Dzisiaj jest 01 lis 2024, 9:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2010, 23:27 
*

Rejestracja: 19 cze 2009, 15:14
Posty: 10
Pojazd:
Witam,
Jestem posiadaczem SM'a Sherco HRD 50ccm (gaźnik Dellorto 16mm, cylek 50, wydech seryjny). Aktualnie V-Max wynosi ok. 80km/h, planuję jednak zwiększenie go do ok. 100km/h.
Co najlepiej wymienić - tzn w stosunku cena/jakość, żeby spełniało ten warunek ? Zależy mi na takiej prędkości, nie pytajcie dlaczego :p
W pierwszej kolejności chcę wymienić cyłek. Jak sądzicie, lepsza będzie 70ccm czy 82ccm ? Poza tym dodaję filtr powietrza Polini Air Box + większa dysza główna. Czy obejdzie się bez wymiany gaźnika ? I czy cyłek 70ccm i filtr wystarczą, zeby jezdzic przynajmniej tą 100kmh ? ;p
PS nie chcę zmieniać wydechu, ponieważ to dość kosztowna sprawa, a szykuje się w ciągu najbliższego półrocza jeszcze zakup autka.. :D Motorek bardziej rekreacyjnie, nie wyczynowo ^^


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 23:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
1- wydech daj sportowy
2- cylinder
3- kruciec + gaznik




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 12:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak dasz cylinder 70ccm albo więcej to wiąże się to z wymianą łożysk lub wału i łożysk do tego żeby chciał chodzić do 70ccm musisz dać wydech lepszy i większy gaźnik.
Czyli tak jak kolega wyżej pisał tylko że dopisać do tej lisy jeszcze łożyska na korbie i na wale jeżeli dasz 70ccm typu airsal a jak coś mocniejszego to już wał trzeba wzmocniony.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 15:10 
*

Rejestracja: 19 cze 2009, 15:14
Posty: 10
Pojazd:
Dzięki za odp. Trochę lipa z tym wydechem. W takim razie - co polecacie ? silnik jbc - AM6. wydech z prawej strony. :) I jaki gaźnik dać ?


EDIT:
Co sądzicie o tym gaźniku ? Będzie odpowiedni ? + Cyłek Power Force 70ccm.


Ostatnio zmieniony 21 sty 2010, 15:23 przez Jamal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 15:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
16 mm gaźnik powinien wystarczyć z tym że kiedyś jak będziesz chciał więcej mocy to wsadzisz 19 i będzie git. Cykla power force nie kupuj bo z tego co wiem to syf i nie daje rewelacyjnej mocy. Lepiej kup już Airsala 70ccm sporta i do tego kiedyś dokupisz wydech i gaźnik większy. Na początek weź cylinder i wał z łożyskami bo jak padnie łożysko na korbie to i cylek pójdzie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
ja bym dal od razu 19 gaznik + krucice i membramki wymienic dysze 100 powinna wystarczyc, ale tuning zacznij do wydechu.

Z 70ccm bym sie wachal bo troche roboty jest z rozpolawianiem silnika wymiana walu i lozysk
;p




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak wsadzi gaźnik 19 z dyszą 100 to będzie palić więcej a wielkiej różnicy w mocy nie będzie.
Najwięcej mocy daje wymiana cylka tylko że jak nie wymienisz przy tym łożysk i wału to np kawałki łożyska razem z mieszanką dostaną się do cylindra i cylinder do wyrzucenia jak to jest nicasil bo żeliwo zawsze jakoś szlifować można.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 18:58 
*

Rejestracja: 19 cze 2009, 15:14
Posty: 10
Pojazd:
Okej dzięki wielkie za rady! :)

Mam jeszcze małe pytanie - jak mam szukać łożysk i wału (czym sie kierowac w wyborze) oraz czy konieczna jest wymiana ? Jbc przejezdzilem dopiero jakeis 200-300km, a wczesniej byl z tego co mi serwis mowil remont generalny..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 21:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A wiesz może jakie łożyska wsadzili w tym serwisie. Bo jak wsadzili jakieś lipne to po tych 300km mogą być już do wymiany. Jak kupujesz łożyska to kieruj się firmą np SKF jest bdb tylko kup je w zwykłym sklepie z łożyskami bo sprzedawane jako Stage6 są droższe.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 22:46 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:39
Posty: 49
Pojazd:
Ja mam w Rieju mrx(am6) cylek airsal 70 sport+łożysko na korbie stage6, gaźnik 16mm, filtr powietrza mk, wydech conti i sprzęgło mk pro race carbon(sprzęgło musiałem wymienić bo oryginalne padło przy tym cylku po ok 1000km.) i vmax to ok 110km/h i na brak mocy nie narzekam bo kopa ma niezłego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy