Dzisiaj jest 01 lis 2024, 3:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Przytarcie.
Post: 17 mar 2011, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Witam !
Jakieś 100-150km temu robiłem szlif cylindra + tłok.
Kilka dni temu z konieczności zdjęłem cylinder i okazało się że na gładzi cylindra jest przytarcie. Nie jest ono duże, silnik zawsze palił dobrze, nie było problemów.
Pytania:
1. Czym spowodowane może być to przytarcie ? (brak smarowania wykluczam, natomiast podejrzewam brak odpowiedniego chłodzenia - czyt. zapowietrzony układ.)
2. Czy odczuje różnice na mocy, jakie są skutki tego zatarcia ?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za sensowne odpowiedzi ;)

Jeżeli na każdy problem będziesz zakładał nowy oddzielny temat to źle się to skończy.

/Konrad324




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 19:44 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 16:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jak juz pisalem w Twoim poprzednim temacie, to pewnie wina zapowietrzonego ukladu chlodzenia:) Jesli masz mozliwosc sprawdzenia kompresji to sprawdz i jesli bedzie w normie to jezdzij. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 17:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Być może sukiennik nie wygładził krawędzi wokół kanałów cylindra




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 17:18 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może się łożysko jakieś sypać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
ok a jakie skutki ?
osłabienie osiągów ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 22:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Skutki sypania łożyska ??

Na początku właśnie takie a za chwilę zatarcie i zablokowanie tłoka co wiąże się z wykrzywieniem korby itp.

Jak masz na tłoku u góry ślady po czymś to 100% łożysko.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 22:50 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
teraz co innego...
mam lekko pękniętą głowice, cieknie z niej woda...
Czy gdybym ładnie oczyścił, to czy "spawanie na zimno" zda egzamin ??? Miał ktoś do czynienia z tym przy uszczelnianiu takich rzeczy ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 17:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Jak masz na tłoku u góry ślady po czymś to 100% łożysko


Po czym to mają być ślady?
xpress98 pisze:
mam lekko pękniętą głowice, cieknie z niej woda...

Na twoim miejscu bym nie kombinował :roll:




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 17:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
EnzO_CK pisze:
Jak masz na tłoku u góry ślady po czymś to 100% łożysko



Po czym to mają być ślady?

Ślady po koszyku łożyska




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 19:14 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
xpress98, ja głowice skleiłem Poxipolem i chodzi do dzisiaj dałem za to 9zł w każdym kiosku jest a przecież w układzie chłodzenia nie ma ciśnienia

PISMO ! Ostatnie ostrzeżenie !

/Konrad324




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 0:33 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 19:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Właśnie dziwne ze ja w układzie chłodzenia chyba mam ciśnienie bo pękniecie jest ledwo widzialne pod lupą a jednak im wyższe obroty tym mocniej wypycha tą wodę...

Następnym razem będzie czerwony paseczek

/Konrad324




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 0:34 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Chyba dlatego, że im więcej gazu to szybciej chodzi pompka cieczy, ale tego pewien nie jestem.
Zaklej tak jak mówi wisnia1995, i będzie dobrze ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 23:17 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Cheldoro96, zgada się wtedy szybciej chodzi pompka tylko jak będziesz kleił to wypadało by wyjąc głowice lub chociaż spuścić płyn i dobrze to miejsce oczyścić

To samo co wyżej. Za następnym razem kara.

/Konrad324




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 0:35 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 0:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
spoko już zdjęłam.

Ostatni raz poprawiam twój post.

/Konrad324




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 0:37 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 0:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
wisnia1995 pisze:
przeciez w układzie chłodzenia nie ma cisnienia


Za głupotę też można warna dostać.

Odkręć sobie korek od chłodnicy na rozgrzanym silniku. Jak wylądujesz w szpitalu poparzony w całości to zobaczysz jak nie było ciśnienia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 1:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Konrad324, a ty, co myślisz o "spawaniu na zimno" lub Poxipolu ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 11:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Był już twój temat o tym i napisałem ci co masz zrobić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 12:15 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
wisnia1995, głupote to Ty piszesz.. w układzie chłodzącym jest ciśnienie!! zrób jak pisze Konrad.. rozgrzej i odkręć korek i będziesz cały poparzony.. wtedy może przestaniesz robić z siebie znawce..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 12:59 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
W układzie chłodniczym jest ciśnienie i nawet nie dyskutujcie. Zobacz jeszcze czy masz termostat i czy Ci się otwiera. Przez to też mógł się przytrzeć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 15:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Ja kiedyś miałem malutkie pęknięcie w chłodnicy aluminiowej i skleiłem poxipolem i trzymało do końca.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy