Dzisiaj jest 06 sie 2025, 7:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2011, 17:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 18:07
Posty: 30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp=]
Pojazd:
Siemanko mam problem otóż setup
Airsal 50cc sport
Wydeszek Arrowa xtreme
Malossi Multivar rolki 4g

I vmax 60km/h z bardzo dobrym przyspieszeniem zero mułow i tak dalej
Ale sadze ze powinien isc chociaz z 80 przy tym setupie.
Reszta seria
Jak regulacja to jakies propozycje dziekuje




_________________

KUPIE BUTY CROSS klik!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 17:42 
*

Rejestracja: 08 wrz 2009, 20:08
Posty: 70
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
tak jest jak sie kupuje gowna a nie cylki wsadz ciezsze rolki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 17:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Czekol pisze:
Ale sadze ze powinien isc chociaz z 80 przy tym setupie.

Przy serii 80 leci.

Nie wiadomo, czy to nie jest wina cylka. Może mało mocy..
Będziesz musiał to regulować. Jak masz żółtą centralkę malossiego, to zostaw, a rolki wsadź 5,5g.

ps. Regulacja to Twoja sprawa i nie powinieneś z takimi pytaniami wyskakiwać. Można tylko powiedzieć, że to jest regulacja. Powiedz też jaką dyszę główną masz w gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Znam typa który wsadził blokade na wario na sporcie i sie dziwił czemu tylko 55.
Niemasz żadnej blokady moduł albo coś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 18:07
Posty: 30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp=]
Pojazd:
To odpowiadam:
Napisales gowno nie cylek a pewnie nigdy nie miales z nim stycznosci...
Nigdy nie lecial mi wiecej niz 60 nawet na full serii a malaga f12 ac nie byla blokowana na module z tego co mi wiadomo(modul ducati)
Nie ma blokady na wario.
Centralke musze zmienic bo seria jest.
Dysza tez seria ale nie brakuje mu benzyny nie przerywa ani nie dusi sie , calkiem mozliwe ze gaznik jest calkowicie rozregulowany, lecz odpala od pierwszego bez gazu.Nigdy nie bylem w stanie wyregulowac idealnie.
Mysle zeby dac rolki wlasnie okolo 5.5-6.5g
Moze jeszcze jakies propozycje?

Dziekuje za odpowiedzi sprobuje wyregulowac, ma ktos moze jeszcze jakies propozycje?




_________________

KUPIE BUTY CROSS klik!!


Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 20:07 przez Czekol, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Pewnie regulacja ale tą dysze większą możesz wsadzić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 7:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Czekol pisze:
Dysza tez seria

No to masz rozwiązanie
Daj o 10-15 jednostek większą


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 7:54 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 14:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
bastek16, twierdzisz ,że airsal jest gówno?Ha ha...
Wstaw większą dyszę obowiązkowo:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:21 
*

Rejestracja: 08 wrz 2009, 20:08
Posty: 70
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Twierdze ze wszystkie cylki 50ccm sport to gowna a do firmy arisal nic nie mam tylko uwazam ze lepiej jezdzic juz na chinskiej 50 z rozwierconym kanalem wydechowym niz wydawac kase na cos co i tak nic nie da. Gdzie tu sens i gdzie logika? I tak jak pisalem wyzej ciezsze rolki napewno cos pomoga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 19:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 18:07
Posty: 30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp=]
Pojazd:
@bastek16

To jest forum kazdy ma prawo do wyrazania wlasnej opinii.
Ale watpie zebys mial stycznosc z jakas sport 50cc
Sa one dosc wydajne kolega na airsalu 50 osiaga moc 7,7km.
A po drugie kupilem go w takiej cenie razem z glowica swiezo po dotarciu,
ze nie kupilbym za to nawet chinskiej 50.
Problem jest inny nie moge podwyzszyc vmaxu od czasu full serii




_________________

KUPIE BUTY CROSS klik!!


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 19:03 przez Czekol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 19:58 
*

Rejestracja: 08 wrz 2009, 20:08
Posty: 70
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Chyba ze tak wiec zwracam honor. A do tego vmaxu sprobuj z tymi rolkami bo mialem multivara i on lubi dosc ciezkie rolki, jak to nie pomoze to sprawdz stan okladzin sprzegla i dzwon lub tez moze cos nie tak z wydechem byc moze ma jeszcze jakas blokade lub jezeli masz juz spory przebieg moglo go zasyfic w srodku i juz nie pracuje tak jak powinien, najlepiej, jak bys mial jakis drugi do zalozenie np. od kumpla na chwile i sprawdzic czy to pomoze ostatnia opcja jest ze jest cos nie tak z przelozeniami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:45 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Czekol, Nie oczekuj cudów od tego syfu. Miałem Airsala i jeden mi wystarczy, dziękuję bardzo. :mrgreen: Też miałem do AC, miałem nóweczkę i co? gorzej jak seria. Regulowałem na miliony sposobów i nic, wszystko było dobrze złożone, aż przy chyba 400km, rozwaliło mi pierścień co zakończyło się tym, że jak zdjąłem głowicę wypadł mi kawałek tłoka. :| Ot tyle na tego temat. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
SR'ka, jak się docierać nie umie to tak jest :roll:




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 21:55 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
DrivterGSI1, Docierałem go przez ponad 300km. Jeszcze mam Ci coś sprecyzować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 22:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
SR'ka, to widocznie i tak źle dotarłeś..Albo trafiłeś na jakiś trefny egzemplarz..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 23:02 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
DrivterGSI1, Ani oleju nie było za mało, bo dolewałem jeszcze do benzyny, wszystko było na prawdę dobrze złożone. Ten cylinder to po prostu syf, a ta cała marka to... może tego nie skomentuję. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 23:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
DrivterGSI1, hmmm.. widocznie z twojej wypowiedzi wynika ze airsal ma duzo trefnych egzemplarzy.. mi po 900 km wyparowal piersonek.. i tez w airsalu 50cc sport,dla mnie także lipe cylindry robi a przynajmniej tloki i pierscienie. A v-max praktycznie sie nie zmienil.


Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 23:10 przez phantom, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 12:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
@SR`ka

Junior napisał ...

Cytuj:
Airsal najgorszy cylinder? Skąd macie takie informacje? Od kolegi, który nie założył większej dyszy i zatarł w kilka minut?

Dla Waszej informacji Airsal jest uważany za jednego z najlepszych producentów cylindrów w Europie. Lwia część produkcji Airsal to cylindry dla innych marek / producentów. Z pewnością też kładzie nicasil, który jest uznany przez najlepszych zawodników i mechaników w europie zarówno w skuterach, jak i motocyklach.

Cylindry Airsal są fenomenalne w mega dobrej cenie. Faktycznie w wersji Sport tłok nie należy do najlepszych i nie można porównywać go z tłokami Asso czy Mahle. Ale w wersjach T6, Tech Racing tłoki są już dużo lepsze - stąd też wyższa cena cylindrów.

Na cylindrze Airsal przez 2 lata w wyścigach wielogodzinnych skuterów w klasie 70cc zwyciężał Mieloch Racing Team, a to już chyba o możliwościach i wytrzymałości Airsal świadczy najlepiej.



Jak cylindry się zacierają to informacja, że zostały źle ustawione. Wady fabryczne na rynku to mniej niż promil (0,01%) sprzedawanych cylindrów.

Z naszej wiedzy wynika, że 99,9% zatarć wynika z zaniedbań użytkowników czy to przy montażu, regulacji, czy eksploatacji.




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 12:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Ja miałem ten cylinder Airsal Sport 50 i nie był on dobrym cylindrem powłoka niscalowa się szybko ścierała.
A tłoki to masakra dosłownie :angry:
Po DOBRYM dotarciu czyli jakieś 500km jeszcze wszystko było ok ale za jakieś 300km zaczął tracić kompresję no i pękł pierścionek... Cylindra nie porysowało kupiłem 2 tłok podobna sytuacja i tak 4 tłoki...
Może jak bym kupił tłok od jakiegoś cylindra stage6 czy tłok Asso to bym dłużej pojeździł.
Cylinder ma moc jak jest wszystko ok 85km/h to nie problem a i dysza to tak 80 będzie dobra przy serii gaźniku:)
Ja taką miałem i jeździł jak głupi :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Całą winę zrzucacie na docieranie nawet te 300 km starczy, trzeba się liczyć z tym że silniki AC dość często się przegrzewają.., no chyba że w LC to samo się dzieje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy