Dzisiaj jest 23 lip 2025, 22:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: PROBLEM !!! ;((
Post: 12 mar 2011, 17:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Elo all :cry:
Mam problem z uzyskaniem kompres jest zerowa około 3-4 bar . :cry:
Robiłem szlif + tłok Piaston nowe uszczelki i wszystko mocno podokręcane a z kompres lipa ! :(
(mechanik mi mówił ze to przez symeringi na wale lub zile uszczelnione wlot mieszanki ale nie kapce co to ma wspólnego z kompresie w cylku :| )

Proszę o Pomoc :cry:


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 20:14 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 17:22 
Zbanowany

Rejestracja: 26 sty 2011, 19:10
Posty: 187
Pojazd:
Zwierzak pisze:
mechanik mi mówił ze to przez symeringi na wale lub zile uszczelnione wlot mieszanki ale nie kapce co to ma wspólnego z kompresie w cylku :| )




zimeringi nie są szczelne i niee ma kompresji też tak miałęm . :wink:




_________________

KUPIE SPORTOWY ZAPŁON DO MINY.!!!
KOŁA SR MINA.
YASUNI C30/ROOST.!!

WYKONUJE CUSTOM PLASTIKÓW.Nadkola itp.


SPRZEDAM:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1532195234

gg-25008789




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 17:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Posprawdzaj te simeringi bo mogą być rozwalone i ucieka kompresja przez nie :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 17:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak wam kompresja przez simering moze uciekac? 0.0 Jak kompresja jest w cylindrze nad tlokiem a nie w komorze korbowej. A odpala wogole?




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 17:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Given pisze:
ak wam kompresja przez simering moze uciekac?

Normalnie :P ale jakieś ciśnienie masz w całym silniku (w komorze korbowej też)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
mam pytanie jak wymienia się zimeringi trzeba rozpoławiać karter ( i jak się sprawdza czy zimeringi przepuszczają ? ) a dodam ze tłok miał nie pasowe pierścienie ale mechanik mi je wymienił na nowe ! zrobiłem wyciągnąłem membranę patrze a tu około 100-200ml benzyn w karterze to wszystko podłączam i jak kopie i tłok dochodzi do góry tak polowi to robię to takie syczenie słychać tak jak by uciekała kompresie przez pierścienie :cry: a w komorze korbowej widać dymek jak wychodzi z strony cylka ! :(
w ogóle nie odpala !ale ja tez tego nie kminie jak przez zimeringi może uciekać , wiem ze tam jest kompresja ale co ona ma wspólnego z komorą spalania ? jak ciśnienie jest pomiędzy tłokiem pierścienia a głowica i uszczelką one odp za komersie w cylku a w karterze za poduszkę tak jak by i zasysanie ! :roll:
(jak nie zrozumieliście co napisałem to przepraszam )


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 18:17 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 18:53 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Może pierścienie nie zostały dobrze zapięte na zamkach, albo przez uszczelki a może gwint w głowicy się zjechał i tam ucieka ciśnienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
zimnyfull1 pisze:
Może pierścienie nie zostały dobrze zapięte na zamkach

Raczej nie inaczej nie włożysz tłoka to cylka jak pierścienie nie zaskoczą na zamkach ! a głowica jest nowa i uszczelki tez !
Tu nakręciłem filmik ! :
http://www.youtube.com/watch?v=7nI7Z5mYhEc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
W komorze masz pod ciśnienie, więc z kompresją na tłoku nie szczelność simeringów nie ma nic wspólnego!

EDIT///

Sądząc po filmiku to według mnie płytki membrany ci pękły i zalewa całą komorę przez co nie odpali. Jak nie na rozrusznik to na kopkę.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 20:42 przez flab_jack, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
to są płytki nowe carbonowe szczelne i nie pęknięte !
a to było kopane na kopkę !(tylko powoli ruszałem ją ) :P
mi się wydaje ze pierścienie nie trzymają by były wymieniane to nie są oryginalne pierścienie bo na tamtych nie składał się bo były za grube i wymieniłem je na nowe takie same !
Wypowie się ktoś jeszcze ? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Może za małe są te pierścienie? Na moje to właśnie coś tam jest nie tak dobrane.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 23:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
a pierścienie sprawdza się po przez włożenie je do cylka bez tłoka czy się zamykają tak ? a jeśli dobrze mówię to ile po winny mieć odstępu pomiędzy zamknięciem ?
To co mi doradzacie ? :cry:


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 7:36 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 9:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Ja polecam kupno nowego silnika od Malaguti F12 i wtedy będzie wszystko dobrze ja też miałem chine Yaroxa też mi się psuł jak go odbierałem od mechanika zrobiłem ok 80km i padł cylinder + wał pokrzywiło mówili że wszystko powymieniali a zapłaciłem jak głupi 450zł ;o;o;o po pewnym czasie uzbierałem kasy i zrobiłem Full tuning mechaniczny yaroxa po pewnym czasie ok 6tys km padło wszystko.... oni robią tylko tak aby kasę brać a komuś do kitu zrobić... mi tak robili wkurzyłem się i kupiłem cały silnik od F12 ac jestem zadowolony jak na razie...:)




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 9:31 przez Yarox15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 11:27 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
coś mi sie wydaje że masz jajowatą tuleje i chu**wo ktoś szlif zrobił spróbuj założyć jakiś iny cylinder nawet serie i seryjną głowice jak będzie palił to zimeringi czy płytki membrany możesz zostawić w spokoju, muj kolega w italyjet zrobił aż 5 szlifów bo miał jajowatą tuleje równie dobrze jakąś głowice lewą kupiłeś i między uszczelką spierdzielać może kompresja... Jednakże mogę się mylić bo "PRO" nie jestem...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 14:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
jeszcze pokombinuje co i jak mi się wydaje ze po przez pierścienie ucieka kompresie bo jak wykładałem tłok bez pierścionków to ciężko chodził a potem jak musiałem wymienić oryginale pierścionki Piaston bo była za grube i się nie składały :/ i dostałem nowe i myślę ze są nie dopasowane ;/ i chyba jutro kolejny raz rozbiorę silnik i sprawdzę czy jak je wyłożę do cylka pierścionki (bez tłoka) czy się zamykają do końca ile powinny mieć "mm" pomiędzy zamkiem ? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Nie powinieneś widzieć przerwy gołym okiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 17:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
i nie widać :/ są dobrze dopasowane zalałem je przepalonym olejem do 4T i podstawiłem nakrętkę z słoika pod cylka ! zobaczmy czy ucieka ale wątpię :P ale znowu mnie zadziwiła jedna rzeczy jak zdejmowałem głowice co tam gdzie jest uszczelka była mokra benzyną ! to znaczy ze przepuszcza ? (głowica jest nowa bo stara za dużo splanowałem 2mm i też nie chał odpalić :/ ) i w róże od tłumika było benzyna i tak jak w karterze razem około szklankę (250ml)
To może wymienić te symeringi ? :ups:
Proszę o szybką odp bo chciał bym nim wyjechać w tym roku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
A jest widoczny wyciek na cylku od zewnętrznej strony? Masz gaźnik w ogóle ustawiony? Czujesz kompresje pod nogą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
flab_jackpisałem u samej góry ze kompresie jest znikoma (3-4bar) !
a nawet jeśli miał bym źle wyregulowany gaźnika to powinien przynajmniej zaplamić i zgasnąć a on nic :cry: w sumie nie dziwę się przy takiej kompresja bo powinna być po szlifie około +10 bar ! Przypomnę jak wyjmowałem głowice była mokra : (Niebieski benzyna )
Obrazek
wiec co przepuszcza ? przez uszczelkę nową :roll:


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 19:11 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Zawór Membranowy kup oraz Króciec ssący




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy