Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Hebo patanegra.
Post: 27 lut 2011, 16:02 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Siemka kupiłem hebo patanegre i mallossi overrange kit, gdzieś w necie wyszperałem jakieś dziwne informacje i wole się upewnić czy to prawda. A więc moje pytania:

1. Czy trzeba w tym cylku co jakiś czas zmieniać tłok ?
2. Trzeba docierać ten cylek, bo niektórzy mówią że tak a niektórzy że nie i się pogubiłem.
3. Jaki jest najmocniejszy cylek do roxa w którym nie trzeba zmieniać co chwilę tłoków. ?




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]


Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 16:16 przez nERUS, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
nERUS, Dziwne pytania zadajesz, Co do pierwszego to zależy jak będziesz użytkował, czy będzie miał dobre smarowanie , jak zatrzesz to trzeba będzie go zmienić.
Co do docierania to każdy się dociera :wink:


Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 16:17 przez nike375, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Dokładnie. Wszystkie cylki się dociera. Tłok? Wiadomo im mocniejszy cyl tym mniejsza żywotność. A co do 3 pytania. Nie ma najmocniejszego o dużej żywotnosci :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:22 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Znalazłem takie coś:
Cytuj:
Hebo Manston Revolution Pata Negra 70ccm

Maxymalnie ekskluzywna wersja wyczynowego cylindra Hebo Manston Revolution - wyczynowy cylinder tuningowy pojemności 70ccm poziomu EVOlution. Światowa, najmocniejsza półka wśród kitów dostępnych do „pięćdziesiątek”.
Aluminiowy 6 kanałowy cylinder pokryty Nicasilem w duecie z jednopierścieniowym tłokiem wyposażone w ekskluzywnie wyglądającą czarną głowice mogą wyprodukować bagatela ponad 24KM przy obrotach silnika rzędu nawet ok. 14000 na minut?! Potwór! Zastosowanie mosiężnej głowicy to gwarancja lepszego zapłonu oraz wydajniejszego oddawania ciepła. Cylinder już fabrycznie został zmodernizowany przez fachowców firmy HEBO, udoskonalono między innymi kanał wydechowy. Tuning fabryczny Hebo sprawił, że wykrzesano jeszcze 2 KM więcej. Jednakże, aby wykorzystać drzemiący potencjał ponad dwudziestokonnego cylindra należy dokonać obróbki karterów i kanałów, co zalecamy zlecić jedynie profesjonalistom zarówno jak i cały montaż tego kitu.
Docieranie w przypadku mocno wysilonych jednostek jest zdecydowanie krótsze od ogólnie przyjętego schematu: 45 minut jazdy nieprzekraczającej bariery 7000 obr/min. Eksploatacja polega na wymianie tłoka ok., co 6-8 Mh (motogodzin). Nie możemy oszczędzać na jakości olejów oraz paliwa: w grę wchodzą oleje jedynie full syntetyczne i/lub wzbogacane domieszką rycyny oraz paliwa wysokooktanowe (98Pb>), a mieszankę należy robić samodzielnie.
Chęć uzyskania realnej wartości ponad 20KM wiąże się z większymi kosztami związanymi z obowiązkowym zakupem całej gamy części. Koniecznie należy wyposażyć pojazd w układ wydechowy, który pozwoli „wykręcić” możliwie najwyższe wartości – polecamy Hebo Manston Racing IV, Yasuni Carerra 30, Malossi MHR Team II, Polini EVOlution 6, Metrakit Pro Race 2 czy Stage6 R1200/1400. Układ zasilający musi zostać zaopatrzony w większy gaźnik – przedział od 21mm do 28mm. Układ przeniesienia napędu powinien zostać zaopatrzony w zestaw OverRange – polecamy Malossi OverRange. Wał korbowy wytrzymujący, co najmniej 15000 obr/min. Należy wspomnieć jeszcze o sportowym zapłonie. Prezentowane zestawienie ma na celu zobrazować wielość szczegółów, na które należy zwrócić uwagę przed zakupem high-endowego cylindra.
Zalecamy konsultacje z profesjonalistą w celu uzgodnienia indywidualnego dla siebie zestawienia całego planu tuningu – pamiętaj, że w bardzo łatwy sposób możesz dopuścić do nieużyteczności całą jednostkę, dlatego przestrzegamy przed amatorskim doborem oraz montażem tychże części.
Zestaw dostarczany w eleganckiej, drewnianej skrzyneczce wraz z polską instrukcją – styl i elegancja.

Hebo Manston Revolution Pata Negra 70ccm zalicza się do nielicznych kitów tuningowych, które mogą osiągnąć moc bagatela ponad 22KM na kole! Świetna propozycja dla jednostki uczestniczącej w sporcie bądź tez dla każdego sqtermaniaka, który chce posiadać najmocniejszy sqter w mieście i okolicy – Twój sqter stanie się potworem!


Wynika z tego że co 6-8 MH trzeba tłok wymieniać i 45 minut docierania do 7000obr/min




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Wymieniasz jak się zatrze zazwyczaj... Pozatym. Jak chcesz coś mocniejszego to duzy wybór...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:30 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Wymieniać co 8mh tłok to trochę nie tak, zapłon jest konieczny jakiś sportowy ?? Jaki cylek polecicie mi, aby z gazu na koło szedł i v-max dobry oraz żeby nie było trzeba zmieniać w nim co chwilę tłoka ;p




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]


Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 16:32 przez nERUS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
nERUS, A powiedz mi jaki masz gaźnik,zapłon,wał,kruciec,mambranę?
1.Tłok zależy od stylu jazdy,Junior wypowiadał się kiedyś na temat cylindrów EVO (poszukaj)
2.Docieraj tak jak wyżej napisane
3.Zależy o jaki Ci chodzi... Dla nie których sport jest mocny i tam można zrobić masę kilosów bez wymiany tłoka :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Zależy ile masz pieniędzy. Sam cylinder dużo nie da.
na koło na sporcie może wejść. Do tego Hebo zapłon by się przydał.
Powiedz ile masz $$ a Ci doradze. i powiedz jaki chcesz v-max...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Na koło to można nawet na full serii. Pamiętaj- "To nie moc, a technika czyni z Ciebie zawodnika" ;P




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
nERUS pisze:
aby z gazu na koło szedł

mazmarcin pisze:
Na koło to można nawet na full serii. Pamiętaj- "To nie moc, a technika czyni z Ciebie zawodnika" ;P

Ja o czymś nie wiem?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 16:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Koszt dobrania części, do tego cylindra, jest baardzo duża.
Łącznie, wynieść Ci to może ponad 5000tyś zł.

Jeśli chodzi Ci tylko, żeby "z gazu na koło" wszedł, to szukaj cylindra klasy sport..
Stage6 StreetRace, Malossi Sport, Polini Sport, Metrakit Hand Made.

Racing też nie jest zły.
Przykładowo : Stage6 Racing, Malossi MHR replica, Hebo Manston Replica.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 17:02 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
I poco bylo kupowac manstona?
Jak chcesz latac dlugo wmiare a kasy ci nie brakuje na wache i czesci to tak:

Cylek Stage6 racing 70cc
wal Top racing evo NG
lozyska na wal skf c4
gaznik dellorto 19
filtr jakis stozek
naped juz masz
do tego zawor memb. + kruciec
i wydech Stage6 r1200 albo r1400 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 17:05 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Co powiecie na mallosi MHR Team 2 ??




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Koleś ty wiesz co piszesz?
Najpierw informujesz nas że kupiłeś Patanegre a teraz pytasz o inne cylki czy takiego kupić? Wyjaśnisz nam to?
A przynajmniej mi...
Poza tym widzę że doświadczenia zbytnio nie masz więc proponuje zacząć od sporta... Bo chcesz evo a się pytasz czy trzeba docierać?
Choćbyś miał mechanika musisz cokolwiek wiedzieć!




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 17:37 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Taa pewnie jakis marzyciel pisze :D Najpierw wlasnie pisze ze kupil pozniej sie pyta jaki kupic kup sobie cylek 70 NO NAME za 135zl i dla ciebie bd najlepiej xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Sam zapłon z cylkiem to koszt koło 3 tyś. Nie licząć przekładni koło 1500zł, gaźnika, całego osprzętu, mechanika,wydechu, itd...
Chcesz High enda? Szykuj coś koło 10k. A najlepiej jeżeli chcesz pojeździć dobrze i długo to Sporta albo Racinga. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 18:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
seku145 pisze:
Koszt dobrania części, do tego cylindra, jest baardzo duża.
Łącznie, wynieść Ci to może ponad 5000tyś zł.


No nieżle nieżle :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:

Jak masz zamiar wkladac taka kase to kup sobie lepiej motocykl normalny bo po ulicy to tym raczej jezdzic nie bedziesz bo nawet bedzie żal po bułki pojechać

takto sporo cie wyniesie taki zestaw + koszta typu oleje itp.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
totalover pisze:
seku145 pisze:
Koszt dobrania części, do tego cylindra, jest baardzo duża.
Łącznie, wynieść Ci to może ponad 5000tyś zł.


No nieżle nieżle :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:



Zrobienie evo, kosztuje ponad 5000zł.
Wejdź sobie na sklep, i wybieraj części, do patanegry.
Tylko takie żeby to jeździło, i nie rozleciało się.
Podlicz wszystko, i zobaczysz ile wyjdzie.

Patanegra, kosztuje ok.1500zł.
Wydech trzeba liczyć koło 1300zł.
Wał : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d340d74b29
Zestaw overrange : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 43a8704366

Dolicz do tego sprzęgło z dzwonem, króciec, gaźnik.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 18:38 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Overrange kit mam, gaźnik dellorto 21 mm, króciec i zawór stage 6 , dzwon Stage 6 i itp. Szkoda mi hajsu na tłok co 8 mh. Więc moje pytanie brzmi czy w następujących cylkach również trzeba wymieniać tłok : Stage 6 racing 70 , Malossi MHR Team 2 ???

Ma to być cylek do jazdy codziennej i żeby miał tej mocy . Cena nie gra roli


Edytuj posty! Regulamin !




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]


Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 20:39 przez nERUS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2011, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Metrakit Hand made 70, S6 sport pro, s6 streetrace
Ew możesz brac coś mocniejszego, żeby miało to spora moc i żywotność była w porządku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy