Dzisiaj jest 20 cze 2025, 13:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2010, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2010, 20:33
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk!
Pojazd:
Witam mam 2t i żeby zmniejszyć spalanie hamuje silnikiem czyli kiedy widzę że jest już zapalone czerwone światło to puszczam manetkę. Wiem że jest to dobry sposób w 4t jednak słyszałem że w 2t kiedy spuszczę manetkę to silnik nie będzie smarowany. Czy to jest prawda? Jeżeli tak to proszę o opinię czy to może zaszkodzić silnikowi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 17:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Silnik jest zawsze smarowany gdy jest dopływ mieszanki.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 17:25 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
A co sie stanie jak przejedziesz 50 - 100 m ... nic , gorzej jak bys tak jechal kilka km ale wiadomo ze nie da rady tak zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
2t nie hamuje silnikiem.
Smarowanie zależy od obrotów.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak up napisał w skuterze nie da się hamować silnikiem, tak samo jak odpalić na popych :P

COś tam czytałem że prze regulacji linki przy manetce bąź gaźniku im ją bardziej skrócimy tym lepsze smarowanie. oczywiście ja tylko o tym czytałem, więc prosze mnie tu nie wyzywać itp bo się na tym nie znam :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
4t hamuje silnikiem dzięki zaworom, 2t po puszczeniu manetki jedzie "na luzie". A o tym triku z linką nie słyszałem ale wątpie w jego autentyczność.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 18:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
UNIKAĆ HAMOWANIA 2T JAK OGNIA W GACIACH !!!!!

Da się hamować silnikiem w skuterze zależy jak sprzęgło łapie . Np jedziesz szybko z góry gazem i puścisz na zero i hamuje




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 19:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Buhahah ktos napisal ze jak odpuscisz w skuterze gaz to jedzie na luzie xD Puknij sie... Sprzeglo odpuszcza zaleznie od regulacji na 3-5k obrotow, a powiedzmy ze ty jedziesz masz te 7 k i puszczasz manetke obroty prawie te same a tlok chodzi tam i spowrotem prawie bez smarowania...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
Given pisze:
Buhahah ktos napisal ze jak odpuscisz w skuterze gaz to jedzie na luzie xD Puknij sie... Sprzeglo odpuszcza zaleznie od regulacji na 3-5k obrotow, a powiedzmy ze ty jedziesz masz te 7 k i puszczasz manetke obroty prawie te same a tlok chodzi tam i spowrotem prawie bez smarowania...


Ciekawa teoria, może wyjaśnisz mi czemu po puszczeniu manetki tłok nie ma smarowania ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 19:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
zygmuntkopara, Ponieważ,w 2T olej/mieszanke podaje dozownik,albo gaźnik. Jeżeli odpuścisz gaz jadąc z górki to przypustnica jest zamknięta i ani paliwo ani olej nie dostają się do komory spalania.A tłok w tym czasie wykonuje taką samą ilośc suwów dajmy na to 7k obrotów wału na minute bez smarowania.Zawsze należy przy zjeżdżaniu z górki lekko dodawac gazu aby miał jakie kolwiek smarowanie. W Większości skuterów sprzęgło łapie dzwon przy około 3-7k wyzej to już tylko tuningowane sprzęty,więc aby puściło dzwon i skuter jechał na ''luzie' czyli na obrotach jałowych,obroty musza spaść do 3 tysięcy.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 13:32
Posty: 180
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
Nawet nie wiedziałem, że jak się jedzie z górki to się nie smaruje, zawsze mi się zdawało żę jakoś się tam smaruje.
djlucek11, a co do odpalania to się da na popycha, bo sam tak robił, ale odrazu uprzedzam że jest to niezdrowe dla skuta:)




_________________

Zajrzyj-mój jog:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70050
Zajrzyj -mój ogarek:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204659
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 14:48
Posty: 106
Pojazd:
Jeżeliby patrzeć przez pryzmat Waszych wypowiedzi, to trzeba w 2T trzeba cały czas dodawać gazu, tak? I może jeszcze do tego jednocześnie naciskając hamulec? Bzdura! Pomyślcie logicznie, nawet gdy zjeżdżamy z górki bez dodawania gazu przepustnica jest minimalnie otwarta i mieszanka cały czas dochodzi, inaczej silnik by od razu zgasł. Jak wyobrażacie sobie jazdę z górki bez doprowadzania mieszanki ? Żeby silnik ciągle pracował MUSI mieć paliwo.




_________________

## POLINI ## <- Klik

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:32 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
zygmuntkopara, Ponieważ,w 2T olej/mieszanke podaje dozownik,albo gaźnik. Jeżeli odpuścisz gaz jadąc z górki to przypustnica jest zamknięta i ani paliwo ani olej nie dostają się do komory spalania.A tłok w tym czasie wykonuje taką samą ilośc suwów dajmy na to 7k obrotów wału na minute bez smarowania.Zawsze należy przy zjeżdżaniu z górki lekko dodawac gazu aby miał jakie kolwiek smarowanie. W Większości skuterów sprzęgło łapie dzwon przy około 3-7k wyzej to już tylko tuningowane sprzęty,więc aby puściło dzwon i skuter jechał na ''luzie' czyli na obrotach jałowych,obroty musza spaść do 3 tysięcy.


I chcesz mi powiedzieć, że tłok uderza bez iskry o głowice ? Jeżeli nie dostawałby mieszanki to chyba by gasł, czy może jedzie na samo powietrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:53
Posty: 192
Lokalizacja: Okolice Katowic
Pojazd:
dostaje mieszankę.
Minimalną bo minimalną ale dostaje.
Ja jadąc z górki lekko otwartą manetkę trzymam =]




_________________

Obrazek
Obrazek
http://www.facebook.com/ParkingPyrzowiceLIKEPrzy rezerwacji, jeśli dopiszecie, że jesteście z forum"Mieloch"RABAT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dokładnie, smarowanie jest, ale dosłownie minimalnie, ja mam zrobiony na manetce delikatny luz na początku, dlatego przy jeździe z górki poprostu lekko naciągam linke, tak, że różnica predkości spada, wiadomo...Ale i hamuje. Smarowanie zawsze jest, chociaz naprawde jest minimalne. Nie polecam Jechania tych 100m z górki bez gazu. Moje zdanie. Dziękuje, dowidzenia. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Tak jak koledzy wyżej,smarowanie jest od jałowych obrotów.Dwoma słowami: Nie Polecam! :)




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 29 cze 2010, 21:50
Posty: 98
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Tak jak koledzy wyżej,smarowanie jest od jałowych obrotów.Dwoma słowami: Nie Polecam! :)


jeszcze przed chwilą pisałeś, że w ogóle nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 21:04 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Dobra dobra, przecież pompka jest napędzana wałem.. czyli gdzie ten olej sie potem podziewa?, skoro piszecie że nie dociera do cylka to gdzieś musi dochodzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 14:48
Posty: 106
Pojazd:
krzysiek39, jesteś mistrzem kamuflażu. Zmieniasz zdanie jak kameleon. :lol:




_________________

## POLINI ## <- Klik

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Jeśli jakaś górka jest albo dojeżdżam do świateł to puszczam gaz i jadę "na luzie". Przecież silnik cały czas musi dostawać mieszankę, aby nie zgasł. Nie daleko mnie jest taka górka i przez jakieś 500m jadę z niej nie dodając gazu, sądzicie, że to może zaszkodzić tłoku? Ja wątpie. Tak samo można by powiedzieć, że gdy skuter chodzi na wolnych obrotach to też mu szkodzi. Wtedy też tłok chodzi.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 21:13 przez Vexoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy