Dzisiaj jest 10 mar 2025, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2011, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Witam mam problem z moim piaggio kupilem go nie dawno nie na chodzie i juz mnie ch..j bierze wogole nie daje ozak życia
gaznik czyscilem ze 100 razy kranik jest w porzodku ale wogole nie dostaje paliwa do cylindra




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 16:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Zink87, posprawdzaj przewody, bak może zapchany być




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
W tym problem ze paliwo dochodzi do gaznika nawet jak zassam je przez pod cisnienie to nic




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
zobacz zawor membranowy pod kroccem :)




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
jak wyjalem zawor mial lekkie przeswity ale podprostowalem te blaszki i nie bylo zadnego jutro moze wymienie zawor i kruciec

ale tu o to chodzi ze do gaznika paliwo idzie az milo tylko z gaznika juz nie podaje do cylindra a pozatym jest to cylinder 80 i jest na stozku




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością


Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 21:11 przez Zink87, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 18:57 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Może zaciął się zaworek, albo na pływaku blaszka za mocno podgięta, że zaworka nie opuszcza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
zawor pod pływakiem chodzi normalnie




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2008, 20:07
Posty: 127
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Sprawdź kompresje. Brak jej lub jest niska poniżej 4 to nie odpali




_________________

NRG 94r LC
*70cc Polini Sport *Tłumik Stage6 Pro replica
*Gaźnik 19mm (dysza 72) *Wariator Hebo NG *Rolki S6 3g
*Sprzęgło seryjne Minarelli, żółte spreżynki
*Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
*Sprężyna dociskowa HEBO czerwona 90%


Ostatnio zmieniony 14 lut 2011, 19:56 przez haosen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 14:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
haosen pisze:
Sprawdź kompresje. Brak jej lub jest niska poniżej 4 to nie odpali

Głupoty opowiadasz kumpel w zipie ma 2 kompresji i skuterek jeździ 50km/h :)
Ja w NRG mam 4,5 kompresji i bez problemu 90km/h ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 14:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
nrg_tbg, Obydwoje nie umiecie jej zmierzyć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Booyaka pisze:
nrg_tbg, Obydwoje nie umiecie jej zmierzyć.

Była mierzona przez mechanika z zakładu motoryzacyjnego dla motocykli ;/
Chyba że on nie umie tego wykonać w co wątpię ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2008, 20:07
Posty: 127
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
nrg_tbg pisze:
haosen pisze:
Sprawdź kompresje. Brak jej lub jest niska poniżej 4 to nie odpali

Głupoty opowiadasz kumpel w zipie ma 2 kompresji i skuterek jeździ 50km/h :)
Ja w NRG mam 4,5 kompresji i bez problemu 90km/h ;/


Gdybym sam takiej sytuacji nie miał bym sie nie wypowiadał.




_________________

NRG 94r LC
*70cc Polini Sport *Tłumik Stage6 Pro replica
*Gaźnik 19mm (dysza 72) *Wariator Hebo NG *Rolki S6 3g
*Sprzęgło seryjne Minarelli, żółte spreżynki
*Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
*Sprężyna dociskowa HEBO czerwona 90%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
haosen pisze:
Gdybym sam takiej sytuacji nie miał bym sie nie wypowiadał.

Co skuter to inna historia ! Tobie może nie pali przy 4 a mi ładnie jeździ .
Zakończmy tą rozmowę o kompresji i pomóżmy koledze :)

Mi moto nie palił ale wstrzyknąłem paliwo do cylka , i teraz pali , nie wiem czy ci to pomoże ale warto spróbować .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 17:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
nrg_tbg, heh jaaaasne. mój przy 7 ciężko palił i nie miał wgle mocy. na 2 to już hahahhahah, idiota to mierzył chyba.

daj mu paliwa w cylinder i zobacz czy zagada. powinien odpalić chociaż na chwile, albo wlej paliwo w króciec/napsikaj plaka albo jakiś dyzodorant w gaźnik ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
powiem tak sam jestem mechanikiem ale
po pierwsze pierwszy raz bawie sie ze skuterami
po drogie koprecha nie zabardzo ma do odpalania
po trzecie kopresji jeszcze nie mierzylem bo mam mało czasu
po czwarte jesli wlejesz paliwo do cylindra przy tym piaggio to gdy tłok znajdzie sie w DMP to paliwo odrazu wleci w kanał wydechowy czyli nici z tego
po czwarte z plakie tez nic nie da rady
wiedz chcialem sie dowiedziec tu od ludzi ktorzy mieli te objawy co ty jest nie hallo




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 20:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Zink87, to wlej jak jest w gmp, albo chociaż nad kanałem wydechowym.
mój na plak zawsze ale to zawsze zagadywał, więc i twój musi..

ps. jak kompresja ma malo do odpalania to hehe co ma do odpalania ? ;] kompresja to podstawa ! wraz z paliwem i iskrą :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
probpj dalej na plak jak ci poklei wszystko co masz i pozapycha gazior a co do komprechy to jesli bedzie slaba to najwyzej bedzie mial slaba moc ale powinien odpalic a nawet jak wleje paliwo do tloka jesli bedzie gmp to przeciez chyba tłok musi sie cofnąć do dmp zeby tą mieszanke spręzyc a jak wraca do gmp to powinien już dostawać miesznke a nie dostaje i o to tu w ty wszystkim chodzi




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 0:13 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Zobacz że jeśli tłok przepuszcza, to może to robić w obie strony, a wtedy nie wytworzy podciśnienia w komorze korbowej, aby zassać mieszankę z gaźnika :<
Zmierz kompresję i pogadamy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 10:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
albo zawór membranowy albo brak kompresji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 15:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zink87, Przyjrzyj się działaniu silnika dwusuwowego.
Pomyśl też ile mieszanki jest spalane podczas jednego cyklu pracy na wolnych obrotach.
Dzisiaj zabrałem się za swój skuter. Przy ciśnieniu 4bar nadal osiąga prawie 100km/h, jednak nie idzie go normalnie odpalić na zimnym silniku. Odpala właśnie albo po przytkaniu gaźnika, albo po zalaniu paliwa pod świecę.
Zawór membranowy nie ma tyle do rzeczy. Miałem raz przypadek, że wpadł w niego kamyszek, całkiem sporych rozmiarów. Po odpaleniu dymił z gaźnika i nie miał mocy, pomimo tego wcale nie było ciężko go odpalić.
Przy słabiej sprężonej mieszance dużo ciężej o jej zapłon.
Przeczytaj też, co się dzieję w silnikach z zapłonem samoczynnym.
Nie sądzę, abyś był mechanikiem samochodowym. Wiem, że nie mnie to oceniać ale to naprawdę wydaje się bujdą.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy