Dzisiaj jest 05 maja 2024, 7:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 paź 2013, 12:50 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Killer85

Daj znać jak rozwiążesz problem bo mam to samo. Obecnie kręciłem zaworami, gaźnikiem.
A czy równo pracuje ci silnik na postoju nie falują ci obroty ???
U mnie muła dostaje również jak jadę z 5km na maksa puszczam manetkę dodaje znowu i muł.
Kombinowałem dyszami, lewego powietrza też nie dostaję.
Co ciekawe skuter tak ma od nowości.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 paź 2013, 12:56 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Silnik równo pracuje-dawałem nawet filmik do oceny w którymś temacie

Jaki masz skuter i jaki ma on przebieg?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 19:57 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Romet 717 obecnie mam 2300 km. Ale dzieje się to od nowości.

Falowanie obrotów u mnie polega na tym że skuter gdy stoję pod światłami dodaje sobie sam gazu 2,5 tyś do 3,5 tyś i tak trzyma. Lekko manetką ruszę to spadnie do 2,5 tyś. na jakiś czas po czym znowu idzie do góry. Gdy ruszę z tych 3,5 tyś daje manetkę na 3/4 i muł albo zgaśnie. Dlatego zawsze pod światłami od czasu do czasu przygazuję żeby ruszyć z 2,5 tyś. (wtedy idzie nie ma muła),




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 20:00 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Skuter jest nowy i ma gwarancję?

Coś z gaźnikiem jak na moje oko...

Czekamy na wypowiedzi kolegów




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 23:44 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Kupiony w 2010
2013 w maju miał 250 km. (ojciec go przepalał)
Teraz po powrocie do kraju na budowę nim śmigam.
Też mi się wydaje że gaźnik ma wadę fabryczną. Będe musiał zmienić na coś lepszego.
Ale to nie zmieni faktu że skuterowi ciężko ruszyć. Daj znać jak znajdziesz przyczynę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 15:50 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Założyłem dziś Malossi Multivar i przyśpieszenie duużo lepsze niż w oryginale i zamienniku serii a prędkość maksymalna to niewiem(może troszkę)

Skuter rozpędza się bardzo szybko do maksymalnej prędkości
Nawet w 2 osoby jest bardzo zrywny w porównaniu z poprzednimi wariatorami jakie miałem
Jestem bardzo zadowolony z tego wariatora i wiem że opłaca się kupować markowe części nawet używane a nie g... warte zamienniki serii
Póki co są tam rolki 7g i sprężyna centralna oryginalna

Mam zamiar dać lżejsze rolki 5-6g lub pomieszać 7 z 5.5(jakieś dobre zostały napewno z 3 sztuki)

Jaką sprężynę centralną proponujecie do tego wariatora?

Jutro pojadę na przejażdżkę w newralgiczne tereny gdzie skuter jedzie bardzo słabo celem zobaczenia czy to była wina wariatora i napiszę wieczorem co i jak

Póki co doradźcie jaka sprężyna

-- 23 paź 2013, o 16:50 --

Właśnie wróciłem z przejażdżki z tych terenów co skuter miał problem z wjazdem po wzniesienia

Pomimo wiatru wjazd po te górki nie stanowił problemu i prędkość była zadowalająca ok.40km./h. a nie wcześniej jakieś 20km.-h. wiec jest dobrze

Wg. GPS w mojej Nokii E52 maksymalna prędkość z jaką jechałem to 72km./h.(nie z tych górek tylko potem)

Przyśpieszenie jest teraz miodzio-lekko manetka i już jest 50km./h.




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 18:08 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
A jak ze startem od zera pod wzniesienie ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 18:14 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
też vmax sprawdzam E52 :) - wiem że nie oszukuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 18:54 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
byloeb pisze:
A jak ze startem od zera pod wzniesienie ??


Pod wiadukt bardzo dobre

Ogólnie jest niebo lepiej niż było-skuter ma mega przyśpieszenie

Dziś trochę wiało w moich stronach więc v.-max. może być nieco zaniżony

20 km przejechałem w jakieś 21 minut z średnia prędkością ok.50km./h. a max. speed to 72km./h.




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Killer85 No to fajnie Ci się spasowało, nie każdemu wario podejdzie, ja bym akurat s6 sport pro brał, ale to sprawa indywidualna, jakbym miał możliwość testowania tego i tego, to bym się mógł wypowiedzieć, ale na s6 ogólnie jest OGIEŃ. Nie wiem jak na malossi, jeździłem, ale na keewayu hrr na full sporcie, to nie powiem, ale odejście miał, ale nie ma co równać 2t do 4t. Także fajnie, że Ci tak ładnie idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 20:59 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Czyli muszę wariator i gaźnik wymienić.
Będziesz jeszcze sprężynę wymieniał ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 21:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Wiadomo
Na Malossim jest ogień:D

113zł. wydane na to wario ale powiem że warto

Sprężynę bym wymienił ale póki co nikt niechce pomóc

Jeden kolega sugerował +1500 więc możliwe że zmienię bo mam oryginalna




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 22:02 
*

Rejestracja: 31 gru 2009, 0:40
Posty: 16
Pojazd:
Możesz spróbować pomieszać na przemian oryginalne rolki z tymi z mallosiego ;) i zobaczyć jaki będzie efekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 22:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak zmieniłeś rolki to i sprężyna nie będzie 1500 tylko inna pewnie, zależy czy jak od zera dasz full gaz to czy będzie efekt dwóch biegów czy nie (po płaskim terenie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2013, 19:35 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Rolek oryginalnych z Malossiego nie ruszałem póki co

Wydaje me się że taki efekt jest bo przyśpiesza bardzo szybko

Wiec jakie sprężyny kupić?

-- 24 paź 2013, o 20:13 --

Co da mi takie sprzęgło i czy warto je kupić lub podobne sportowe?
http://allegro.pl/sprzeglo-do-skutera-r ... 82426.html

lub

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... c4e76993b3

Znalazłem ciekawy tekst

Czy warto zmienić sprzęgło?

1. Warto i należy zawsze przy tuningu mechanicznym

2. Zasady doboru nie różnią się od tych jakie znasz z silników 2
suwowych
3. Obecnie bezwzględnie najlepszej jakości są sprzęgła Stage6,
4. Nieco mniej ekstarawaganckie i kosztowne ale zapewniające doskonała
poprawę startu są sprzęgła Naraku z serii Black Edition.
5. Najtańsze są sprzęgła sygnowane przez RMS (to samo co Motoforce)-
w zasadzie w większości przypadków jego zastosowanie (wersja PRO)
jest wystarczające.

Teraz mam praktycznie nowe sprzęgło bo wymieniałem jakieś1000km. temu(profilaktycznie),sprężyna centralna została seryjna




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2013, 20:56 
*

Rejestracja: 31 gru 2009, 0:40
Posty: 16
Pojazd:
Tak na marginesie to mam do sprzedania prawie że nowe sprzęgło Tec Evo-Racing do 4T i 2T regulowane ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2013, 21:45 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czekam na wypowiedzi kolegów

Jakub03 i reszta co mi zawsze pomaga doradźcie coś chłopaki

Dziś zmierzyłem jazdę w 2 osoby 2x65kg.+zakupy i max. to 65km./h
Osiągi na Malossi super nawet w 2osoby jest ogień i mega przyśpieszenie! :D




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy