Dzisiaj jest 13 sie 2025, 22:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2011, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Witam. Mam olbrzymi problem, żadne z moich forum na których czerpałem rady nie potrafilło mi pomóc jesteście moją ostatnią nadziejąbo slyszałem, że tu są najlepsi z najlepszych :) A więc: Mam keeway hurricane 05', kupiłem go używanego. Miał wszystko w serii i jechał 60km/h. Wsadziłem w niego następujący setup:
-polini speed control, rolki polini 7g
-pasek polini kevlar
-przeciwtalerz top racing
-sprzęgło i dzwon naraku
-cylinder 60ccm
-sprawdzałem różne spreżyny od 15%,30%,90% i seria (centralne)
-sprężynki sprzęgla hebo 30%,50%,90%
-wydech leovince zx
No i dobra wsadziłem setup jak wyżej ze spręzyną 30% i sprężynkami także, start dość dobry prędkość maksymalna 55km/h !
I tak z każdymi sprezynkami start juz się nie poprawił a prękość jak była 55 tak jest.
Rolki jak wsadziłem 3,2g wył, a nie chcial jechać, a mam jesczze tylko 7g i jest ok-tak mi się wydaje. Problem polega także na tym iż skuter zamiast łapać lepiej na twardszych sprężynach lapie tylko wyższe obroty a nie ma takiego jak by szarpnięcia i porządnej wiksy na starcie, tylko spokojnie łapie sobie dzwon i rusza. Wariator jest nowy,przeciwtalerz także,wydech, cylinder ma dobrą kompresję,dzwon i sprzęgło takze nowe spręzynki także. Nie wiem co robićzainwestowalem dużo pieniędzy i czasu w to wszystko i g*wno to dało. Zmieniłem nawet olej w przekładni, sprawdzałem różne moduły.... Proszę pomóżcie... Co może jeszcze być nie tak ! ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 17:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Blokady wszystkie zdjęte ?
Daj może gaźnik 17,5 dysze większą i stożek. To już troche wydatek, ale gaźnik nawet przy 50cc warto zmieniać na większy.
Cylinder masz chinski, napewno masz dobrą kompresje ? Sprawdzałeś to porządnie, czy tylko "na palca" ? Docierałeś dobrze ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 17:50 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 17:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jaki gaźnik?Jaka dysza w nim? Dobrze wyregulowany?Blokady na wario nie założyłeś?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 17:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 14:21
Posty: 528
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: aprilia SR
Regulacja gaźnika, daj mu większą dyszę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 18:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Jaki gaźnik?Jaka dysza w nim? Dobrze wyregulowany?Blokady na wario nie założyłeś?


x2 Blokady po zdejmowane ? Może na wydechu masz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 18:42
Posty: 163
Lokalizacja: Racibórz!
Pojazd: Keeway Matrix
Jaka marka cylinder. Podejrzewam że no name




_________________

ObrazekObrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Moze zalozyles blokade na wariator ? Taka podkladke, wtedy predkosc jest blokowana wlasnie do tych 55km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Kozaa96 pisze:
Jaka marka cylinder. Podejrzewam że no name


Z tego co mi wiadomo, wszystkie 60ccm są no name :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Dotarłeś w ogóle ten cylinder ? czy wszystkie części razem kupiłeś , założyłeś i jazda ?
Ktoś tam już pytał , ale zadam jeszcze raz to pytanie : jaką masz dyszę w gaźniku ? Blokady jakieś masz ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a może ma krótkie przełożenia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
na 98% sa lipne przełożenia i niema bata nie pójdzie wiecej




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
a więc jest to cylinder no name, przejechałem 500km -mysle ze mozna sprawdzać v-max, częsci kupowane osobno i żadna z nich po za spręzyną nic nie dała-chodzi o przyspieszenie.blokad nie ma wydech mam przecież sportowy leoś ZX więc na wydechu tez nie ma,dysza jest 75- za mała? a mówicie, żeby założyć stożek ? Nie blokady na wario nie założyłem ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
sprawdź przełożenia jakie masz. Może być wina ich.




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
A jesteś pewien że zx nie ma blokady ? To że sportowy, to nie znaczy że jej nie ma.
ZX ma homologacje, także może kupiłes wydech, i nie zdjąłeś blokady.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
oj tego to nie wiem ;| wydaje mi się, że leovince nie blokuje wydechów...., a przelożenie jest ok jeżeli chodzi czy ma zdarte ząbki czy coś, wszystko jest ok całe rozbierałem i sprawdzałem wszystkie łożyska (był luz na kole, już go zlikwidowalem) i zalałem nowym olejem 80w 90




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Nie chodzi o ząbki na łożyskach , czy rozwalone łożyska w przekładni , tylko o to że mogą być blokowane i na nich więcej niż 55 nie pojedziesz /




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:57 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Leoś ma blokadę. Jeśli kupiłeś nowy, to na 100% ma :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
aragon pisze:
mogą być blokowane i na nich więcej niż 55 nie pojedziesz /

możesz rozwinąć ? czego mam szukać ?




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Po prostu możesz mieć blokowane przełożenia , tzn że jest tyle zębów żeby nie jechał więcej niż 55 . Idź jutro do skuter (chyba że chcesz iść dzisiaj) i sprawdź ile jest obrotów dzwonu na 1 obrót koła i napisz




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 17:03
Posty: 87
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
mattiz1 pisze:
Leoś ma blokadę. Jeśli kupiłeś nowy, to na 100% ma

a gdzie ją znajdę? musze go rozwalić ;|?(rozciąć)




_________________

Piaggio Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy