Dzisiaj jest 02 lis 2024, 3:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Membrana??
Post: 30 lip 2010, 8:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Witam wszystkich jestem tu nowym użytkownikiem i nie dawno co kupiłem aprilie rs 50:) Ale mam mały problem z nią;/ Otóż ona jedzie dopiero od 9 tyś a na niżysz obrotach wgl nie ma co jeżdzic nawet na jedynce jak jade na 5 tyś i dam jej w ***** to nic tylko tak jakby się krztusiła albo przerywała nie wiem jak to opisać;/ a jak już wejdzie na 9 tyś to ogień;/ Myśle ze to może być wina membrany bo ostatnio rozkreciłem airboxa odpaliłem ją i przy dodawaniu gazu pluła mi benzyną z gaźnika ale to tak na nizszych obrotach do 8 tyś potem już nie;/ albo jeszcze może być już tłok z pierściąkami do wymiany nie wiem;/ wczesniej miałem już pare moto i się znam a regulowałem ją na wszystkie możliwe sposoby i to nic nie pomogło;/ pomózcie!!




Punkt 10 regulaminu/ Jurek


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 16:21 przez Michal24, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
Kolor swiecy?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 9:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
na elektrodach jest biała:) ale ogólnie ładnie odpala, obroty trzyma i ładnie się wkręca wszystko jest ok tylko brak mocy na niskich obrotach bo jak na rezo wejdzie to jest już dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 9:25 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
za duzo powietrza , regulacja gaznika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 9:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
wątpie jak dostawała mniej powietrza to gorzej szła:P na brązowy powinno wypalać swiece nie?


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 9:33 przez Michal24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 10:06 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
no tak , objaw ze ciagnie od 9 tys to tak jak by go na niskich obrotach zalewało ale znowu to nie pasuje do koloru sweicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
No ja sam juz nie wiem co z nią jest;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 15:48 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
mi DT ciągnie od 7/8K Rpm. Niżej? komarem go wyprzedzi.
A to dzięki wydechowi. moja teoria ,im dłuższy dyfuzor,tym jazda na wiekszych obrotach?




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
jezu ludzie, widzę że się znacie jak nie wiem co ... zawsze świeca i regulacja...

jeżeli pluje benzyną do filtra powietrza, to jest to na 100% zawór membrany, takie cuś, co podaje i nie pozwala cofać się benzyny do gaźnika, na wysokich obrotach, dostaje tyle ile potrzebuje i odrazu to przepala, a na niskich cofa się i się dusi, też się trudziłem z godzine z mechanikiem co to może być, moim zdaniem to zawór membrany.

Takie cuś: http://www.skutercentrum.pl/images/img_ ... 560020.jpg

Pozdro ;)




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
z1mny nie bd taki mądry:P wiem co to jest membrana i jak wygląda wiec nie pokazuj swoich mądrości... Ja od razu myślałem że to membrana ale nie byłem pewien i w sumie też nie jestem a nie chce w nią kasy pakować i jak głupi dochodzić po cześci która wymienie co jest nie tak nie po to ją kupiłem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
nie nie jestem taki mądry, ale wiem co ja miałem ze swoja Aprilia... niby była dobra, a zła, najlepiej wyjąć i sprawdzić, w jakim jest stanie ;)

Jak wyglądało to że jestem taki mądry i nie wiem jaki to sory ;)




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
sprawdze ją i napisze jak jest gorzej jak to nie bd to tylko tłok z piersciąkami bo ogólnie to słabawa już jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 21:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Najlepiej to spręzanie sprawdź i wtedy sie okaze czy ma słabe spręzanie... Najlepiej to wyjmij membrane i zobacz czy nieodstają płytki membrany od zaworu... Jak odstają to wymieniasz płytki bądź cały zawor... Miałem podobne objawy jak ty z Peugeotem xps ( silnik Am6 ).




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Jednak to membrana dzisiaj ją wyjąłem i cała przepuszcza;/ musze teraz kupic ale nie wiem która lepsze hebo czy Tec Racing bądź same płutki carbonowe?


Ostatnio zmieniony 02 sie 2010, 15:12 przez Michal24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
hmm która lepsza, wybierz taką aby była z aluminium ;) a płytki sa i w tych i w tych chyba ;D


// a nie mówiłem że to zawór membrany ;DDD




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 15:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Najlepiej to same płytki kup jak dostaniesz carbonowe. Bo jak np do cylindra wpadną to sie spalą. A jak kupisz metalowe to cylek porysują .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 12:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
ale mi chodzi o to która bd najlepsza z nich pod względem napelnienia komory i zywotności..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 13:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Carbon. Będzie dobra pod względem wszystkiego. :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 18:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Carbon. Będzie dobra pod względem wszystkiego. :wink:
To prawda te z carobonu łatwiej wracają do swoich oryginalnych kształtów.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy