Dzisiaj jest 20 lis 2024, 4:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sty 2011, 18:24 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
Witam!
Mam pewien problem z v-max-em skutera. Wynosi on 65km/h gps 70km/h licznik. Były zmieniane rolki, wariator nic nie pomogło. Chodzi o silnik p/g LC 94r

Setup:
Delllorto 17,5 dysza 75 + filtr seria.
Cyl seria.
Leovince ZX.
Przekładnia:
Wario seria + rolki 5,5g
Sprzęgło 4race 107mm + centralna +90 i na sprzęgle +30.
Dzwon 4race 107mm.

Gaźnik jest dobrze wyregulowany. On zachowuje się tak jak by chciał więcej, ale nie może wcześniejsze rolki miały 4.5g lepsza przyspieszenie ten sam v-max.


Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 18:44 przez Project, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 18:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Project, pasek w jakim stanie?Jak się zachowuje na jak ma te 70kmh?Normalnie jedzie,przerywa coś?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 18:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
sprawdź pasek - nowy ma 18.5mm i stan cylindra wraz z pierscieniami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 18:59 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
Pasek w dobrym stanie. Jedzie próbuje się wbić na wyższe obroty a nie może... Niewierze że v-max jego to 65km/h...


Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 19:00 przez Project, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 19:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Hmm może cylinder już do szlifu??? Zobacz jeszcze membrany w zaworze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
Jak wiem cylinder miał około 3k przebiegu bo był zmieniany zaraz pójdę po zawór i sprawdzę i napiszę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 19:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
co z tego ze ma 3k jak może być przytarty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 19:35 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
Też myślałem że może być przytarty nie mam jak sprawdzić kompresji. Na membranie widać trochę prześwity...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
jak troche to chyba az tak duzo na osiangi nie wpływa a jak cylek zmieniałes to na jaki???? jak jedziesz te 67-70 to ci wyje??chodzi mi czy ma wysokie obroty




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 21:12 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
Cylek zmieniał poprzedni właściciel na serie. Jak jadę te 70 to jakby chciał złapać obroty ale nie może nie wyje tak jak np. na stopkach. Pasek sprawdzałem to rozmiar ząbków 8mm a szerokość paska to około 15,5 lub 16,5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jak na serie to masz trochę za dużą tą dyszę 65 wystarczy do 50cc jeszcze masz do tego filtr serie. :wink:

Jak jest zimny odpala bez problemu ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2011, 23:37 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
do starego gaźnika dellorto 12mm była dysza 70 i ten gaźnik był od nowości 94r. dysza 75 jest dobra do serii ładnie chodzi nie muli się równo przyśpiesza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 12:25 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Ja ci proponuje zrobić przegląd silnika, sprawdź cylek, wariator,rolki,pasek, membrany. Sprawdź dokładnie 30 minut roboty i masz sprawdzone.

Ja dysze mam w tym silniku na serii 70 : ) i wszystko elegancko grało. Ale ja mam gaźnik 12mm


Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 12:26 przez adikSR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Mówisz że nie może wkręcić się na obroty i masz LeoVince ZX. Może po prostu za ciężkie rolki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 10:58 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
Rolki zmieniałem z 4.5g na 5 lub 5.5 nie mam jak dokładnie zważyć. O pasku pisałem wariator zmieniałem seryjny był tak dojechany że masakra... Centralna była seryjna i teraz założyłem +90 zero różnicy. Sprężynki sprzęgła +30 naciągnięte na maksa wcześniej niebyły naciągnięte i bardzo słaby start był. Na membranach jest lekki prześwit na 2 blaszkach. Nie mam tego "gadżetu" żeby kompresje sprawdzić...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 11:05 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
To podjedź gdzieś do jakiegoś mechanika niech Ci sprawdzi, za " przysłowiowe piwo"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 11:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jaki jest rozmiar tych rolek?
Jaki masz tam teraz wariator?
Jeśli rolki 16x13 to jak na moje masz zbyt twardą centralkę i za lekkie rolki.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 11:24 
*

Rejestracja: 10 sty 2011, 18:12
Posty: 11
Lokalizacja: Pyrzyce
Pojazd:
Nie pytajcie co to za wariator bo to porażka, ale lepszy niż seria na seryjnym było przejechane około 18k km. U mnie w mieście ciężko z takimi rzeczami jak do mierzenia kompresji. Tak rolki są 16x13. Nie mam jakiej centralkę włożyć moja seryjna gdzieś się zapodziała...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 11:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Project pisze:
Nie pytajcie co to za wariator bo to porażka,

W takim razie jak mamy Ci pomóc?
Manometr znajdziesz w każdym warsztacie lub kupisz za 50zł i posłuży długie lata.
Co do samego problemu, to już wypowiedziałem się wyżej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
jak mowisz ze były właściciel wymieniał cylek na 50ccm to moze jakis chinski kupił .Ja miałem w swoim skuterze to samo tez tuning miałem a mi leciał 75




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy