Dzisiaj jest 06 lis 2024, 17:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 18:10 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
DzZz!ad-oo pisze:
TT to zamiennik serii o sportowym wyglądzie. W sumie to zmienia tylko dzwięk na bardziej basowy :D

Kolejny ktory słyszał od kogoś i powtarza głupoty nie rozumiem takich ludzi miałeś wiesz wiec jak nie to nie mów . Ja miałem TT i moi koledzy też mają i to napewno nie zamiennik serii bo po założeniu jego i odpowiednim wyregulowaniu osiągi wzrosły u mnie ok 15km/h także nie wiem czy to taki zamiennik serii fakt zx lepszy ale nie pisz ze tt to zamiennik serii bo tak nie jest :evil: A tak nawiasem fajna gilera oraz fajnie sie komponuje w niej ten carbon z żóltym tylko dbaj o wtrysk i lej dobre paliwko i oby ci się dobrze sprawowała :)




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...


Ostatnio zmieniony 27 cze 2010, 18:12 przez czesioos, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
czesioos, jeszcze raz powtarzam. Żółty też jest zrobiony w Carbonie.
Czyli jak narazie Wynik:
Leovince TT-1
Leovince ZX-1


Co do paliwa już leje 98, nie wiem czy nie przerzucić się na Shell V-power




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:04 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
a no to cały skuter w carbonie fajnie to będzie wygladac sam miałem tak robić ale wyszło co innego i + dla ciebie za to ze to nie okleina a hydrografia :)




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dzisiaj zamówiłem tlumik Leovince ZX i na środę jestem umówiony z serwisem na konfiguracje tłumika.
Dzisiaj wyszpachlowałem nadkole, ale pracę będę kończył jutro.
Zdjąłem też przedni błotnik i oddałem parę części plastikowych do spawania.
W czwartek części jadą do firmy Ec Extreme, która pokryje piękną hydrografiką resztę części i w końcu będę miał Gilere Runner Full Carbon design.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 13:48 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Shaun pisze:
Dzisiaj zamówiłem tlumik Leovince ZX i na środę jestem umówiony z serwisem na konfiguracje tłumika.
Dzisiaj wyszpachlowałem nadkole, ale pracę będę kończył jutro.
Zdjąłem też przedni błotnik i oddałem parę części plastikowych do spawania.
W czwartek części jadą do firmy Ec Extreme, która pokryje piękną hydrografiką resztę części i w końcu będę miał Gilere Runner Full Carbon design.

I bardzo dobrze zrobiłeś z tym zx :wink: powodzenia przy regulacji




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 12:38
Posty: 50
Pojazd:
czesioos pisze:
powodzenia przy regulacji

Shaun pisze:
Dzisiaj zamówiłem tlumik Leovince ZX i na środę jestem umówiony z serwisem na konfiguracje tłumika.
Najpierw czytaj, potem życz powodzenia ;p ZX to dobry wybór, kolega ma TT w SR Morini (kiedyś było na wtrysku) i mówił, że nie odczuł żadnej różnicy poza dźwiękiem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 18:08 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Wiesz jak sie nie umie wyregulować to tak jest ja jak nie wiedziałem nic o 2-suwach to do mojego skutera władowałem tłumik od 4t i sie dziwiłem ze jest zamulony a to ci powiem że niby oddajesz do serwisu to nie znaczy ze oni to idealnie wyregulują każdy reguluje pod siebie :wink:




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
czesioos,
Napewno zrobią to lepiej niż ja. Ja jestem w tym temacie zielony.
Chłopcy powiedzieli, że skuter będzie musiał trochę u nich posiedzieć, żeby dobrze wyregulować. Wydaję mi się, że wiedzą co robią.
Wolę poczekać i mieć dobrze zrobione. Popytam się od razu, czy tankować dalej 98 czy przerzucić się na Shell V-power/ lub V-power racing




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 20:34 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
A no lepiej im oddać niech dobrze zrobią niż ty miał byś ruszyć i coś popsuć :wink:




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dzisiaj pojechałem sprawdzić ile faktycznie wyciąga moja gilera i jak to się ma to V-max licznikowego.
Na prostej- GPS V-max 80-85km/h - licznikowe 90-95km/h
z górki- GPS V-max 90-95km/h- licznikowe 95-100km/h(a nawet zdarzało się więcej)
pod górę- GPS V-max 75km/h( bardzo zadowalający wynik)- licznikowe 85-90 km/h

Wyniki mnie zadowalają. Testowałem z seryjnym wydecham. Mam nadzieję, że uzyskam ok 10km/h dzięki wydechowi Leovince ZX.

Komentujcie.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 11:35 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2010, 15:02
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz/Clifford
Pojazd:
Uzyskasz uzyskasz, nigdy nie oddawaj na kilka dni skuter do warsztatu, poprzedni własciciel [teraz już] mojego samochodu też tak robił, a mechanicy sobie pojeździli, nic nie wymienili i zgarneli kase..




_________________

GKM Grudziądz i wszystko jasne !
I love Yamaha :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mimo wszystko, zaufam fachowcom:D Ja nie znam się na konfiguracji tłumika i nie chce nic zepsuć. Dzisiaj odbieram plastiki ze spawania i wysyłam do Ec Extreme


Komentujcie osiągi.

Rozbraja mnie ten licznik w gilerze, prawie o 15km/h okłamuje. Będę wymieniał tarcze zegara to zrobię żeby było ok.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 17:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Shaun, na jakiej świecy jeździsz? ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie mam pojęcia na jakiej świecy.

Dzisiaj moja Gilerke zawitała w serwisie w Chorzowie. Oddałem chłopakom tłumik do regulacji. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzisiaj V-max mierzony Hondą Civic wyszło na prostej +95km/h na prostej. A z górki na równej drodze wyszło ok 110km/h. Mam nadzieje, że gdy wróci do mnie skuter będę miło zaskoczony wzrostem mocy:)

Co sądzicie o felgach? zrobić je w żółtym Carbonie czy w czarnym?
polerka nie wchodzie w grę.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
A może żółte z carbonowym rantem? Lub odwrotnie :D




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Można wszystko zrobić. poczekam jeszcze na jakieś propozycje.
Muszę poczekać, aż skuter wróci z serwisu i wysyłam plastiki do EcExtreme, a oni już wiedzą co zrobić by powstał super Carbon.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:09 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2010, 15:02
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz/Clifford
Pojazd:
Po co ci wszystko w tym carbonie ?




_________________

GKM Grudziądz i wszystko jasne !
I love Yamaha :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Hm może powstrzymam się od komentarza... pokaż lepiej swój skuter to Ci powiem dlaczego.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:20 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2010, 15:02
Posty: 0
Lokalizacja: Grudziądz/Clifford
Pojazd:
No bo ja rozumiem jedną czy dwie czesci ale nie wszystkie..

edit:
jakbys malował sobie pokój załóżmy na zielony, to jak normalnie sie maluje ściany, to ty byś pomalował ściany sufit okno drzwi i podłoge ?
Głupi przykład ale dobry..




_________________

GKM Grudziądz i wszystko jasne !
I love Yamaha :D


Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 21:21 przez Derin_Grudziądz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 1:47
Posty: 341
Pojazd:
Ejjj, fajny!


Trzymaj tak dalej :)


A wydech wziąłbym poliniego :)

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy