll Polini 2G Evolution ll Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
zobacz kompresję ?? teraz jedzie 70 ?? spróbuj skrócić tulejkę od wariatora bo jak ci wchodzi pasek 0.5 od samej góry to za malo wchodzi... a czy przypadkiem nie masz za małych otworów w karterach (chodzi mi o to: Obrazek) ?? bo mogą być przystosowane do tego cylka mofa




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 14:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zaspamowaliśmy Ci tutaj 6 stron a ty nie możesz poświęcić paru złotych i wekkendu na porządną regulację napędu?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wielkie Dzieki za te 6 stron.

1
Regulacja:
na rolkach 9g zle
na 6,4 zle
na 5g zle

Reszty nie ruszałem teraz mam za słabe spreżynki sprzegła bo ma mula i z zaniskich obrotów startuje.


manieqqq,

2Kompresja:

Jak mierzyłem to niby 6(wiem mało)

Rano odpala nawet nie z kopa tylko z połowy kopa, ale juz jak sie rozgrzeje to musze delikatni gazu dac i tez za kopa pali.

3
Jest roznica czy monometr jest z krótkim gwintem czy z dlugim?

manieqqq,

4
Jedzie 65km/h

5

Nie wiem jakie mam te kanały, ale po wymianie cylka ma duzo lepsze przyspieszenie


6 Nagranie jak skuter sie rozpędza (sam dźwięk)

prawie od zera do v-max od 2min nagrania(nagranie z dysza 72, LV RS, cyl MK 50)

http://www.sendspace.pl/file/5fe7916acb6803be23cdec2

7

Po wymianie dyszy z 72 na 82 strasznie sie przydusza ciezko go wyregulować śruba od mieszanki na 3,5 obrotu wykręcona i z miejsca jak dam max gaz to delikatnie przerywa.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS


Ostatnio zmieniony 09 lip 2010, 17:17 przez Jarko, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Mi jak łożyska na wale zaczęły się sypać,to przy v-maxie zaczęły się takie właśnie drgania wału.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:52 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
6 atmosfer mało powinno byc chociasz 8 ....




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 22:26
Posty: 29
Pojazd:
nie wiem czy ci to pomoze ale jak masz swiece z krotkim gwintem to wkrec z dlugim ja mialem z dlugim i jak sprawdzalem z krotkim to byl slabby i predkos 60 z 75 spadla tylko przy wkrecaniu tej swiecy kopnij kopkiem zeby sprawdzic czy nie jest za dluga i jak dokrecisz do konca to sprawdz czy sie wal obraca jak tak to odpal i sie przejedz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy