Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2011, 9:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dobra, jakiś miły moderator zmusił mnie do tego, bym założył nowy temat - bo przecież nie można zadać pytania w podobnym temacie, bo to offtop :roll: Dobra, więc chcę zamówić cylinder '90' ccm z allegro. Wiadomo o co chodzi. Za jakiś czas zamierzam dokupić ten tłok od MBX'a 80. Tymczasem, potrzebuje pewnej pomocy. We wszystkich tematach o tych cylkach, przewijało się ' Potrzebujecie innych uszczelek ' - i to będzie jedno z moich pytań, jakie uszczelki - takie - http://sklep.motor-land.com.pl/p-4534-z ... -48-00-mm/ czy http://sklep.motor-land.com.pl/p-4599-z ... am6-47-mm/ . Chcę brać z tego sklepu, bo tam mam najbliżej. Teraz sprawa dysz - gaźnik 12 mm - czy ktoś z was miał taki mały gaźnik przy tym cylku - jeżeli tak, jaką dysze dobraliście (mniej więcej) ja celuje w 99 - 93 gdyż muszę zamontować stożek , gdyż seria nie mieści się teraz po podwyższeniu motorka. No tam dzięki za pomoc i szybkie odpowiedzi, co do uszczelek - mogą być z allegro, ale 'pewne' i np. z warszawy by odebrać osobiście. Pozdrawiam.

Sendzia pisze:
bo przecież nie można zadać pytania w podobnym temacie, bo to offtop

To coś dziwnego?/Sadi


Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 13:14 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 13:51 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
ja mam ten cylek i gaźnik 14mm i dysze 65 bo mój gaźnik nie ma regulacji i tylko na 65 działa i jeździ jak dla mnie ładnie ale na wiosnę szykuje się gaźnik 21 dam ci znać jak będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 15:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A co z uszczelkami - pasują od seryjnego cylindra ( w sensie czy kupować jak do serii ) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 17:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
od seri napewno nie pasują, kup oringi w sklepie i tyle




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czyli podsumowując potrzebuje inny oring do głowicy (grubszy) , pod śrubki i to wszystko ? Czy pod cylinder też mam kupować inny ( co nie pasuje w tym z zestawu od producenta ) . Pozdrawiam.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Ja mam ten cylek i kupiłem w sklepie. Uszczelki te cztery małe grubsze i mniejsze od tych co dają i do okola tłoka tą też grubsza ale ten sam rozmiar zresztą jak będziesz miał ten zestaw to idź z głowicą i dopasujesz ważne żeby grubsze były a ta duża na szerokość cylindra od orginalnego cylindra bo jest fajna gruba ciężko ją idzie włożyć ale nie puszcza nic.




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Laskus1994 pisze:
Ja mam ten cylek i kupiłem w sklepie. Uszczelki te cztery małe grubsze i mniejsze od tych co dają i do okola tłoka tą też grubsza ale ten sam rozmiar zresztą jak będziesz miał ten zestaw to idź z głowicą i dopasujesz ważne żeby grubsze były a ta duża na szerokość cylindra od orginalnego cylindra bo jest fajna gruba ciężko ją idzie włożyć ale nie puszcza nic.


O tą ostatnią chodzi Ci o tą między karter a cylek. Dobra dzięki, zamawiam cylek. Zdam relacje z montażu (gaźnik 12mm ale mam nadzieje, że jako tako dam radę).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dobra, to jeszcze podbije. Czyli seryjna taka - http://sklep.motor-land.com.pl/p-2799-5 ... am-5-am-6/ czy taka http://sklep.motor-land.com.pl/p-4534-z ... -48-00-mm/ . Bo zastanawiam się, o co chodzi z tymi rozmiarami - 40mm a 48 mm ?




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 11:44 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Sendzia, na jaki rozmiar tłoka ma byc 40mm to seria a 48 to 70ccm




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wisnia1995 pisze:
Sendzia, na jaki rozmiar tłoka ma byc 40mm to seria a 48 to 70ccm


Hmm, czyli ja potrzebuję 49 mm, bo zgodnie z tym obrazkiem, średnia tulei wynosi 49mm. Tyle, że takich uszczelek nigdzie nie ma :) Więc brać 48 mm ?

Obrazek

// Dobra, pisałem z gościem ze sklepu z częściami do motocykli i mówił, że seryjna będzie pasować :) W środę zdam relacje.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2011, 12:55 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 19:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
patrząc na ten cylek to wydaje mi się że on ma taką samą mapę kanałów jak mój :P




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No bo chińskie cylki mają budowę popularnych cylindrów tylko np. kanały są słabo obrobione. Powiedzcie mi teraz jedną rzecz, bardzo ważną. Przy głowicy zauważyłem rowek na około komory spalania - czy muszę zakładać tam uszczelkę ? (np. inne cylindry, jak np. z tutoriala zrób to sam do silnika am6 głowica w ogóle nie ma tego wycięcia na uszczelkę - a więc ?) Czy obędzie się bez . Ogólnie , cylinder robi dobre wrażenie, tylko właśnie szczegóły ? No i kolor, fioletowo-różowy metallic ;D

// I ogólnie , mam wrażenie że uszczelek jest o wiele za dużo :) Bo miejsc na uszczelki w głowicy jest 5 (pod szpilki , na około komory spalania i głowicy) no i pod karter, a są jeszcze 2 okrągłe mniejsze etc. No i tylko te pod śrubki jako tako pasują, bo ta na około komory spalania i głowicy są za mało szerokie i tej przy komorze ni hu hu nie da się włożyć bo wyskakuje :d


Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 22:15 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 0:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tam gdzie są na nie miejsca tam i muszą być uszczelki - proste.
Jak średnica cylindra jest 48mm to od 40mm uszczelek nie założysz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 8:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jadę do sklepu z oringami i będę dobierał. A 48mm to średnica tulei , wymiary 'zewnętrzne' cylka są takie same, gdyż nie pasowałby w szpilki :)

// Oczywiście nie było (rzekomo za grube). Może znajde jakieś w legionowie.


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 11:32 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 18:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ale wewnętrzna uszczelka może być większa.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dobra, już mam wszystkie uszczelki jeszcze będę musiał tą od głowicy mocniej porozciągać bo w sumie już prawie pasuje, lub złożę na sylikon (nie mogli dobrać a mieli po parenaście rodzajów danego rozmiaru). Łożysko korbowodu jest , zabezpieczenie sworznia z jednej strony włożone jutro wyjmuje silnik z ramy (mam mały problem ze śrubami , podepcham go do warsztatu bo jest blisko) i montuje :)


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 19:57 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 23:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Silikon pod głowicę :roll:




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 23:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Konrad324, patent nie będzie zły ile on ma do piekarni po bułki? 2km ?

Kup normalne oringi i załóż... To znaczy nie normalne tylko takie mocniejsze na temperautre




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 23:56 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 22:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
totalover pisze:
Konrad324, patent nie będzie zły ile on ma do piekarni po bułki? 2km ?

Kup normalne oringi i załóż... To znaczy nie normalne tylko takie mocniejsze na temperautre


Dobra , silnik złożony, kompresja kozacka :) Odpalił bez filtra i wydechu i ssania, na wolnych całkiem fajnie się wkręca (oczywiście do odciny nie waliłem) . Wykonanie głowicy ... jakaś dziura jest dodatkowa chyba na odpowietrznik - wkręciłem śrubę. W miejsce czujki temp. świecę jakąś ( stary czujnik jest tak dokręcony że będzie trudno odkręcić ). Jak się sprawdza w jeździe na dotarciu (a będę docierał malutko bo chińczyków nie warto w sumie docierać) dam znać w sobotę bo muszę jeszcze linkę kupić i poskręcać do kupy wszystko. Pod cylek zostawiłem starą uszczelkę i jeszcze dorzuciłem tą z zestawu , bo stara była w porządku, a samej z zestawu bałem się zostawić ;)


Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 22:32 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 23:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dając dwie uszczelki pod cylinder zmieniasz kąty otwarcia kanałów i zmniejszasz kompresje.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy