Dzisiaj jest 05 paź 2024, 16:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 116  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 14:06 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Nie lepiej wyciąć wnętrzności jakiegoś zatartego żeliwniaka i wspawać do środka tuleje z tego cylindra? Nie byłoby az tak drogo. najgorzej byłoby wyciąć linką wnętrze.


Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 14:06 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
zbyt ryzykowne będe kombinował zrobic metalową obudowe cylka w ktorej będzie pływać ciecz i do tego wejscie i wyjście na ciecz ale to dokładnie musze obmyśleć




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 14:45 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Wg mnie taki zbiorniczek z blachy to będzie lipa i wieje samoróbka. Mówiąc tuleja miałem na myśli całość z płukami i przylgnią do karterów. Czyli naspawałbyś tylko na górę i głowice do głowicy i akurat taki stary malossi sport 70cc ma dużą przestrzeń w środku a zatarty jest dostepny za grosze. Wyciac środek żyłką Dremelkiem go ładnie obrobić żeby pozostała tylko skorupa. nakręciłem się na taką operację..już to widze działające w 3D. I nie ma problemu do żeliwo do żeliwa żaden kłopot.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 15:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
hmm napisz do mnie na gg obgadamy to : )




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2010, 23:00
Posty: 3
Pojazd:
Konkretne plany ; p
Czyli maszynka juz chodzi ? ; d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Tak chodzi ale cylek znowu wyciągniety w celu modyfikacji i w trakcie robienia go chłodzonego cieczą




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 21:10 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Na gg jestem troche nieuchwytny, siedze tylko poznym wieczorem. Na szybko zrobilem rysunek o co chodzi.

na 1 cylindrze (athena 190) widać dobrze co jest w nich chłodzone, na drugim zdjeciu przykladowy malossi, Wycinasz z niego ze środka wszystko razem z płukami. Na to miejsce wspawujesz stary cylinder "obrany" z żeberek. Z głowicą to samo.

Obrazek

Zreszta komu jak komu ale tobie wiecej tłumaczyc nie trzeba, dałbyś rade bez problemu.


Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 21:11 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 21:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
hmm problem będzie z wspawaniem tego i zeby to wlazło do srodka to drugi problem




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 21:22 przez Yankes, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 21:21 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Ee tam problem. Oczywiście twoja decyzja czy chcesz lc. Ja lubie zagadki których ktoś zwyczajny nie wykona. Widziałeś jakie mam okno membran? to membrany silnika derbi. Tam dopiero było przewalone. Frez wyszedł na wylot od strony magneta i po drugiej stronie od wariatora.

Athena jest moja, sprawna, mam jeszcze do teg ozestawu wydech. będzie jeździć w moim dt supermoto. Oddałem ją do honowania dlatego zdjęta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
cieżka sprawa z tym bardziej myśle nad tym zeby zrobić między żeberkami miedziane lub z innego materiału rurki połączone ze sobą tak żeby odbierały ciepło i do tego wentylator nad cylindrem i na chłodnicy z quada gdyby byo łatwo pospawać żeliwo to by nie było problemu




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 21:26 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
tyle że malossi sport jest dużo mniejszy od cylka 100cc i skok cyla też sie róznik jak juz takie operacje to trzeba szukać LC ale co najmniej 100cc bo taka mała obudowa nie da rady chłodzić tego cyla...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Może z p/g ale też nie są za duże.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
jutro ide kupić zatarty z p/g lc za 10 zł : P będe kombinował ze spawaniem tego




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:15 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Miałem oba cylindry do regeneracji i nie ma wielkiej różnicy w wielkosci tulei ( a tylko to liczy się w takiej przeróbce) ani samych cylindrów. Powiem nawet że 100cc minarelli jest podejrzanie małym cylindrem, bez porównania do np. piaggio 125 w ac. Skok tłoka nie jest istotny w tym co zrobiłbym z cylindrem :D O 100cc w lc jeszcze nie słyszałem.

Spawać to pospawasz najlepiej spawarą wirnikową z elektrodą żeliwo-zeliwo. Chociaż i spawarka transformatorowa powinna dać rade.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
jeżeli da sie to pospawać to zrobie to a dokładnie wyszlifuje żeberka zostawie po jednym gornym i dolnym na to naspawam obudowe cylka z p/g lc i powinno byc git a głowice zostawie normalnie




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
Powiem,Ci że projekt godny podziwu,dużo zaangażowania w robotę jak i chęci Pozdro;p przede wszystkim miłem roboty;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 15:31 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:21
Posty: 143
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Jest taki drugi w Polsce nie!!! Widze ze zaangażowanie w lady są kosmiczne;]Z tym kolorkiem i serduszkami pewnie wyrywasz laski jak chcesz?




_________________

Optyka:
-Pokrywa przekładni STR8(chrom),
-Lampa przód STR8,
-Lampa tył STR8(black-line led),
-Nadkole MTKT,
-Stopka boczna Buzzetti(chrom),
Mechanika(skromna narazie)
-Doppler S3R
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=101436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
z nudów zrobiłem mały fimik z historia

http://www.youtube.com/watch?v=asqyVCuWqCU




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 11:58
Posty: 151
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
no spoko filmik i jeszcze lepsza muza w nim :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 6:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 13:56
Posty: 38
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Piękny !!!!!!




_________________

odwiedź obowiązkowo!
http://www.mgkscootertun.pl Poleć znajomym
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 116  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy