Dzisiaj jest 29 lis 2024, 21:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2010, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:01
Posty: 68
Lokalizacja: Świecie (CSW)
Pojazd:
siema, jestem w trakcie pierwszego rozpołowiania silnika w celu wymiany wału.
jednakże nie odbywa się bez przeszkód, chodzi o to iż zdjąłęm magneto i muszę odkręcić iskrownik, wykręciłem dwie śróbki a trzecia podczas kręcenia śróbokrętem krzyżowym się wyrobiła i nie mam jak jej wykręcić, próbowałem kilkoma śróbokrętami... :/
co zrobić w tym przypadku??? jak ją wykręcić aby nie uszkodzić iskrownika??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Miałem to samo. Naciąłem śrubę i wykręciłem płaskim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
tak jak kolega wyżej ja tez miałem z tym problem ale użyłem wkrętarki z bitem porządnym jak masz mocną wkrętarkę to pójdzie bo śrubokrętem ciężko idź tam musi być moment obrotowy dobry




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Racja, samym śrubokrętem ciężko, ale ja miałem taki kwadratowy i mogłem sobie pomóc 'dyszką' ; p
Grunt to naciąć śrubę, niczego przy tym nie uszkadzając.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 21:34 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Najlepiej nawiercić i wykretakiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 8:40 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 19:41
Posty: 58
Pojazd:
albo wziasc wiertare i rozwercic to na amen ze sama glowka odejdzie ;p albo jak nie jest bardzo zjechana to sobie przekmin od kogos srubokret z udarem bardzo fajna sprawa wszystkie sroby nim ida na lajcie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 10:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
hardlook, też tak przemo1110pl9, robiłem przy rozpoławianiu nie ma wtedy opcji żeby nie poszło przemo1110pl9, nie sądzę że taką mało śrubę wykręcisz wkrętakiem za małą średnica lepiej naciąć




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Sposóbprzemo1110pl9- najszybszy i najskuteczniejszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 7:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Dlatego przed odkręcaniem śrub polecam młoteczek i drewienko. Stuknąć kilka razy dosyć konkretnie i powinno pójść :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
dokładnie... a przy składaniu polecam wkrecic juz śruby na ampul :D




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy