Dzisiaj jest 31 sty 2025, 4:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2010, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Witam! Kilka dni temu jadąc w nocy około 70 km/h po wsi wyskoczył mi samochód za zakrętu i miałem wybór albo czołówkę albo przez rów i w pole. Wybrałem to drugie. Nawet nie hamowałem bo nie chciałem całkowicie połamać widełek lub ramy. Więc jeszcze ognia przeleciałem przez rów lądując lekko przednim kołem poleciałem z 5 m przez kierownik i wpadłem w błoto. Nic mnie nawet ie bolało i początkowo myślałem ze skuter jest tylko w błocie i będzie miał kilka drobnych rys. Rzeczywiście po umyciu są drobne rysy w tym jedna większa ale nie ma szlifa ani nic. Pękł mi zaczep od plastiku na kierownicy i naderwała się osłonka ta na kierownicy. Dodatkowo pękł delikatnie klosz lampy. Chciałem sprawdzić czy rama jest prosta. Rozpędziłem się do 50 i pościłem kierownice i niby jechał prosto nic nie ściągało. Wjechałem w kałużę i patrzę przy skręcaniu dwa ślady no i załamka. Jak jadę prosto po lini to jest normalniej eden ślad. Po puszczeniu kierownicy delikatnie drga. Wydaje mi się że to albo amortyzatory się wygięły lub widełki. Mam wrażenie że koło się cofnęło trochę przednie.

Co teraz z tym zrobić? I co to jest? Jaki koszt nowych widełek czy co tam trzeba by wymienić, a może by wystarczyło tylko wyprostować? Proszę o dokładne rady bo jestem akurat co do zawieszenia kompletny laik.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 23:30 
*

Rejestracja: 14 lis 2010, 4:24
Posty: 2
Pojazd:
Po 1 odkręć cały przód plastiki itp żeby sprawdzić czy nie jest widelec wygięty lub amory.
Dużo zobaczyć po odkręceniu plastików tych.
Po 2 cena widelca to około 150zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 10:28 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Viper15 pisze:
patrzę przy skręcaniu dwa ślady

i tak ma być jak Nie wierzysz weź rower i zrób tak samo




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Ja też mam taki problem. Jak kupiłem na początku nie wiedziałem ale jak jade mam krzywo kierownice może też są walniete laki ale ja wiem która bo mi 1 przecieka :)

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 20:08 
Zbanowany

Rejestracja: 03 lis 2010, 22:22
Posty: 28
Pojazd:
Łożysko główki ramy do wymiany lub dokręć kierownicę, bo się poluzowała. U mnie poszło łożysko główki ramy - 90zł...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 21:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
A za co to łożysko główki ramy odpowiada? Czy jak by było zużyte to były by dwa ślady;/?? Hmmm




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^


Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 22:04 przez Viper15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Jak jedziesz prosto i masz jeden ślad to jest dobrze gorzej jak by były dwa ślady to rama krzywa, sprawdz czy lagi sie nie pokrzywilły i czy półka cała. Mnie prostowanie lag na półce kosztowało 100zł w serwisie..

edit:
spróbuj najpierw zredukować luz w kierownicy tam gdzie wchodzi kierownica do ramy takie dwie "śruby" (wiem ze to nie są śruby ale nie wiem jak to nazwac) na klucz powyzej 30.




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85


Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 22:52 przez Conieco, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 22:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
To dobrze ze chociaz ta rama prosta. Dzięgi wielkie Conieco. Mógłbyś mi dokładniej objaśnić jak sprawdzić te lagi(czyli widelec?) i tą półkę? Jestem laikiem w tej sprawie wiec wiesz;p




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2010, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
W sumie to nie wiem zbytnio jak sprawdzic, ale sproboj tak ze pościągaj plastiki z przodu i stan z boku skutera i popatrz czy lagi sie na siebie nakładaja , jeżeli są oba w jednej lini ułożone to powinno byc git ale jak jeden jest bardziej do przodu a drugi do tyłu cofnięty( ze jedna laga tak ' / ' a druga tak ' \ ') (ja tak miałem) to mogły sie na półce przestawić.




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy