Dzisiaj jest 28 lis 2024, 13:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2011, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Witam. Chciałem przedstawić wam mojego Keewaya focusa. Kupiłem go we wrześniu 2009r. Jest to rocznik 2005. Kupiłem go myśląc że miał wymieniony tylko tłumik na sport (LV TT) jak się okazało później zamontowany był w nim wariator Hebo o którym sprzedający nie poinformował w aukcji:) Na początku osiągi były dla mnie bardzo zadawalające, szczególnie v-max, ponad 85km/h licznikowo. Z czasem jednak coraz trudniej było osiągnąć taką prędkość, zdarzało się że na prostej nie mogłem przekroczyć 60km/h, oczywiście licznikowo.
Pod koniec wakacji wpadłem na pomysł tuningu w moim keewayu, na początek to były takie myśli tylko "włoże jakiś cylinder 70, gaźnik 17,5 i może zmienie wydech" reszta miała być ta co była. Zacząłem głębiej interesować się tuningiem, czytałem tysiące postów, pytałem się innych co i jak. Jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia, aż w końcu nie zadawalała mnie jakaś 70, nawet taki malossi czy polini, choć nie miałem zamiaru zmieniać wału ani łożysk. Chciałem coś mocniejszego, byłem już na 80% pewny że będzie to Airsal 70 włożony w kartery keewaya. Jednak odradzono mi wkładanie go na seryjny wał. W końcu stwierdziłem, kupie ten wał i łożyska. Ale skoro będę miał wzmocniony wał i łożyska to kupie coś mocniejszego jeszcze i tak padło na Hebo manston replica AC.
Gaźnik już wcześniej kupiłem dellorto 17,5mm ale sprzedałem go i kupiłem 21mm dellorto.
Do tego zrobiłem taki mały "prototyp" gdyż nie mogłem znaleźć osoby która by zrobiła coś takiego wcześniej. Kupiłem kartery z przełożeniami od aprili sr i kołem, i w te kartery włożyłem wał tec racing z łożyskami NTN C4 metal dedykowane do keewaya, sworzeń 12mm i frezy 16mm. Tym sposobem powstało takie połączenie keewaya z minarelli. Cylinder, wał, wariator, zapłon od keewaya zaś reszta minarelli.
Złożone zostało to dokładnie 11.11.2010, i od tego dni zrobiłem dopiero 200km. Osiągów nie podam narazie gdyż na dotarciu + kompletny brak regulacji napędu pod ten setup. Mimo wszystko nawet bez braku regulacji nie da się ruszyć na trawie bez rwania jej przez około 1,5m:D oczywiście manetka maks 1/3 otwarta

Podsumowując:

tuning mechaniczny
:
- kartery i przełożenia aprilia sr
- cylinder hebo manston replica AC
- wariator hebo
- gaźnik 21mm dellorto + ssanie polini
- sprzęgło tec racing
- wydech stage6 pro replica
- pasek hebo kevlar
- wał tec racing
- łożyska NTN C4
- gaz box
tuning optyczny:
-BRAK
ze względu na praktyczność oraz to że nie chce wyróżniać się nie zamierzam tuningować go optycznie. Mam do was jednak pytanie, gdyż nie wiem co zrobić z pokrywą przekładni. Gdy ją kupiłem była cała ponawiercana, i ja ją pomalowałem na czerwono farbą ale brzydko to wygąda, I teraz pytanie do was, pomalować ja na czarno czy kupić drugą nie nawiercaną i wypolerować ją?

Oto kilka zdjęć z pracy przy niej jak i efekt prawie końcowy:


Komentarze pozytywne jak i negatywne, a także sugestje mile widziane:) z góry dzięki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 0:42 przez sebagbw, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Wszystko pięknie tylko czy komin nie za słaby ?
Też miałem podobne plany żeby kupić hebo ale przy replice wydawało mi się że to nie ma sensu :(

Ogólnie może fajnie ;D

Pochwal się osiągami potem bo jestem okropnie ciekawy jak bd latał przy takim setupie.

Pozdro i powodzenie w pracy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:26 
Zbanowany

Rejestracja: 26 sty 2011, 19:10
Posty: 187
Pojazd:
tak zmień komin i kolor skutera:D

no ale setup dobry .




_________________

KUPIE SPORTOWY ZAPŁON DO MINY.!!!
KOŁA SR MINA.
YASUNI C30/ROOST.!!

WYKONUJE CUSTOM PLASTIKÓW.Nadkola itp.


SPRZEDAM:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1532195234

gg-25008789




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Setup dobry, jestem ciekawy osiągów bo sam z chęcią bym zrobił taki miks Minarelli + Keeway, zwłaszcza że mam dużo części tuningowych do Kiły.

Przełożenia od Aprilli?




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
tak, przekładnia od aprili, najdłuższe seryjne przełozenia z minarelli 12,5 obrota dzwonem na obrót kołem 13". Koloru skutera nie będę zmieniał:) optyki nie ruszam i ogólnie ten kolor mi pasuje:) co do wydechu to najpierw dotrę dobrze i wyreguluje go na tym, jeśli będzie mi pasowało to zostanie ten wydech a jak za słaby to sprzedam i kupie Yasuni C16:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak dotrzesz to daj znać jak z osiągami. ;] Bardzo ciekawi mnie to połączenie teoretycznie dwóch silników. ;P Jak to zrobiłeś? Tzn. co z Keewaya, co z apki? Na tych przełożeniach będzie moc, bo Keeway ma je do niczego. ;/




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 0:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dam znać napewno:) zrobiłem to tak że Manstona już kupiłem wcześniej a w między czasie wpadłem na pomysł tego karteru itd. Po drugie nie chciałem tłoka na sworzeń 10mm bo łożysko igiełkowe jest dużo mniej wytrzymałe niż 12mm. I tak padło na próbę połączenia dwuch silników:D chyba się udało:) kartery mam od aprili razem z kołem i przełożeniami, wał tec racing dedykowany do keewaya, łożyska są te same więc problemu nie było z dopasowaniem, wariator jest na 16mm jak ma keeway, cała elektryka od keewaya, no i cylinder do keewaya teoretycznie:) reszta od minarelli. Jedynie problem jest z sprzęgłem rozrusznika, bo to łożysko igiełkowe od keewaya jest za małe i musi być bez. Dlatego nie mam rozrusznika tylko kopka sama




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 9:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Kopka nie przeszkadza :wink: Ja sam wole kopnąć niż z rozrusznika

Co do setup to zacny

Ciekaw jestem czy ten wał tec wytrzyma :?

Bo różne są o nim opinie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 9:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Ładny setup,a co do pokrywy to bym widział tą drugą opcje :
sebagbw pisze:
kupić drugą nie nawiercaną i wypolerować ją
:)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 11:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
capekpl1, mam nadzieje że wytrzyma:) dlatego też nie zakładam jakiegoś mocnego wydechu żeby trochę ograniczyć obroty:)
Kamil20392, też właśnie ta opcja mi się bardziej podoba i ku niej się będe skłaniał:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Piękny Keeway :)




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 13:38
Posty: 110
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Podoba mi się ;) pracuj i czekam na koniec ;p

Wpadnij do mnie ;p




_________________

Było nrg jest beta ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1376737#1376737

ven pisze:
Chyba najładniejsza NRG jaką widziałem :P

To mi się podoba ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2011, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Dzięki za miłe komentarze:)
Cały czas staram się pracować przy nim:) koniec myśle że będzie dopiero pod koniec maja, jak już będe miał wakacje:D bo teraz to nauuuuka...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:57
Posty: 283
Lokalizacja: Los Angeles
Pojazd:
Ładny ładny, wydech też kozak :mrgreen: Pozdro




_________________

Black Project Aerox 2011r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=320099
Cytrynka 1998r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192232




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:31
Posty: 185
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
Fajny fajny Keeway. Eksperyment z karterami od Apki i walem od Keewaya w pelni udany ;)
Napewno juz go dotarles... Pochwal sie jakie osiagi kolego ? ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
mm.. jaki setup fajnie się prezentuje a może coś z optyki kiera bmx fajnie by sie prezentowała




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
musze was rozczarować... Cylinder zdjąłem i leży na półce... za duże spalanie na taką cenę benzyny... Teraz jeźdzę na cylindrze serii z rozwierconym kanałem;) i nie jest źle:) a pali malutko:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 13:07 
*

Rejestracja: 31 maja 2011, 18:01
Posty: 50
Pojazd:
To ile on palil?;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
niecałe 6L;) a teraz założyłem cyl airsala sporta 50cc. Też kombinacje, cyl od minarelli hor, a tłok do keewaya:D ale osiągi niezłe, 100km/h z dobrym przyspieszeniem jak dla mnie:) i spalanie mniej niż 3,5L/100km:) a w trasie 2,8:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Niestety rozstałem się z prawie wszystkimi częściami tun do skuterka... zostawiłem sobie tylko wydech LV TT, wario Hebo NG i sprzęgło tec. Reszte musiałem sprzedać żeby uzbierać na samochód;) Jak zrobie zdjęcia mojej Ibizy to wstawie na forum;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy