Dzisiaj jest 30 lip 2025, 21:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2011, 16:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Witam,
jest sobie skuter z hebo manston replica, rs70, hebo ng, 19mm, stożek, i kręci za niskie obroty - ok 8500. Cel jest taki żeby kręcił ok 10-11k żeby cylinder oddał max moc ale ciężko go osiągnąć. Na rolkach 4,1G kręci max ok 8200 obrotów, na 3,1G kręci 8500 obrotów ale przyśpieszenie jest gorsze niż na cięższych rolkach, vmax taki sam przy obu gramaturach. Cały setup napędu: hebo ng 4,1G, centralka top racing czerwona +22%, sprężynki top racing +22%, sprzęgło, dzwon i pasek seria.
Przy seryjnej centralce jest podobnie. Ogólnie mułów nie ma, jedzie 95 GPS, tylko kręci nisko.
Zostawić tak jak jest czy grzebać żeby kręcił wyżej?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:10 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 19:04
Posty: 30
Pojazd:
A może to być wina modułu może być zablokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
borys_cup, pamiętam że kiedyś na centralce wkręcał się wyżej, nie słychać żeby odcinało czy coś.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Coś chyba nie tak,mój minarelli seria 50cc kręcił 11,5:)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Próbowałeś z większą dyszą ?
Musisz próbować wszystkiego :)

Regulowałes gaźnik składem mieszanki ?

Hmm albo przepustnica nie idzie Ci maksymalnie wysoko. Też tak miałem :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Stunter, no właśnie coś mi nie pasuje ;p Może mam jakiś błąd w programie, albo są jakieś mega zakłócenia i przekłamuje obroty, ale na centralce pokazywał ok.. Nie mam pomysłów co mu dolega.

slawek5t, gaźnik regulowany. Dysza 92, może w weekend załaduje 100, przepustnica idzie na max w górę, wszystko jest okej.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 16:29 przez Ficu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Przy takich obrotach powinien jechać o 15-20 kmh wolniej.


edit
Filtr czysty napewno ?

Na nóżce jak kręci ?
Ile jechał na tamtej centralce ?

Może faktycznie jakas elektryka ci zakłóca :)
Pewnie masz za duzo tego ustrojstwa :) Gadaj :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 16:32 przez slawek5t, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Pamiętam że na serii, tylko z nextr też ciężko było żeby podczas jazdy wkręcił się wyżej niż 8k obrotów.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Teraz to on powinien krecic z 11-12.000 jezeli nie lepiej.
A na serii ze sport wydechem to 9-10k +




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
To co go może ograniczać? Idę załaduje mu spowrotem rolki 4,1G i wsadzę dyszę 100 i może coś zdziałam..




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Może po prostu seryjne sprzęgło nie daje rady się wyzej wkręcić... I centralka jest chyba za słaba...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Cheldoro96, taa? to chyba by sprzęgło się ślizgało a obroty byłyby wysokie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
No to co to może być? Centralną masz za słabą według mnie, co do spzęgła to racja... Może Ci obrotomierz źle wskazuje... Może to też wina modułu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Skombinuj centralkę Hebo 90%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Cheldoro96, nie obraź się ale Twoje posty nic nie wnoszą więc nie pisz ;)
Może być wszystko, potrzebuje konkrety albo jakieś naprowadzenie, bo kupowanie 2 skutera i przekładanie po kolei części to nie rozwiązanie problemu. Centralki kymco mają i tak bardzo twarde..

Filtr czyszczony 2 dni temu, dopiero dzisiaj jeździłem, elektroniki jest trochę i się zakłóca czasem ale obroty pokazuje prawidłowo. Centralki nie mam żeby go wkręcić mocniej.

Hebo 90% chyba nie ma do kymco, odpowiednikiem jej jest top racing 30%. Może coś wykombinuje.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 16:52 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 17:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0e2dbed97f

Przecież do Kymco dużo rzeczy można dopasować. :wink:
W vitality nie są blokowane moduły?

Myślę, że napęd nie wykorzystuje całej mocy z cylka.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 17:51 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 9:55 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Daj centralke dużoo twardszą , i sprężynki twardsze napewno pomoże.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 10:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
a przypadiem nie podpasuje centralka od p/g? musisz włożyć twardszą centralke, ona bezpośrednio wpływa na obroty. Im twardsza tym skuter kręci wyższe. Też mam hebo manstona i narazie jedzie około 70km/h bez regulacji i na LV TT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 10:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Też tak miałem na hebo ng mi pomogło wsadzenie tylko trzech rolek w wariator na znak mercedesa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
A macie doświadczenia z centralkami top racing? Piszą niektórzy że po nagrzaniu już nie jest taka twarda, sam tego nie zauważyłem.


sebagbw, mi na nextr przy rolkach 4,1G leciał ok 85 GPS przy troszeczkę niższych obrotach.

markos, testowane, właśnie 3,1G uzyskuje na 3 rolkach.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 11:06 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy