Dzisiaj jest 13 sie 2025, 20:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2010, 0:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 99
Lokalizacja: Białystok/ Grabówka
Pojazd:
Witam.

Mam do was pytanie o co chodzi z tymi membrankami? Czym różni się działanie twardych od miękkich? Bo właśnie u mnie pękła płytka i stoję przed wyborem nowej.

Jakby coś pomogło to mój setup:
DR Evolution 50 (4 szlif)
DellOrto phbv 14
wario to jakieś WM motor (chyba zamiennik serii)
sprzęgło TEC EVO Racing
wydech Sito Plus
A membranki miałem zielone polini.

I jeszcze jedno pytanko. Tak wiem, że do tego służą testówki, ale nie mam na nie kasy. A rolki muszę na mus zmienić, bo nie wiem ile kompletów mam pomieszanych. I dlatego pytanie jakie rolki byłyby odpowiednie pod w/w setup. Chce trochę nim polatać na gumie, więc żeby dobrze ciągnął, ale i żeby te swoje z 75 leciał.




_________________

Obrazek

Zaproszenia na TakeAGift.pl

http://www.takeagift.pl/polecam:33023


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Twarde membranki wytrzymują większe obroty, natomiast miękkie sprawiają, że silnik jest bardziej elastyczny- tyle wiem z teorii, bo osobiście z tym nie eksperymentowałem.
50cc, wydech Sito itp- wybrałbym miękkie :wink:

Jakie rolki? Pewnie coś z przedziału 5-6g :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 23:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ale mi łudźmy sie... 0.05mm grubości różnicy w pracy silnika nie robi... Wiem to z własnego przykładu;) mialem polini zielone i niebieskie i nie bylo miedzy nimi różnicy;)musiał bys założyć raz 0.30 (chyba niebieskie) i 0.50 (czerwone?) Zeby jakas różnice widziec;) im twardsze tym lepiej chodzi na wysokich obrotach;)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 23:13 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ten wariator lepiej połóż na półce jako ozdoba garażu a nie psuj osiągów maszynie. Skombinuj oryginalny wariator, jeśli będzie lekko zużyty to według poradnika Marcina194 wygładź bieżnię paska, włóż rolki o 1g lżejsze od seryjnych i będzie dobrze. Strojenie tego wariatora może być ciężkie ponieważ nie wiadomo jakie on "lubi" rolki, np. Polini SC lubi lżejsze, Malossi Multiwar cięższe. To wiemy, a o tym chińskim zamienniku nikt nie ma pojęcia, zresztą najprawdopodobniej może on tylko spowalniać twój skuter bo Francusko-Japońscy konstruktorzy na pewno dobrze wyliczyli seryjny wariator i tylko porządne firmy tuningowe mogą ich przewyższyć. Tyle ode mnie.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy