Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: KTM SX 50
Post: 31 paź 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Witam. Mam poważny problem z motorem a mianowicie. Zatarłem motor i od tamtego momentu nic nie było ruszane w motorze kupiłem tłok i zrobiłem szlif cylindra tłok niestety rózni sie minimalnie wymiarami od oryginalnego ale wszystko pracuje sprawnie. Problem polega na tym iz motor chodzi na wolnych obrotach ale gdy doda sie gazu to ciagnie kilka metrów a potem dusi sie i gasnie. Świeca jest mokra. Zadna regulacja gaźnika nie pomaga. Wkładałem wieksze i mniejsze dysze , regulowałem paliwo na iglicy i skład mieszanki sróbka.ściagałem filtr powietrza i dalej nic. Zadnych efektów odginałem i przyginałem listki od membrany tez nic z tego ukłąd zapłonowy sprawny bez mozliwosci regulacji. Prosze o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:41 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
sprawdź uszczelniacze wału




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:43 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
uszczelniacze mysle ze są dobrze bo olej od sprzegła nie przecieka a od strony magneta tes jest jeszcze dobry bo trzyma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
PEuGEot pisze:
uszczelniacze mysle ze są dobrze bo olej od sprzegła nie przecieka a od strony magneta tes jest jeszcze dobry bo trzyma


Uszczelka pod głowicą?:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:46 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
uszczelka pod głowica jest nowa i nie przepuszcza wody. Jest to wersja chłodzona ciecza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
na e-mail moge wysłac filmik jak motor sie zachowuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Ten cylinder to jest żeliwo ?




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:58 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
cylinder jest aluminiowy z wstawiona tuleja zeliwną. Przed remontem chodził super az do zatarcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A przed remontem był jeszcze nicasil czy już tuleja ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 8:09 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
przed remontem była tuleja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 10:11 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
musi byc cos z układem paliwowym skoro swieca jest mokra ja ci radze zmienic swiece dobrze przeczyscic gaznik wsadzic małą dysze albo taką jaka była wczesniej i zobaczyc co bedzie oczywiscie regulacjia a i listków membrany nie powinno sie odginac to nie zabawka to ma szczelnie trzymac!!! "!!"




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 11:44 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Gaźnik był czyszczony i myty jak wcześniej pisałem i regulowany na wszystkie sposoby. Gaznik wcześniej miałem ustawiony tak jak w serwisówce i chodził wspaniale a teraz na żadnym ustawieniu nie chodzi poprawnie. Gaźnik regulowałem na wszystkie możliwe sposoby ale nie było poprawy. Myślę ze to nie jest wina gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 11:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To może coś z iskrą ?? Klin na magnecie przestawiony zapłon albo coś z tych rzeczy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 12:49 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
klin jest dobry i nie zerwany bo sprawdzałem a zapłon jest bez możliwości regulacji na stałe przykręcony także nic nie może się przestawić. Iskra jest dobra, sprawdzałem na innej świecy ale nic nie pomogło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 18:15 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
PROSZĘ O POMOC BO MĘCZE SIĘ JUŻ MOTOREM DOŚĆ DŁUGO I NIE MAM POMYSŁÓW NA ROZWIĄZANIE PROBLEMU


Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 18:53 przez PEuGEot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To może jednak ten tłok jest nieodpowiedni skoro ma inne wymiary.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 16:09 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
tylko rózni sie wymiarem od sworznia w dół a góra jest identyczna jak oryginał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Kanał dolotowy jest bezpośrednio do wału czy po przez cylinder ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:06 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 0:46
Posty: 41
Pojazd:
no to pewnie nie przymyka okien i fazy rozrządu się mogły zmienić




_________________

AM6 expert w razie porad Pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Raczej czasy i kąty otwarcia kanałów bo fazy rozrządu to w 4t ale pewni o to ci chodziło.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy