Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2010, 11:33 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
Mam problem... Otóż jak jest zimny skuter to gdy go odpalam to przez jakieś pierwsze 500metrów na full gazie tak jakby nie mógł wejść na wysokie obroty i prędkość nie przekracza 30km/h... Dopiero potem jak się rozgrzeje to już śmiga dobrze... Blokady skuter ma wszystkie ściągnięte, gaźnik wyczyszczony, wariator nowy, filtr powietrza wyczyszczony.... Co może mu dolegać?? Czy może za dużo nasączyłem gąbkę filtra olejem?? Ale jak wyciskałem gąbkę to nic nie kapało... Oleju do nasączania używam Shell Advance Filter Oil...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 13:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Rób tak dłużej na zimnym silniku (full gaz)...... Przez takie coś mogą popękać Ci pierścionki.... Jest to normalna rzecz gdy chce się jechać na nierozgrzanym silniku. Ale jesteś pewien że aż 500m??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 14:42 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
Tak... Właśnie jestem pewien że aż 500m... Nawet nie wiem czasem czy nie dłużej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
jak masz zepsuty kranik podcisnieniowy i przepuszcza benzyne to moze ci zalewać cylek ;] tez tak mam czasami ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 18:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Możliwe że ssanie Ci się też zacina lub nie odłącza w danym momencie

Gdy by kranik przepuszczał paliwo to zaworek w gaźniku przecież je odcina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 9:14
Posty: 22
Pojazd:
hmm tez tak mam ale tylko zimą :D jakiś tydzień temu udało mi sie ustawić odpowiednie obroty i dawke powietrza... czekam do zimy:D ale poprawe widać... no i 1 zasada gdy zapalasz motor i chcesz jechać poczekaj z 2-5 min aż motor sie rozgrzeje i zejdzie ze ssania :)




_________________

silnik pojemność 50ccm
v-max prędkości 115 km/h
nie pytaj jak to zrobiłem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 8:33 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
Ale jak go kupiłem używanego(ok. 5 lat temu) to nie musiałem czekać aż się zagrzeje tylko od razu normalnie jechał... Co mu jest?? :(:(
P.S. Kranik podciśnieniowy mam nowy...
To co? Mam kupić nowe ssanie?? Jakie ssanie jest w zipach? Ręczne? I jakie gaźniki ma zip?


Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, 8:35 przez Ziomex2073, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 8:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 9:14
Posty: 22
Pojazd:
ja swojego też kupowałem używanego i powiem ci ze jednak też tak chodził... ale może ....hmm... ej a jaka masz świece?? bo świeca robi wielką różnice.... może ci się skończyła już?? możliwe całkiem jak kolega mówi ze ssanie... a wiesz jak to sprawdz...? zapal maszyne niech pochodzi az sie ssanie wyłaczy i wtedy zobacz jak chodzi... czy bedzie przerywał czy nie... jesli masz tak jak ja ssanie elektroniczne to spory wydatek bedzie... mi tez sie przez ssanie dusił...




_________________

silnik pojemność 50ccm
v-max prędkości 115 km/h
nie pytaj jak to zrobiłem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 10:55 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
no ale skąd mam wiedziec kiedy ssanie sie wylacza? I czy to nie będzie wina za bardzo spryskanego filtra powietrza? A może to wina sprzęgła(ew.sprężynek) lub sprężyny dociskowej?? Zapomniałem napisać że dałem wariator nowy Top Racing Next Generation i założyłem rolki 6,0g. I tej sprężyny co była w zestawie nie zakładałem...


Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, 11:02 przez Ziomex2073, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 16:57 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
Pomóżcie mi !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 21:05 
**

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:06
Posty: 299
Pojazd:
Poprostu rogrzej moto ,a potem dopiero full manetke ... Ja tak robiłem i cyl do wyrzucenia był...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 21:33 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Koles chyba nie rozumie, ze zanim sie moto rozgrzeje to sie nie cisnie full i jedzie 50-60 no ale trudno...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 7:49 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
Tak? To czemu wczoraj zostawiłem go odpalonego na ok.10 minut?? I jak jechałem dalej nie chciał wejść na obroty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 9:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Ziomex2073 pisze:
Tak? To czemu wczoraj zostawiłem go odpalonego na ok.10 minut?? I jak jechałem dalej nie chciał wejść na obroty...



bo sie dużo mieszanki nie przepalonej od ssania nazbierało i dopiero po 100metrach sie przepali i jedźie tez tak mam i jest to normalne chyba że ssanie reczne se kupisz i wyłaczysz chwile po odpaleniu to ci nie bedzie mulił ale silnik po tyłku dostanie bo mieszanka za uboga na zimnym bedzie




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 13:58 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
No to tego muła na początku się nie da naprawić(oprócz ssania ręcznego)?Czy jest jakieś inne wyjście żeby nie zostawało nie przepalonej mieszanki i żeby normalnie chodził?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 14:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Kolego aż tak Ci to przeszkadza?I tak się nie daje na full na zimnym tak jaki koledzy do góry piszą..Jak Ci potem idzie normalnie to moim zdaniem to wyrzucanie kasy w błoto puźniej..Miałem kilka motorów i każy mi tak robił..

Mz ETZ 250 dasz ssanie też przerywa nie idzie ujechać..

Simson SR 50 (dwa simki)-To samo jak dasz ssanie też przerywa i nie jedzie..

Piaggio NRG -ssanie włączone silnik zimny to tak robi z 1500m. Więc dużo więcej od Ciebie.




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 14:55 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
No ale mi to strasznie przeszkadza... Przyzwyczaiłem się do tego że rusza i jedzie (tak jak dawno było, bez problemów) a teraz to trzeba czekać... Jak sprawdzić kiedy ssanie przestaje działać? Albo jak wyłączyć to ssanie ?
DrivterGSI1,
dla mnie pieniadze nie grają roli... Ważne żeby skuter chodził tak jak chodził dawno... Dawno nie musiałem czekać aż silnik się zagrzeje...:/


Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, 14:58 przez Ziomex2073, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 17:45 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
Wpadł mi do głowy pomysł... Czy to czasem nie jest zła kompresja i nie są do wymiany pierścienie(nigdy od kupna nie wymieniane - nie wiem jak koleś od którego kupowałem) lub czy to nie gorsza rzecz czyli tłok lub/i cylinder?? Bo nie wiem co mam już o tym myśleć...:/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 14:44 
*

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:44
Posty: 36
Pojazd:
POMOCY!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Moim zdaniem to ssanie
Na zimnym potrzebuje więcej paliwa i go nie dostaje bo się ssanie nie włącza , a jak się zagrzeje to już bajka . tez tak miałem




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy