Dzisiaj jest 28 lis 2024, 13:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2010, 8:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Witam ,chciałbym zacząć stunt na powaznie ale jak narazie moj booster jest za słaby i niema mocy :( .Więc zastanawiam się nad wymiana kilku części czy wymienic cylinder albo moze wariator,dzwon i możliwe sprzegło ,dodam ze w zimie bym zrobil nastepny poziom tuningu tego czego nie zrobiłem doradzcie mi co lepiej wymienic.





Ps.Jeżeli wymienie cylek to nie bede mogł trenowac ,gdyz bede musial docierac...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 8:49 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
ja mam wario i wydech + regulacja i jest bdb nawet przy 50 na siedząco go wyrwę, z gazu na hc




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 9:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
No przy 50 tez go wyrwe jak stoje na siedzeniu ,ale niema tej mocy gdy jade wolno a mam prawie wszystko seryjne oprocz tlumika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 10:24 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
okręć gaźnik




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
daj twardzsie sprezynki i powinien z malych predkosci isc ;)




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Czy mi chodzi o regulacje??Chce zmienic czesci z seryjnych na tuningowe a nie obkrecac gaznik czy regulowac naped to chyba podstawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
ja ci radze wyreguluj dobrze i trenuj bo tuning to stuntu nie jest ważny jak ma mało mocy to regulacja a jak juz tak naprawde ci zależy to wario Hrbo Ng dobra regulacja i starczy ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
zacznij od cylka 70 !




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 12:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Cytuj:
zacznij od cylka 70 !

Lepiej zacznij dobrze trenować musisz wyjeździć swoje i tyle :evil:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dobra... technika i trening najwazniejsze ale moc to ulatwia ;) :twisted:




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 12:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Fakt że na słabszej maszynie można nabrać złych nawyków ale bez przesady...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 12:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Ja już stunt mam opanowany,wolna jazda idzie słabo bo mocy niema a szybko to tak w miare dobrze ,ale cyrkli nieda rady krecic bo mocy niema a przeciez ktory skuter na full serii bedzie jezdzic na gumie???No mało takich jest a jak kupie teraz czesci to w zime bedzie miej roboty bo chce zrobic full sport`a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
flyboy3 pisze:
ale cyrkli nieda rady krecic bo mocy niema

... ale cyrkli się nie da kręcić, bo sobie tak wmawiasz :|

kewin pisze:
ale moc to ulatwia ;)

Oj zdziwiłbyś się. Widzę, że masz tylko wiedzę teoretyczną...
Do opanowania podstaw potrzebny jest słaby skuter, który nie szarpie- bo szarpać masz Ty- tak właśnie na starcie wyrabia się dobrą technikę.

flyboy3 pisze:
No mało takich jest a jak kupie teraz czesci to w zime bedzie miej roboty bo chce zrobic full sport`a

Full Sport a jeszcze cyrkli nawet nie umiesz? :roll: Nie dasz rady się tak nauczyć.
Ja mam w miarę opanowane co nieco, a ze Sporta to mam tylko cylinder i mam takie sytuacje czasami, że mnie za bardzo porywa i nie chce coś wyjść.
Dużo łatwiej opanować serię wierz mi :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:35 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
nie ogarniesz sporta tak szybko jak seri




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
na sporcie ciężko z równowagą będzie sie gibal opadal wchodzil i tak szarpie najlepiej na 50 cylku




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Dobra ,ale ja juz sie nauczylem jezdzic na slabej mocy teraz potrzebuje wiekszej i nie wiem czy wymienic cylek czy inne podzespoly

A pozatym nic sobie nie wmawiam ,fornal sprobuj na chinczyku wziasc go na gume?Nie da sie?Nie wmawiaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Myślisz, że napisałem posta, żeby Ci było gorzej, żeby Ci zrobić na złość? Z doświadczenia mówię jak jest, i jak będzie lepiej.
Nie chcesz słuchać rad, to ok. Męcz się sam ... :roll:


flyboy3 pisze:
fornal sprobuj na chinczyku wziasc go na gume?Nie da sie?

Da się! Zonk? Wystarczy wprawa i trening ... ale już nie porównuj Bwsa do chińczyka, chodź i na takich latają :roll:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 21:59 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 22:03 
*

Rejestracja: 20 lis 2008, 16:56
Posty: 168
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
flyboy3 pisze:
fornal sprobuj na chinczyku wziasc go na gume?

Ja próbowałem, da się.

Poza tym, booster Ci za słaby? Ja trochę pojeździłem kataną, potem wsiadłem na boostera, to on jest taki narwany że masakra i nie nadążałem z heblem :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Jeździłem keewayem zablokowanym na jednym kole. Fakt trzeba się było ostro gibnąć do tył€ żeby jechać na jednym ale dało rade.
A tu masz film który udowadnia że moc to nie wszytsko. On jest z mojego miasta wszystko seria.
http://www.youtube.com/watch?v=hIUfb6V2akY




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Franczesso smiga na full seri boosterem :mrgreen: jak ci tak zależy to walnij Hebo ng wario jakiś wydech co bierze z zakresu dolnych obrotów i nie będzie mało mocy a jeśli tak to coś z tobą nie tak :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy