Dzisiaj jest 12 lis 2024, 23:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2011, 15:32 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
Witam sluchajcie mam problem otoz gdy jade skutere nie wkreca sie na wieksze obroty niz 6500 obrotow. Jest to bardzo malo bo normalnie powinien wkrecac sie na ok 8 tys obrotow a tutaj tylko 6,5 tys. Co jego tak blokuje moze wydech ? :/

Przepraszam ze nie ma polskich znakow ale mam niemiecka klawiature




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 15:55 
Zbanowany

Rejestracja: 09 lut 2011, 13:26
Posty: 120
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
a masz serie czy sportowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Może moduł zapłon jest wiele przyczyn




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 15:57 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Trudno powiedzeć,być może wydech jak mówisz,ale jaka jest reakcja od 6500 nie ma siły kręcić wyżej,dusi się czy jak to się dzieje?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
Prawdopodobnie jest to blokada modułu




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 15:59 przez nitropet12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
ronilus, Mógł byś może opisać swój setup




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
Z tego co pisze na PJ to jest seria;)




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:33 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
sluchajcie zapomnialem napisac ze jest to seria powyzej 6500 obrotow nie ma sily krecic wiecej niz te 6,5 tysiaca obrotow . Mysle ze to nie jest blokada modulu bo jak np. jade z gorki to kreci wiecej niz te 6,5 tys obrotow. No i wiadomo ze jest rowniez slaby bo normalnie powinien krecic ok. 7 tys obrotow i wtedy ma najlepsza moc i nawet wiecej wiec nie wykorzystuje wszystkiego z tego skuterka




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 17:35 przez ronilus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Jak jedziesz z górki to nie dziwne :] Może wymień moduł ? Najlepiej nie kupuj tego żebrowanego, bo mi nic nie dał. Kup zwykły, ale odblokowany. Do 40 zł na allegro znajdziesz.




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Sprawdź stan rolek , sprzęgła , paska . Jaki kolor dyszy > (może trzeba gaźnik wyregulować)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:37 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
gigus97, sluchaj modul to napewno nie bo tak to by mi odcinalo zaplon jak bym jechal z gorki a tak to kreci te obroty powyzej tych 6,5tys




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:21 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 14:04
Posty: 29
Pojazd:
Dokładnie moduł odcina obroty tzn dochodzi do 6k i wiecej nie przekracza z niewiadomo jakiej gorki bedzie miał takie same obroty z tego co ja wiem . Napisz jaki masz setup.
Moze masz za słaby wydech do cylindra no ale to by nie trzymalo tylko 6k obrotów ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:50 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
mdkclan, jak bys przeczytal pare wczesniejszych postow to bysw wiedzial ze mam serie . Moze jest jakas blokada w kominie co o tym sadzicie bo w sumie do odblokowania dawalem do salonu lecz nie wiem do konca czy jest w 100% odblokowany




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG


Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 19:52 przez ronilus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jeżeli ma blokadę na module to nie będzie czuć tego odcięcia. u mnie jest jak jadę do 8500-9000 a na podnóżkach da się do 10000 :D blokada na module na 100% znajomy ma kingwaya 4t i kręci po 9000 jak się jedzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:01 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
bart1aerox100, sluchaj to nie jest tak jak ty mowisz bo jak masz blokade na module to jest ustalona gorna granica obrotow np. 9 tys i nie przekroczysz ich a u mnie jest tak ze jade te 6,5 tys obrotow a z gorki czy na nozce centralnej kreci te 8 tys obrotow nawet by wiecej krecil. Wiec jak sie nie znasz to nie pisz ok ?! :)




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Morini, mdkclan, nitropet12, moduł jest blokowany do 10,5 k :wink:
Wydech blokuje, tyle ode mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:15 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
postaw go na centralną i wtedy spróbuj wkręcić na obroty




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:46
Posty: 172
Lokalizacja: CG
Pojazd:
Jeśli ucieli ci slepa kiszke przy tlumiku, to sprawdz czy nie masz zwezki w kolanku lub blokada na wariatorze, ktores z tego napewno.




_________________

"Pal gumę, a nie dusze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
He ja tez tak miałem. Tomcio to nie wydech. To zużyta sprężyna centralna sprzęgła. Kup Hebo 60% niebieską i do tego przydadzą się nowe rolki i będzie git:] u mnie to pomogło. Ew weź trochę oleju i wario przesmaruj i będzie chodził jak nówka. Miałem podobnie;] Wymieniłem centralkę i rolki i śmiga do tej pory dobrze;]




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 7:55 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Viper15 pisze:
weź trochę oleju i wario przesmaruj


i ten cały syf co zostaje ze sprzęgła przyczepi sie do wariatora i za tydzień bedzie to czyscił




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy