Dzisiaj jest 09 mar 2025, 22:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 11:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Ja mam w o wiele gorszym stanie i latam bez problemu :wink: Jedye co to lepiej by było jakbyś po drugiej stronie też miał ukruszone bo by nie napierało tak na łożysko :P

P.S nie mówie ,że masz je kruszyć tylko ,że by było lepiej !!! :mrgreen:




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 11:45 przez Alien12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Ja mam dwa magneta. W Piaggio NRG jest odealnie po dwóch stronach skruszone i to nie mało :roll: .

Natomiast w Gilerze mam pęknięcie i w tym miejscu lekkie wgniecenie ale niestety nie wiem od czego tak się dzieje :< .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 14:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Magneto już się raczej do użytku nie nadaje. Będzie Ci męczyć łożyska na wale.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 14:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Booyaka a ógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć? :)

Bo mam gorsze magneto i sam się właśnie zastanawiałem w jaki sposób wpłynie to na silnik :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Runner1993, przypomnij sobie lekcje fizyki o sile odśrodkowej :mrgreen:

W skrócie mówiąc wyobraź sobie śmigło helikoptera jedno krótsze, drugie dłuższe , i w tym przypadku skrzydło dłuższe wytwarza większą siłę odśrodkową i bardziej napiera na łożysko po stronie dłuższego niż krótszego i w ten sposób łożysko się wykańcza , przez nierównomierny nacisk :D krótsze skrzydło to ułamany kawałek magnesu w magnecie , a dłuższy to ten nie tknięty :mrgreen: haha pewnie to tak napisałem ,że nik nie zrozumie :mrgreen:




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Alien12 Dobrze wytłumaczyłeś. Na wale będą "bicia" i łożysko będzie ci padać zapłacisz za magneto z 50zł i masz z głowy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 8:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Dzięki już wszytsko rozumiem :wink: .


Tzn w Runnerce jest tylko pęknięty i lekko wgniecione w tym miejscu. Na szczeście nie naderwane to myślę że nie trzeba będzie zmieniać :wink: .

Natomiast w NRG to po dwóch stronach ułamany. Wygląda na równomierne aczkolwiek jak wiemy zawsze jest jakaś różnica choćby nawet w wadze :roll: . Chyba muszę tam wymienić to magneto bo jak mają mi łożyska po d**ie dostać :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 13:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Tzn w Runnerce jest tylko pęknięty i lekko wgniecione w tym miejscu. Na szczeście nie naderwane to myślę że nie trzeba będzie zmieniać :wink: .

Widziałem coś identycznego w jednym piaggio. Nie mogłem wymyślić dlaczego tak się stało :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 15:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Sam przez długi czas myślałem jak to w ogóle jest możliwe... Liczy się to że nie uszkodzone :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 15:24 
*

Rejestracja: 28 lis 2010, 22:46
Posty: 30
Pojazd:
Wow.... ten cylinder nie jest przetary ani nic ..... wloz go do np sloika z paliwem na 30min i bedzie czysciustki ... ja tez takiego mialem to polezal 30min we wodzie i byl jak nowy ...


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 15:26 przez DJ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Nowe pytanko odnośnie wężyka wychodzącego z baku paliwa. Domyślam się że przez ten wężyk do baku dostarczane jest powietrze a w moim przypadku ten wężyk zwisła luzem gdzieś w obudowie, a czy on nie powinien być gdzieś podłączony???

Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 17:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie musi być nigdzie podłączony. Poprowadź go w dół po ramie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
w moim piaggio mam zablokowany króciec ssący, a gaźnik 17.5mm czy gdybym wymienił króciec na nowy odblokowany to poczuł bym jakąś znaczącą różnice w mocy skutera?? :wink:

Jest sens bawić się samemu w powiększenie przepustowości tego króćca??
Poniżej zdjęcie:
Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
iceartur90 pisze:
w moim piaggio mam zablokowany króciec ssący, a gaźnik 17.5mm czy gdybym wymienił króciec na nowy odblokowany to poczuł bym jakąś znaczącą różnice w mocy skutera?? :wink:

Jest sens bawić się samemu w powiększenie przepustowości tego króćca??
Poniżej zdjęcie:
[url=http://img9.imageshack.us/img9/6231/dscf1060640x480.jpg]Obrazek[/URL]



jest sens róznice poczujesz i to sporą weż nożyk do tapet i wytnij cały środek




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2011, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Silnik jeszcze nie gotowy więc w miarę możliwości sprawdzam wszystkie części dzisiaj rozkręciłem wydech i okazuje się że wata w tłumiku do wymiany.

Zamówię jeszcze króciec ssący odblokowany, ślizgi wariatora i olej przekładniowy.

1.Mam pytanko odnośnie oleju przekładniowego wiem że lepiej jest go wymieniać przy rozgrzanym silniku ale nie chciał bym składać całego skutera a potem z powrotem odkręcać wydech i koło jak myślicie da rade na zimno wyleci cały stary olej??

2.I jeszcze przy okazji ile powinienem zalać mililitrów do przekładni, bo książki serwisowej nie posiadam a na przekładni nie widzę żeby było napisane??

Co powiecie o tych wgłębieniach na przeciwtalerzu wariatora (pewnie ktoś łapał go kombinerkami i tak go poniszczył)??

Obrazek

3.Spróbować je przeszlifować według instrukcji zamieszczonej na forum czy lepiej je zostawić???




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2011, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
iceartur90 pisze:
Silnik jeszcze nie gotowy więc w miarę możliwości sprawdzam wszystkie części dzisiaj rozkręciłem wydech i okazuje się że wata w tłumiku do wymiany.

Zamówię jeszcze króciec ssący odblokowany, ślizgi wariatora i olej przekładniowy.

1.Mam pytanko odnośnie oleju przekładniowego wiem że lepiej jest go wymieniać przy rozgrzanym silniku ale nie chciał bym składać całego skutera a potem z powrotem odkręcać wydech i koło jak myślicie da rade na zimno wyleci cały stary olej??

2.I jeszcze przy okazji ile powinienem zalać mililitrów do przekładni, bo książki serwisowej nie posiadam a na przekładni nie widzę żeby było napisane??

Co powiecie o tych wgłębieniach na przeciwtalerzu wariatora (pewnie ktoś łapał go kombinerkami i tak go poniszczył)??

[url=http://img214.imageshack.us/img214/1756/dscf1062crop.jpg]Obrazek[/URL]

3.Spróbować je przeszlifować według instrukcji zamieszczonej na forum czy lepiej je zostawić???




możesz zostawić trochę szybciej się pasek zużyje ale za to lepszą przyczepność będzie miał przy rozpędzaniu przez te wżery..




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 14:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
1. Jak najbardziej da radę. Jeśli nie chcesz zdejmować pokrywki to zlej stary olej, napełnij przekładnie benzyną, pokręć kołem, następnie wylej benzynę i zalej nowy.
2. Serwisówka zaleca 80ml oleju 80W90, może być zwykły Hipol.
3. Tragedii nie ma. Zostawił bym to w spokoju, ale powoli zbierał na przeciwtalerz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Olej zakupiłem Mobil Mobilube 85W-90, bo akurat był w motoryzacyjnym.

Do skompletowania z części został mi jeszcze króciec, ślizgi wariatora i wężyk olejowy.

1.Mam pytanko bo zamówił bym na mielochu tylko nie jestem pewny czy te ślizgi poliniego:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d2e55591c1
pasowały by mi do seryjnego wariatora??

Mam jeszcze jeden problem gdy kupiłem skuter to jechał on tylko 55km/h i bardzo długo zastanawiałem się czym to może być spowodowane myślałem że to jakieś blokady itp kupiłem nawet nowy pasek poliniego kevlar ale nic nie dał:(.
Okazało się że to uszkodzony korektor momentu obrotowego ale trudno mi było zlokalizować tą usterkę bo jak miałem rozkręcony to niby wszystko ładnie chodziło ale jak się okazało jeden bolec był pęknięty i podczas jazdy siła odśrodkowa go wypychała i talerze nie rozchodził się maksymalnie, więc wyjąłem ten jeden bolec i jeżdżę teraz na dwóch.
Niby wszystko dobrze vmax wzrósł do 72km/h tylko czy to się teraz nie rozleci?? :wink:
2.Czy dało by się gdzieś dokupić taki bolec :?: , bo na nowy korektor to brak funduszy:D
3.Zapomniało mi się :mrgreen:
Po remoncie skutera zobaczymy jakie ma osiągi i jeśli będzie ładnie śmigał to już chyba zostanie ten setup (jednak nigdy nic nie wiadomo ;p), a jak zarobie trochę gotówki to może się coś jeszcze dokupi.
4.Dało by radę na ten wał z nowymi łożyskami wału i korbowodu cylek 70cc coś pokroju malossi sport :?:, może bym jakiś przytarty zakupił i ładnie szlif tłok i była by zabawa :P
5.Jaką uszczelkę polecacie pod cylinder papierową czy metalową??




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 12:43 przez iceartur90, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 0:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
5 Uszczelka zdecydowanie papierowa.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
ślizgi pasuja na 100% sam na takich smigałem

bolec ma jak chcesz mogę odsprzedać za dobre piwko




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 13:15 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy