Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 20:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 13:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Konrad tutaj z Tobą się nie zgodzę kiedyś kupiłem tłoka i dałem cyl do szlifa.Ale koleś u którego zamawiałem tłoka źle pomierzył go i kupiłem mniejszego ,zamontowałem go i nie palił od kopka tylko na pychca.Zmieniłem na taki jaki ma być i palił już od kopka.Dodam iż był to am6




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 13:19 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Załatwię manometr , nie mam styczności z am6 żeby kopnąć , popchnąć na biegu żeby sprawdzić. Tylko mam silnik am5 dokładnie tam siedzieć więc ma trochę inne przełożenia , więc na 2 może mieć mniejszy opór niż ten 6 biegowy.

A więc jeszcze jedno jak się mierzy kompresje? Ciepły silnik+ manetka na max ? I jak kopać kopką , szybko czy powoli ?


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 13:50 przez novator14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kopiesz mocno, póki rośnie.
Jak się zaczął problem? Nie dymi czasem mocniej?
Sprawdził bym na Twoim miejscu simmeringi na wale.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 16:02 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
dymić to dymi jak dwusuw czyli na wolnych obrotach lekko na obrotach mniej. Ogólnie dodam że jakoś na jesieni przed przerwą zimową motorek jednorazowo dostał nieziemskiego kopa , na jakimś forum wyczytałem że jak cylinder kończy swój żywot to motorek robi się mocniejszy, ale coś mi się w tą teorie nie chce wierzyć. Jutro załatwię manometr. Wiem że am6 są słabe na niskich obrotach ale chyba nie aż tak jak mój. Pytanie do posiadacza am6 czy jesteście w stanie wystartować z zamkniętą membraną ? Tzn okolo 4,5 tys obrotów ? Ta sztuka mi się nie udała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
novator14 pisze:
rzełożenie jakie mam to 14:49


Po pierwsze zmień zębatki to poczujesz różnicę.




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 17:52 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Załatwiłem manometr i omal włosy z głowy mi nie spadły ;o. Zegar na ciepłym silniku przy otwartej przepustnicy na max pokazał niecałe 5 bar ;o Czyli to chyba jest odpowiedź na to czemu on jest taki mułowaty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 18:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
Pytanie do posiadacza am6 czy jesteście w stanie wystartować z zamkniętą membraną ? Tzn okolo 4,5 tys obrotów ? Ta sztuka mi się nie udała.


Możesz jaśniej ?? Bo nie rozumiem.

Jak masz 5 bar to już czeka cię remont.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 18:11 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
No jestem w stanie zrobić szlif byl dopiero pierwszy (40.50) wiec mozna zrobić kolejny. Tylko jaki tłok? Będę chciał sprzedać rieju mrx 2004 rok za 3500 zł tylko jaki tłok kupić ? meteor starczy czy kupować vertexa ? No jeżeli mam zamknieta mebrane (tzn okolo 4-5 tys to nie wystratuje bo mi gasnie) wiec cos jest nie tak. Mimo zębatek jestem w stanie twierdzić że to nie ma sily .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 0:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:47
Posty: 317
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
novator14, jak masz zamkniętą membrane przecież ona cały czas sie otwiera chyba coś mylisz z zaworem wydechowym od 125 :wink: . jeżeli mówię źle to proszę mnie poprawić




_________________

looknij jedynego takiego gas gas-a---> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89043

Sprzedam skuter pilne!!!

http://otomoto.pl/piaggio-typhoon-okazj ... 88687.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 1:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pomyliłeś z zaworem wydechowym tak jak piaggiotph, pisze, w tych silnikach nie ma zaworów co jest ich największą wadą. Membrana się cały czas otwiera i zamyka wpuszczając mieszankę do komory wału. Na prostym przy 2 tys obrotów powinien spokojnie ruszać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 12:12 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
No to jest tak jak mi się wydawało , mój przy około 5 tys obrotów startuję z górki a na prostej około 7-8 tys obrotów. Jaki tłok mam zamówić ? Zamówię raczej wymiar 40.80 tylko vertex czy meteor wystarczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 13:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak go zamierzasz sprzedać to kup jakiś tani ale jak chcesz nim jeździć dalej to Vertexa. Co do wymiarów to ci nie powiem bo pierwsze trzeba zmierzyć cylinder.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy