Dzisiaj jest 27 lip 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2010, 15:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Witam..Możecie powiedzieć mi w którym miejscu mierzy się pasek?

Na samej górze czy na tych ząbkach?I czy zjechanie paska ma wpływ na przyśpieszenie.Ja myślę ,że tylko na v-max ale zapytam się dla pewności:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 15:57 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
w najszerszym miejscu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Szerokśc mierzysz po bokach . Czyli tam gdzie nie ma zebów a pasek styka sie z wariatorem i przeciwtalerzem




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 13:22 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 16:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
przemas22, pasek styka się całą powierzchnią z wariatorem i przeciwtalerzem:)
Czy zjechanie paska ma wpływ na przyśpieszenie?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 16:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Zuzyty pasek ma wpływ na osiągi




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 13:20 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 16:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Bo u mnie powinien nowy mieć 18,5mm a mój aktualny ma 17,7mm..Czy ten nie cały milimetr może dużo pogarszać..Na v-max stracił jakieś 4-5kmh..A jak z przyśpieszeniem może być lepiej jak wymienie..Czy śmigać dalej na nim?:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 16:30
Posty: 99
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ja nie wiem co się dzieje z tymi Waszymi paskami. Mój ma 4 lata, 13k przebiegu na mocnym sporcie i dalej jak nowy ;d




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:39 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
bo jak ktoś ma sportowy wariator to sie szybciej zużywają.

DrivterGSI1, v-max straciłeś przez pasek, ale do przyśpieszenia pasek za dużo nie ma , ma jeszcze troche do staru ale jak włożysz nowy(grubszy) , to może start sie pogorszyc(ale nie musi), v-max wzrośnie a przyspieszenie bez zmian.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Na przyspieszeniu tracisz wtedy, kiedy Ci się on ślizga. Tak to tylko v-max ponieważ Ci mniej rozpycha wario i ventilvar.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
A kiedy się ślizga pasek bo u mnie w skuterze 4t zmieniłem pierścienie i pasek i nadal wyje skuter a nie jedzie (tzn kiedy się wkręca na obroty to dostaje mułą) patrzyłem rolki nie są zjechane ...




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 22:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
wicherq94, to centralkę twardszą wsadź..


To pytanie kolejne zadam:)

Gdy włożyłem centralke Hebo 50% to skuter przez pierwsze 3 dni super szedł..Po 3 dniach było tak samo jak na oryginalnej..czy jak wstawie Hebo 60% to będzie cały czas ok?
Hebo 60% jest dużo mocniejsza od 50%?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 0:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 14:55
Posty: 210
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Bo u mnie powinien nowy mieć 18,5mm a mój aktualny ma 17,7mm.


Pasek się na początku musi dopasowac. Jest ok.




_________________

Obrazek
Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 815#601415

http://bikepics.com/members/sebek111/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 1:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
ja w swoim mam 14 mm :mrgreen:

DrivterGSI1 powinno być dobrze,ale na pewno to Ci nikt nie napisze.Może jakiś trefny materiał i po dostaniu temperatury straciła swoje właściwości.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 4:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
sikormen94 pisze:
bo jak ktoś ma sportowy wariator to sie szybciej zużywają.

DrivterGSI1, v-max straciłeś przez pasek, ale do przyśpieszenia pasek za dużo nie ma , ma jeszcze troche do staru ale jak włożysz nowy(grubszy) , to może start sie pogorszyc(ale nie musi), v-max wzrośnie a przyspieszenie bez zmian.
wiekszych pierd*ł na tym forum chyba jeszcze nie czytałem...zużycie paska Ma duży wpływ na przyspieszenie... Guma sie wulkanizuje i jest śliska przez to, plus wezszy pasek-slizganie paska...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 9:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
To ju sam nie wiem..Jedni pisza tak drudzy inaczej:P Mam wrazenie jak przyspieszam ,ze leeko sie slizga:/ A to zaloze stary jest o 0,3mm szerszy to zobacze :P

PS:Sroki za bledy ale cos mi klawiatura mi pada.




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 13:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
a może rolki za lekkie?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 14:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
4,5 są raczej w sam raz bp na 4,8 miał za niskie obroty




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:54 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Marcin194, sam jestes pierdoła,mózg ci sie chyba zwulkanizował. Pasek sie ślizga tylko w skrajnych przypadkach, a nie jak sie troche zwęży, ja mam zużyty pasek 3 mm i mi sie nic nie śłizga, a tak w ogóle to ja mówiłem o przypadku kiedy sie pasek nie ślizga ,a jest węższy ,wiec nie wyskakuj ze ślizganiem paska. Jak jest szeroki pasek to nie schodzi na sam dół wariatora , a przez to jest słaby start, ale za to wariator może go dalej wypchnąć(chyba , że zabraknie mocy) dzieki czemu uzyskamy wiekszy v-max. W przypadku cienszego paska na odwrót. A wytłumacz mi co ma węższy pasek do jego ślizgania się?? Przecież jest sciskany cały czas z tą samą siła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy