Dzisiaj jest 07 lis 2024, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2010, 10:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Witam. Przeskalowuje obrotomierz Auto gauge 52mm z 8 na 16 tys i miałbym małą prośbę. Mógłby ktoś zrobić filmik z widokiem na obrotomierz i dodawał powoli gazu i najlepiej na wolnych pokazał ile jest i na słuch skalibrowałbym swój? Nie chce robić na przypał, bo taki obrotomierz to element optyczny, a nie obrotomierz by był. Lewa w górę!




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Ostatnio zmieniony 22 paź 2010, 10:30 przez Żwirex, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 12:45 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
u mnie w gpr trzyma około 2 tysiące na wolnych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Wolne można sobie ustawić, więc wiesz... Mi chodzi, że będę słyszał silnik jak chodzi i wkręce swojego tak samo i będę kalibrował swojego, żeby tak samo jak Twój wtedy wskazywał.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 7:51 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
taki silnik jak masz kręci się koło 12,5 tysiąca więc tak wyskaluj. u mnie przy hebo manston revolution mam maksymalnie 13,5 tys. nawet na 6 biegu
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 9:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Różnie się kręci i to zależy min. od wydechu, garka i gaźnika, więc niewiele mi to pomaga ;P




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 13:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
ustaw sobie 13k RPM maX




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 13:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
A skąd wiesz, że akurat do tyku się wkręci na moim gaźniku, cylku i wydechu? Pomyśl, zanim coś napiszesz.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 13:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Dobra zamykam, bo i tak widzę, że próbujecie coś mi wcisnąć i co innego piszecie niż chcę się dowiedzieć. Niestety tacy śmieszni ludzie się wypowiadają na tym forum, że nie wiedzą o różnicy w obrotach max przy różnym setupie. I weź tutaj poproś o dobór jakiejś ważnej części do moto. Tacy mechanicy się będą wypowiadać, to ja dziękuję bardzo wszystkim za odpowiedzi. ZAMYKAM!!!




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 14:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Żwirex, ty też pomysl zanim coś napiszesz - Rski sport kreca po 17-18k gdzie masz po 20km mocy.
Moja RS 70tka kreci 14.5

btw. zamyka mod lub adam ^ ^

za bardzo sie bulwersuejsz




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 14:44 przez totalover, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
I widać jak się znasz. Nie tylko obroty decydują o mocy. Ważny jest też moment obrotowy, więc lipę dałeś teraz i kolejny dowód swojej nie wiedzy. Pomyślałem teraz dopiero, że posłucham jak kręcą się silniki jak jeźdżą GPR na youtube, a tam w każdym praktycznie jest tacho. Proszę o zamknięcie!




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 17:25 przez Żwirex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 19:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
nie oborty decyduja o mocy? Tak? To sproboj mi RSka ruszyc z 2k obrotów ;]




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Nie obsraj się z tą RS'ką. Porównaj moc Junaka, który kręci się 1000obr/min i można spokojnie ruszyć, a że ta RS ma tak mały moment to już nie masz się czym podniecać. Poczytaj na ten temat cwaniaczku, a nie się rzucasz a nie wiesz.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 19:37 przez Żwirex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:48
Posty: 60
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
żwirex nie kozacz tak bo totalover wie więcej od ciebie a bulwersujesz sie jak 12letni dzieciak z zaawansowanym adhd
sory za ot




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 20:20 przez adamollol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ciekawe które moto potrafi pracować przy 500 wolnych oboroach skoro mowisz ze przy 1000 zaczyna jechać, wsk tez moze od 1000 tez jedzie ? EOT głupszym sie ustępuje




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Ja pi***ole czemu ludzie są tacy tępi?! To skoro ciągnie od 1000 to wolne ma 500? Diesel też ciągnie od 1800, bo ~900 ma wolne? Ogarnij się i skoro się nie znasz to się nie wypowiadaj. Na wolnych obrotach też da radę jechać, ale Twoja RS ma taki moment, że trzeba ją kręcić bo inaczej to nie ruszy nawet. Poczytaj sobie na temat momentu obrotowego i później możemy popisać.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 20:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
ale co ty mi mówisz tutaj o dieslu ktory ma samozapłon ? tutaj masz 1 cyl nie chcesz wierzyć ze ci takie oborty kreci silnik to nie proste nie pisz i tyle to sa silniki takie jak am6 wlasciwie podobne jak brat z bratem


EDIT: Pozatym silnik od np. jawy 60tki (przerobiona z 50) przy duzych obrotach na paleniu gumy itp. zrobila raz kuzynowi samozapłon - swieca odlaczona a ona pracowala jak poje...




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 20:47 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Tak tak wzruszyła mnie Twoja historia ;) W każdym jednym poście udowadniacz coraz bardziej jak mało wiesz. Silnik Diesla odpala mieszankę albo świecą żarową albo przez kompresję, a Jawa nie ma ani 1 ani 2... To nie model RC, który kręci po 40 000obr/min, że świecę żarową dasz i jeździ mimo tego, że benzynka.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 21:08 przez Żwirex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 21:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
40 tys obortow? ciekawe jakie lozyska to wytrzymaja. Malo wiesz bylem i widzialem co zrobila ze bez fajki krecila obroty dopiero kuzyn zorał nią z 3jki i zgasla

szanuje cie jedynie za to ze wsadziles do takiego starego moto taki silnik chlodnice itp.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 18:05 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Żwirex, totalover, Jeden pisze że silniki żarowe w modelach rc kręcą po 40 tys. a drugi że to nie możliwe. Są takie silniki które kręcą ponad 40k obr. dzięki tubie rezonansowej i mają łożyska ślizgowe ale nie są to modele rc tylko wyścigi z śmigłem o jednej łopacie jednym skrzydle i jednej połówce statecznika poziomego. Pozaty nie są to modele rc.(radio control) tylko samoloty latające na linkach po okręgu. Ani jeden nic o tym nie wie ani drugi więc nie opierajcie się na takich sprawach. Tylko żeby mi ktoś kita nie pocisł że piszę a nie wiem oczy siedzę w tym prawie codziennie bo jestem modelażem kołowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Skoro nie w modelach RC to mi to przetłumacz, bo chyba w innym języku tutaj jest napisane i źle czytam: http://allegro.pl/silnik-spalinowy-12-s ... 78771.html




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy