Dzisiaj jest 23 lip 2025, 18:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 12:40 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Mi bardziej chodzi o wytrzymałość i moc, a nie o cene... Jakie obroty kręci ten power force? dobrze jest wykonany? Z tego co słyszałem to to za dobry cylek nie jest... Dlatego bardziej mnie interesują te dwa cylindry i wolał bym wybrać któryś z tych, chyba że mnie przekonacie jakoś do tego power forca. Cena mnie nie przekonuje bo już się troche poznałem na tanich rzeczach...


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 12:42 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 13:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Z Airsali ten sport będzie miał lepszą żywotność ze względu na to że jest mniej wysilony i mniejsze obroty kręci.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A niby czemu mniejsze obroty heheh ..... A co do tego ma cylinder , biorąc pod uwage te same pojemnosci ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 16:47 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
czyli bardziej polecacie 70cc?
I pojawia się kolejny problem z motorkiem... nie chcą mi go zarejestrować bo kilka dni temu się zmieniły przepisy i nie moge mieć sprowadzonego motoru i wgl nie zarejestrują nic co nie ma dowodu rejestracyjnego, czyli że tak powiem da się tylko go przerejestrować... :-/ a jak bym jechał do austrii żeby ten facet go zarejestrował, a potem bym go miał przerejestrować u nas to bym zapłacił połowe tego za ile go kupiłem... także mi się nie opłaca :-/




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 21:11 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
nic nieslyszalem zeby sie przepisy kilka dni temu zmieniły. Obowiązkowe dowody rejestracyjne weszły już pare lat temu. Jeśli w Austrii niebyły rejestrowane motorowery, tzn nieposiadały tablicy i dowodu to WK powinienen o tym wiedzieć jeśli nie to idziesz do ambasady(lub piszesz) i prosisz o pismo potwierdzajace ze do danego roku nierejstrowano motorowerów w Austrii i tyle.

Najtańsza i dobra 70cc to PowerForce, osobiscie mam w rs i niewymieniłbym go póki co za nic innego, przy pełnym sporcie na niskich ma duuuuzo mocy, tyle ze na wysokich wiele niezakreca(do 12k max, powyzej juz poprostu niewkreca sie jakby). Jaki cylinder kupisz taki bedzie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Musisz mieć dowód rejestracyjny, jak w lipcu rejestrowałem SMT z Austrii to jeszcze tablice wymagali ale miałem papier że została oddana w urzędzie bo motor był uszkodzony.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 22:44 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Konrad324, mo właśnie mam ten sam problem. Jak kupujesz pojazd z zagranicy to zwykle jest bez tablic i dowodu, a właśnie o to im w wydziale komunikacji chodzi. MUSZE MIEĆ DOWÓD :-/ to chyba wezmę tego power forca. Tymbardziej, że nie kręci jako tako wysokich obrotów, bo bardzo i to BARDZO zależy mi na wytrzymałości motoru i jego wszystkich części, ale najpierw rejestracja...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 23:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak nie masz dowodu to raczej nie zarejestrujesz. Tablicy może nie mieć bo jak jest uszkodzony i został wyrejestrowany to ją zabierają i dostajesz papier ze jej nie ma itd a dowód z pieczątką albo obciętym rogiem dostajesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 22:01 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
wiem... Właśnie będę kombinował czy nie da rady go zwrócić albo coś... Jak będę coś wiedział to dam znać




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 22:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak byś nie dał rady zarejestrować to ja nie wiem czy opłaca się inwestować w moto.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 17:38 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
no właśnie dlatego narazie nic nie kupuje. Jak nie zarejestruje to go sprzedam na części albo coś...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 16:11 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
witam ponownie :P sorry za ppp ale mam nową wiadomość.
Derbi będzie zarejestrowana, więc teraz pytanie:
Przy którym cylindrze będe miał większą żywotność silnika? Ten airsal sport 70cc, czy airsal racing 50cc?

Proszę o szybkie i jak najwięcej wypowiedzi, gdyż chcę dziś zamówić któryś z nich ;]


Ostatnio zmieniony 20 sie 2010, 16:25 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 17:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Weź 70ccm sporta bo zawsze to 70ccm i moc będzie większa a wysilony będzie mniej niż to 50ccm. Na żywotność ja bym nie patrzył bo zanim zdąży się zużyć który kol wiek z tych cylindrów to zdążysz sprzedać moto.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 19:03 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
dobra, to go kupię. Pojeździć trochę dam radę na tym wale? Bo już nie mam za bardzo kasy... ;//




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak ma wał luzy to pasuje zregenerować albo wymienić go.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 22:29 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a łożyska jakie? jak możesz to podrzuć jakiś link :P




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
SKF , FAGi albo MTM luz C3 z tego co wiem.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 22:34 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a to jakieś specjalnie pod mój wał mam szukać?

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2cf51eef2e - te będą dobre?


Ostatnio zmieniony 20 sie 2010, 22:46 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 23:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Idziesz do sklepu z łożyskami i za SKF płacisz 1/3 ceny tej co w sklepach internetowych (motocyklowych) za te same łożyska.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 20 sie 2010, 23:33 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 6:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
A mógłbyś podać wymiary tych łożysk??




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy