Dzisiaj jest 17 lis 2024, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Witam, mam pytanie, a mianowicie, mam cylinder 50 ( wcześniej 90 chińskie ) i po zmianie nic w gaźniku nie ruszałem, tylko zmniejszyłem obroty na lince, i mam problem, bo podczas jazdy dochodzą obroty do 8 tys. i jakby blokada, ile bym dal gazu to wcale nie chce więcej iść, czasami, zależy jak się ułoży to przejdzie ta granice bez problemu i ciągnie dalej, ogólnie jak uda się przekroczyć to idzie dalej, być może ze potrzebna jest regulacja gaźnika ? Ogólnie motor pali od razu, trzyma obroty, wkręca się do 12k i dalej bez problemu. Niżej mam zdjęcie świecy. Pozdrawiam.

Obrazek

PS: Bo moim zdaniem, jakby dostawał za dużo paliwa to by świeca była czarna, a tu jest inna.


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 15:34 przez startchips, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Kolor dobry. Może masz zębatki na vmax, opony za szerokie, ewentualnie kompresja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 16:42 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Odpowiedni kolor to kawa z mlekiem . Tutaj masz dobry ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 20:35 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Zębatki seryjne.

Kompresja dobra. A opony to jutro podam najwyżej rozmiar, ale chyba nie jest za szeroka.

No to może nie być tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 20:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Daj ssanie ,powinno byc lepiej.Jak tak to wieksza dysza.
Zobacz czy nie ma ciśnienia w chłodnicy oraz plynu w wydechu.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 15:48 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Dawałem ssanie i nie pomagało.

Jak może nie być ciśnienia w chłodnicy ? i co to ma wspólnego ? Płynu nie ma, bo kiedyś już odkręcałem i patrzyłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 19:59 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
startchips pisze:
Dawałem ssanie i nie pomagało.

Jak może nie być ciśnienia w chłodnicy ? i co to ma wspólnego ? Płynu nie ma, bo kiedyś już odkręcałem i patrzyłem.


To czemu nie nalejesz płynu ?:O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 20:07 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Ale mi chodziło, że w wydechu nie ma jak kolega wyżej pisał, przecież logiczne, że w chłodnicy jest ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy