Dzisiaj jest 08 lut 2025, 16:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 6:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
trochę odstąpię od tematu .. mojego kolegi dziadek ma toyote camry nie pamiętam jaki silnik ale już nią zrobił 920 tyś bez usterki silnika .. wiadomo rozrząd się zmieniało i inne części eksploatacyjne ..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Matek04, bo Camry ta stara, to był wóz, jak mało który na świecie, o milionie, półtora miliona przebiegu się słyszało niejednokrotnie. A wyposażona była jak na tamte czasy o jakieś 10-15 lat do przodu, te zabawki, którymi niektórzy podniecają się w Audi z około 2000r. tam były już w latach 90 tych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
Rowan, dokładnie ta camry jest dość stara coś koło 92-95r i pali na tyk ..




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 20:54 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Silniki BMW 320d 150km, 330d 204km godne polecenia. W obydwu silnikach kop jest super.
Moj brat ma 320d podniesiony do 180km i rakietka niezla:D
170km Tdi nie ma co startowac : P




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Co ty mówisz o 180km, brat ma 330d zchipowany do 275km i to jest moc :D . Na 3 biegu rwie asfalt a 6 biegu nie ma gdzie włączyć :) .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 21:50 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
330d to juz wgl inna bajka. Miodzio :D
Ile w tym Nm ma? Pewnie z 500 lekka reka. W tym 180 km jest 380 badz 400 nie pamietam juz.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
polecam audi a8 d2 6.0 diesel




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 13:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
noo, mojego wujka kuzyn siostry brata cioci która jest wujkiem siostry koleżanki ojca kolegi który również jest kolegą cioci siostry kolegi brata i on ma Audi Q18 1.2 TDI 520HP 25000NM.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 16:11 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Stasiu2, prawidłowo, bo widze, że tutaj się koledzy już zaczęli przechwalać co kto ma i każdego jest najlepsze... :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 17:14 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Rowan, Nie przechwalamy, tylko poprostu wymieniamy sie informacjami ; ) wkoncu to offtop




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 17:49 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Dante182, no, dobrze, ale to jest ewidentne chwalenie się jakie auto ma znajomy/ktoś z rodziny itd. To jest kompletnie bez sensu. Silniki BMW, wcale nie są tak genialne jak tutaj piszecie. Sam w swoim, już dosłownie swoim, bo jak tylko będe miał prawko to mi ojciec go oddaje, R75 CDT mam silnik BMW seryjnie 116KM, z których w każdym egzemplarzu po około 150tyś przebiegu zostaje około 100KM, czyli to taki super silnik, mega niezawodny i w ogóle? No chyba nie... Co do tego spadku mocy, to powód odkryłem i go usunąłem, ale wierzcie mi lub nie, grzebałem i szukałem ponad rok... Ze spraw osprzętu i sterowania osprzętem, to naprawiłem kilka, lub kilkanaście takich aut, generalnie ludzie z forum tej marki, którzy potrafią zaufać młodemu, który czasem potrafi się wykazać wiedzą :wink: Obecnie mam dwa takie auta oprócz mojego, które można to nazwać tak, że je serwisuje od czasu do czasu, jak wypada jakaś usterka, to ją naprawiam :wink: Ale wracając do sedna. Moja 75 CDT jest po chip tuningu, nie powiem, bo jedzie to fajnie, naprawde fajnie, troche lepiej niż Passat 2.0 TDI 140KM, czyli wynik chip tuningu całkiem zadowalający. Minusem mojego silnika jest: brak turbiny ze zmienną geometria, to by dało sporo kucyków, no i Nm od samego dołu, plusem jest brak klapek sterowanych podciśnieniowo w kolektorze dolotowym. Te dwie rzeczy dodano w późniejszej wersji tego silnika, który siedzi w moim R, czyli tym 150konnym w BMW 320D :< Jeździłem osobiście za kierownicą takiej BM-ki i powiem tak, szału nie ma, fakt jedzie się inaczej, ma mocniejszy dół, ale mam wrażenie, że moc też traci, tzn wtedy miałem takie wrażenie, że nie trzyma seryjnej mocy, a potem jak przejrzałem net, to już byłem pewien. Wracając do klapek w dolocie. Zaczęło one być stosowane, tylko nikt nie przewidział, że silnik po jakimś przebiegu będzie usufiony błotem z mieszaniny spalin i oleju z turbiny, wtedy te klapki się zacinają, potem potrafią się urwać, trzeba to czyścić co jakieś 15-20tyś km, znam przypadek, gdzie w nowej serii 5, czyli w E60 własnie 3.0d, którym tak się podniecacie urwała się klapka, wpadła do cylindra i... "koniec imprezy, dziękuje dobranoc" :mrgreen: trzeba było wymienić silnik. Czytałem w necie, że jest to dosyć częsty przypadek. Fakt silnik ten ma 218KM w serii, a wersja Bi-turbo ma 268KM i 6.5 do setki, czyli jest czym jechać. Tą podstawową 218KM mój tuner opowiadał, że cisnęli na max i poszło na 304KM i 600Nm, ale chmura dymu była za Nią. Generalnie silnik dobry, ale trzeba wiedzieć i pamiętać o tym, że nie jest tak kolorowo zawsze jak podają cyfry, są czasem : "ale". Silnikami nowymi TDI, też nie ma się co podniecać, bo to co jest w nowych Passkach tych 2.0, są to odrzuty z tego co wkładali do Audi :lol: A jeśli chodzi o konstrukcje i zasilanie paliwem to jest to CR, czyli to co teraz jest standardem. Także proszę, ale nie piszcie, że 1.9TDI, to jest najlepszy, bo jakby tak było, to przy nich by zostali, a nie bawili się układ CR, choć i tak późno się na niego zdecydowali. A po za tym inne marki też by zaczęło stosować wtedy taki układ jak w 1.9TDI, a jednak wszyscy odrazu poszli za Fiatem i zaczęli stosować CR. A wracając do BMW, to praktycznie każdy silnik z tej stajni jesli chodzi o diesla nie trzyma serii. A najbardziej radzę się wystrzegać 320d 136KM na VP. Potrafią do 100KM spaść :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:21 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Rowan, to zes pojechal... BMW robi silniki co zawsze maja taka moc jak w papierach! Kumpel ma compacta E36 2.5ti seryjnie 170 km a na hamowni wyszlo mu 177 kucy przebieg 175tys. Nie trzymie mocy powiadasz? Chyba mowisz o silnikach wyzylowanych i dojechanych na max. Masz racje z blaszkami w kolektorze. Urywają sie. Moj brat ma wyciągniete z kolektora i po sprawie.
335d ma 286km.
3.0d to bardzo dobry silnik w BMW. Dynamiczny a przy tym bardzo malo pali i mozna w nim fajnie podniesc moc.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:28 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Dante182 pisze:
Rowan, Nie przechwalamy, tylko poprostu wymieniamy sie informacjami ; ) wkoncu to offtop

Mój brat ma to..
Moj tata ma to..
Mój sąsiad ma to..

To jest wymiana informacji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Rowan,

a tak się z ciekawości zapytam jaki motor byś polecił oczywiście w dieslu (mowa o bmw) do mnie przemawia np. bmw e39 3.0 D choćby dla teggo , że jest na łancuchu .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:45 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
jarek337, powiem tak, polecić mogę każdy :wink: Oprócz 2.0d 136KM na VP. Faktycznie 3.0d to dobry motor, ale musisz jak już kupisz przejrzeć, porozbierać co nieco, poczyścić i wtedy będziesz się cieszył mocą bez dławienia i będziesz miał banana przy wciśniętym gazie. :D Ale po za tym, to spora część silników BMW jest na łańcuchu. Prawie każdy silnik jest dobry, jeśli zadbasz...
Dante182, Nie chce mi się z Tobą polemizować, bo widzę, że nie mamy o czym, sorry, ale jesteś zbyt cienki w tym temacie, żeby się ze mnie nabijać i mówic, że ja pojechałem... :wink: A co do tego hamowania, to powiedz mi kilka rzeczy... To było hamowanie przed chip tuningiem? :lol: Z ktorego roku było to BMW? :lol:
Dante182 pisze:
335d ma 286km

No i co z tego? :| :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 18:46 przez Rowan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Marzenia pozostają w sferze marzeń ale warto je mieć.
A teraz kubeł zimnej wody, i tak skończycie w czymś normalnym jak VW, Fiat, Skoda, Peugeot a 10% może będzie miała to upragnione BMW :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Dante182, w mojego taty Touranie (2.0TDI 6manual) po ściągnięciu z Niemczech, przed chipem, przebieg był 160tyś, na hamowni wykazało 150-155HP (nie pamiętam).

I czym tu się podniecać. :roll:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Rowan pisze:
powiem tak, polecić mogę każdy :wink: Oprócz 2.0d 136KM na VP. Faktycznie 3.0d to dobry motor, ale musisz jak już kupisz przejrzeć, porozbierać co nieco, poczyścić i wtedy będziesz się cieszył mocą bez dławienia i będziesz miał banana przy wciśniętym gazie. :D Ale po za tym, to spora część silników BMW jest na łańcuchu. Prawie każdy silnik jest dobry, jeśli zadbasz..


No niby i tak ale żeby trafić dobry i zadbany egzemplarz tak z 99 to trzeba z 20 wyłożyć jak nie lepiej przynajmniej takie ceny na allegro widnieja mowa o kombi .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:21 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Rowan, bez zadnego chipa wszystko seria, rok 98.
Nic nie slyszalem, zeby ktos czyscil silnik bo mu sie dlawi... Nie wiem skad wgl cos takiego bierzesz. To nie jest skuter ze zapcha sie gaznik i przerywa albo dlawi sie.
Skonczmy juz o tym mowic bo temat o czym innym.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 20:36 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Dante182, widać jaki poziom wiedzy na temat silników prezentujesz :< Kto napisał, żeby czyścić silnik? :? Poczytaj Sobie chociaż troche o nowyczesnych dieslach, to będziesz wiedział co ma wpływ na dynamikę, moc i reakcje na gaz po przebiegu ponad 100tyśkm. Nie no pewnie miał wersje tą 192KM i dlatego wyszło 177, w tym układzie mogę sie zgodzić. Pomyśl na zdrowy rozum, jaki by miał w tym interes producent, żeby zaniżać moc silnika? To by było śmieszne, albo, że silnik, jakimś cudem po prawie 200tyś km zyskał prawie 10KM, śmieszne jest to co piszesz. Nie wiem czy zdajesz Sobie z tego sprawę, ale benzyny są silnikami mniej wytrzymałymi od diesla, także przy takim przebiegu kilka KM na pewno gdzieś się rozbiegło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy