Dzisiaj jest 23 lis 2024, 11:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 18:05 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 10:17
Posty: 61
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
gratuluje bardzo ci się udał ten poradnik
pozdr. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
no przydatny :D ale pytanko musi byc który kabelek przeciąc zeby rozblokowac modół ??




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
kacper12363 pisze:
o musi byc który kabelek przeciąc zeby rozblokowac modół ??

Nie wszystkie skutery miały tą blokade , czujesz po prostu czy skuter osiąga max obroty czy go jeszcze na coś stać :) . Były czasami stosowane w Kymco Zx chyba :) a który to nie wiem!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 9:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
W Sym Red Devil na silniku Kymco napewno ta blokada jest ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 11:57 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 13:26
Posty: 131
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd:
a wiesz może czemu mi odcina zapłon przy 9000obr a mam moduł ducati energia ?? :D :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 16:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Jeśli ktoś wie który kabelek jest tą blokadą w modułach?
jaki kolor ?? i gdzie Idze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 17:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Revo pisze:
Mówisz o 4t

Niekoniecznie.
Revo pisze:
Jak to sprawdzić ? Jeżeli są zablokowane to na 1 obrót koła przypada ok 14-15 obr. dzwonu.

W skuterach mamy koła 10-14 cali. Przełożenia są do nich dostosowane. To nie jest reguła!
Jachu pisze:
a wiesz może czemu mi odcina zapłon przy 9000obr a mam moduł ducati energia ?? :D :evil:

Może po prostu więcej nie jest w stanie?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 17:47 
*

Rejestracja: 06 lis 2010, 17:41
Posty: 91
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
hej.... mam Keewaya fact-a nkd z 2010 roku... nie mam blokad na wydechu ani na wario... nie wiem czemu idzie nadal 50 km/h ;/ co może być w nim zablokowane ?
mówią ze moduł jest zablokowany można go wymienić na inny czy nie?




_________________

Greg0016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 17:51 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 13:26
Posty: 131
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd:
Booyaka pisze:
Może po prostu więcej nie jest w stanie?
jest w stanie to jest normalne odcięcie zapłonu przerywa..... to napewno odcięcie zapłonu :D więc co z tym zrobić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 20:28 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Poradnik extra, + dla ciebie :) :)
Szybkiie pytanie od kumpla... Jak odblokowac moduł w Peugeot Speedfight 50ccm 2002r ?




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Jachu pisze:
a wiesz może czemu mi odcina zapłon przy 9000obr a mam moduł ducati energia ?? :D :evil:

Na serii gaźniku i cylindrze więcej z serii nie wyciśniesz...
Cytuj:
W ten sposób dobiegam do konica artu.
Ale czy to wszystkie możliwe blokady w skuterach 50ccm?
Niestety nie
Zdarzają się też blokady na przełożeniach,
Wtedy już jest konieczna zmiana przełożeń
Jak to sprawdzić ? Jeżeli są zablokowane to na 1 obrót koła przypada ok 14-15 obr. dzwonu. Te blokady są stostowane przeważnie w silnikach Morini np. Suzuki Katana
Lub starszych Yamahah BWS ( tu podejdą przełożenia od Aeroxa)

Jak mnie denerwuje jak ludzie piszą o "przełożeniach zablokowanych", otóż[shadow=orange] [glow=orange]NIE ISTNIEJE COŚ TAKIEGO!!![/glow][/shadow]
W boosterach są te same przełożenia co w roxach w starszych jest różnica 1 zęba na pierwotnym i dwóch na wtórnym... więc ich zmiana na te od roxa nic nie zmieni a w starszych nie wiele... to raz... Dwa przełożenia mogą być krótsze lub dłuższe... coś kosztem czegoś... krótsze (czyli te jak to mówicie zablokowane) pozwalają na osiągnięcie większej mocy a niższej prędkości dłuższe na odwrót...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Marcin194 pisze:
ak mnie denerwuje jak ludzie piszą o "przełożeniach zablokowanych",

Jak mnie denerwuje takie pisanie
Po prostu zmiana przełożeń w bwsie na roxowe daje poprawe !
A czy katana nie jest blokowana na przełożeniach ?
Jak ci nie pasuje art to moge usunąc ok?
:roll:
Napisz lepszy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:28 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 13:26
Posty: 131
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Jachu napisał/a:
a wiesz może czemu mi odcina zapłon przy 9000obr a mam moduł ducati energia ?? :D :evil:


Marcin194 pisze:
Na serii gaźniku i cylindrze więcej z serii nie wyciśniesz...


hahaha słuchaj przy odcięciu jadę 62 km/h... silnik Miarelli horizontal przy serii i dobrej regulacji powinien pociągnąć jakieś 75-80.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
no to zupełnie inny problem ;f koledze kręciła się do 9500 i 85-90 szła... na serii centrali i rolkach 6g ale na serii cylu i gaźniku i tak nie wykręcisz 12k rpm... obstawiam regulacje gaźnika/napędu
Revo pisze:
Marcin194 pisze:
ak mnie denerwuje jak ludzie piszą o "przełożeniach zablokowanych",

Jak mnie denerwuje takie pisanie
Po prostu zmiana przełożeń w bwsie na roxowe daje poprawe !
A czy katana nie jest blokowana na przełożeniach ?
Jak ci nie pasuje art to moge usunąc ok?
:roll:
Napisz lepszy.

Jak myślisz czemu to pisze??? bo mam tutaj racje!! po prostu wiem co mam :mrgreen: przykład z innego forum poświęconemu ogólnie boosterom :evil: ...
Cytuj:
Obrazek

Jutro wyjme te przelozenia i porownam z roxowskimi.
Mam nadzieje, ze od roxa beda mialy wiecej zebow i da mi to na v-maxie.. : f
EDIT
Dzis porownywalem moje tryby do roxowskich.
Tutaj i tutaj bylo po tyle samo zebow. No k**** mac!

źródło boosterki.info dział Nasze boostery
Sam również sprawdzałem i są te same a nie pie. trzy po trzy jak nie macie styku z tematem...
Poradnik ok mam tylko zastrzeżenie do fragmentu o przełożeniach...
Powiedz mi czemu mają dać poprawę skoro ilość zębów jest ta sama?? uwierz nie daje poprawy... ew. w boosterach produkowanych do 94 roku... one ropzpędzały się w serii do 55km/h po zmianie na roxowe do 65 tak jak reszta boosterów...
chyba już to pisałem ale przewaga hori polega na zasilaniu bezpośrednio komory korbowej...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 22:32 przez Marcin194, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 0:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Revo pisze:
Jak ci nie pasuje art to moge usunąc ok?

Płakać nie będziemy :wink:
Tu już bardziej zaczyna się i tak w cudzysłowie tuning.
Cytuj:
chyba już to pisałem ale przewaga hori polega na zasilaniu bezpośrednio komory korbowej...

Przy napełnianiu do komory korbowej kąt otwarcia okna ssącego to 360 stopni, możliwe że stąd ta przewaga ale w takim sportowe cyle powinny wyrównać szanse tych silników.
Napełnianie bezpośrednie to wiele większe spalanie, ale mocniejszy rezonans.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 11:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Powiedz mi czemu mają dać poprawę skoro ilość zębów jest ta sama?? uwierz nie daje poprawy... ew. w boosterach produkowanych do 94 roku... one ropzpędzały się w serii do 55km/h po zmianie na roxowe do 65 tak jak reszta boosterów...
chyba już to pisałem ale przewaga hori polega na zasilaniu bezpośrednio komory korbowej...

Chodzi mi właśnie o starsze boostery! :roll:
Wniose poprawke na 1 stronie dla jasności..
Po prostu przy 70ccm nie wyciśniemy maxu z takiego boostera.

Edit:
Poprawione , ale już na początku miałem wyraźnie napisane że to tyczy się starych bapsterów!


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 11:37 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Booyaka pisze:
Napełnianie bezpośrednie to wiele większe spalanie, ale mocniejszy rezonans.

Nie koniecznie bo Horizontal mniej pali niż♣ vertical...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 20:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Jak ktoś zauważył wszystkie fotki hostowane na www.ifotos.pl zniknęły , miejmy nadzieje że strone nie zamkneli :(
Jak nie to do końca tyg. postaram się ogarnąć fotki . Niestety padła też część artów które miałem hostowane na ifotos.pl - oby to tylko chwilowa awaria. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Katany mają blokowane przełożenia ale nie w każdej wersji. Kumpel załozył do swojej Katany przełożenia od Aprili SR Morini i mu z 65km/h leciał 75km/h ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Tak w poszczególnych rocznikach , niestety mialem te dane ale posiałem gdzieś .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy